Appartement Casa La Buena Vida

Appartement Casa La Buena Vida
9,5

9 tips over Appartement Casa La Buena Vida

Jacqueline van den Brink, 16-6-2015
Aan te bevelen om een auto te huren, kun je lekker de omgeving verkennen. De wegen zijn prima.
Eva, 11-5-2015

Alhambra in Granada, kaarten van tevoren bestellen

Huurauto is wel een must

Oshun restaurant in Frigiliana, zeer creatieve keuken voor als je even klaar bent met gewone tapas.

Carla Haarman, 1-5-2015
Het is wel handig als je in het bezit bent van eigen vervoer, want in de directe omgeving staan alleen maar huizen en om lopend naar het dorp te gaan is geen optie, erg bergachtig en je moet langs de weg lopen.

André Linthorst, 23-3-2015

Koken in het appartement hoeft niet aan de overkant van de straat ligt El Oasis waar je voor een schappelijke prijs heel goed kunt eten.

Autohuur is wel aan te bevelen (malagacars.com)

Adrie van Dun, 28-10-2014

Ook voor de sportieveling die graag hardloopt, mountainbiken etc. kan heerlijk aan zijn trekken komen in de ruige heuvels.

Goede eetgelegenheden in overvloed.

ELS , 23-10-2014
De mogelijkheid om via bbnerja ook een (betaalbare) motorfiets te huren en dan prachtige tochten te maken in een werkelijk schitterende en zeer gevarieerde omgeving !,,,,,

Arnold, 1-9-2014
Het is wel aan te raden om meteen bij de boeking een huurauto bij te boeken. Dit kan gemakkelijk bij Malagacars.com
Els en Luc, 23-8-2014
het appartement is iets buiten Nerja, maar de wandeling 's avonds langs het strand met strandtentjes en nachtvissers is heerlijk na een lekkere tapas-maaltijd.
Gon Hilhorst , 25-6-2014
Zowel Nerja als Frigiliana zijn heel leuke echt Spaanse stadjes. Voor het echte Spaanse gevoel moet je beiden echt eens bezocht hebben. Voor bezoek aan Alhambra is het verstandig om thuis al kaarten te bestellen, zodat je niet voor niks naar Granada rijdt.