Appartement Cavana 5

Meer appartement info

30 reviews over Appartement Cavana 5

• 9Julia15-07-2011

Super appartement

Wij hebben een super tijd gehad in dit appartementje! Service is goed; eerste avond wilden we wat gaan eten en bleek de balkondeur niet op slot te kunnen. Baas gebeld, toch weggegaan, een uurtje later kwamen we terug en was de deur gemaakt! Nergens meer last van gehad. De schoonmaakster verdient alle lof, overal waar je kijkt is het schoon, ook onder de bank etc. Elke dag nieuwe handdoeken! Zij is het enige 'aanspreekpunt', bijv. als je een kluisje wilt huren, maar dat is geen probleem. Het balkonnetje is wel verroest waardoor kans op lelijke vlekken op handdoeken/badkleding, het enige minpunt wat ons betreft. De ligging is geweldig, middenin het oude centrum, met twee minuten lopen sta je op het Balcón de Europa en nog twee minuten verder heb je een overvloed aan restaurantjes en barretjes. Je moet even door de toeristische restaurantjes heenkijken en op zoek gaan naar plekken waar nog veel locals zitten, maar ook die heb je zo gevonden. Cavana 5 is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Peter12-07-2011

tegenvallend

De recensies over dit app zijn nogal overdreven. De ligging is perfect, de inrichting sober, het 2-persoonsbed absoluut te klein en er is aan de buitenkant nogal achterstallig onderhoud. Afbladderende verf, roestige hekwerken en kapotte tegels. Verder weinig sfeer, nauwelijks contact met andere bewoners mogelijk en de schoonmaakster (die overigens top is) is vaak de enige die je ziet. Het stallen van de koffers op de vertrek en even douchen/omkleden was mogelijk maar daarvoor moest 30 euro worden neergeteld. Het toilet was 3 dagen defect en werd provisorisch gerepareerd. Aan de achterzijde is behoorlijk veel overlast van het restaurant dat onder het terras ligt. Nerja is erg toeristisch en er zijn opvallend veel Italiaanse restaurants. Ik heb het echte authentieke Spanje slechts zelden kunnen ontdekken.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9dk02-07-2011

prima gelegen appartement

Dit was een zeer centraal gelegen appartement in het oude centrum van Nerja. Voorzijde ligt aan het pleintje, dus 's nachts wat rumoeriger. Achterzijde heeft uitzicht op zee , maar openslaande deuren , wat wij prima vonden. Iedere dag schoonmaak door een zeer vriendelijke dame. Alle stranden prachtig en op loopafstand evenals de restaurantjes. Zwembad(je) op het dak. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2010

• 8Esmeralda23-10-2010

Het app. was groot en schoon! TOP VAKANTIE

Ik heb erg genoten van mijn verblijf bij Cavana 5. Wij hadden een redelijk grote appartement met zeezicht. Wat jammer is dat wij geen balkon hadden om savonds nog even te zitten een drankje te drinken. Avonds laat is toch vaak niemand boven op het dak bij het zwembad dus daar kun je ook nog gaan zitten. Het is echt een trekplaats voor engelse daardoor spreken ze wel goed engels. Maar die engelse ontbijten zijn overal. Ga niet te dicht eten bij balcon europa dan krijg je niet waar voor je geld. Een zeer goed adres is Debby's om de hoek bij Het strant Playa carabeo. Echt lekker voor lunche of ontbijt! Debby's ligt bij de straat huertos het is á 10 / 15 min lopen van het appartement. Als je informatie wil ga dan naar Tourisme Depart bij balkon Europa want de hostes die krijg je toch niet aan de telefoon. Een dagje Granada is best leuk. Als je naar alhambra gebeuren wilt kun je het beste bij de bank rechts naast het appartment kaartjes halen. Tip: Regel een goede auto!!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Rob en Riky Hulsman25-09-2010

in 1 woord geweldig

Fam. van Cadier ,wij hebben dus wel een kamer aan de voorkant gekregen ,we hebben de baas zelf gebeld. Wat een geweldig apartement op een mooie locatie.Vlakbij alle leuke en mooie dingen die in Nerja te zien zijn .Wij hebben echt genoten het apartement werd keurig schoongemaakt.Het is inderdaad wat rumoerig aan de voorkant ,maar alles beter dan 3 weken zonder (frans) balkon.Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in september 2010

• 9ed05-09-2010

Prima hotel

Gelogeerd van 21 augustus t/m 4 september 2010 in kamer 1D. Prima kamer, ruim, 2 eenpersoonsbedden (tegen elkaar te schuiven), ruim balkon in de schaduw aan de voorzijde. Lekker je eigen ontbijtje maken en 's avonds uitzicht over de terrassen van Cavana. Wanneer je 's nachts de (behoorlijk) ruisende airco aan laat staan (niet storend) heb je geen last van gerucht van het plein, zet je deze uit hoor je wel rumoer. De omschrijving zoals op de site mbt het "naburig" hotel waar gebruik gemaakt kan worden van het zwembad slaat de plank volledig mis; dit is een behoorlijk eind uit de richting. Tevens zijn de appartementen op de 2e etage voorzien van een Frans balkon in de volle zon. (Op het moment van vertrek verbleven hier mensen die voor 3 weken geboekt hadden en TO hierom verzocht hebben om een andere kamer. Gezien het volgende wensik ze sterkte…)

Tevens is de aanwezigheid van TO ter plaatse beneden alle peil. Mensen wordt met een sms'je de vertrektijd doorgegeven,

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9stojanovic21-08-2010

hardstikke goed

Fijn verblijf gehad in deze acc. Wij zaten aan de voorkant en "midden"op het plein met gezellige terrasjes. Aan de achterkant het strand en om de hoek het Balcon...midden in het centrum dus! Mooi ruim app. met goed werkende airco..fijne badkamer. Goede schoonmaak en vriendelijke schoonmaakster.Het zwembad is wat klein maar zorgt wel voor de nodige verkoeling. Wij komen zeker nog eens terug in Cavana 5!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Dieuwke21-07-2010

Goed appartement

Een ruim appartement, op een goede plek. Wij hadden een balkon aan de voorkant en hebben wel wat geluidsoverlast gehad. Het strand is erg dichtbij. 's Avonds is er van alles te beleven op straat. Veel restaurantjes in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2006

• 8Sjaak en Astrid06-07-2010

Schoon en mooi appartement

Een mooi appartement leuk uitzicht of je aan de voorkant of aan de beide zijde is het uitzicht voor leuk en achterkant heel mooi uitzicht over de zee.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8c.stultjens22-06-2010

fantastisch!!

heerlijk fris, schoon appartement, als je balkon hebt tenminste, op een superlocatie!Nerja is een heel leuk, nog niet zo'n supertoeristisch plaatsje. Zon, zee, strand en heerlijk eten en drinken. Vergeet vooral niet een auto te huren en ga de bergen in en bezoek die kleine bergdorpjes, fantastisch! Echt Andalusië is zo mooi en zulke lieve mensen.

Gereisd met partner in juni 2010

Appartement Cavana 5 info