Appartement Casa La Buena Vida

9,5

145 reviews over Appartement Casa La Buena Vida in het Nederlands

fantastisch!!

Ejner & Maria, 1-4-2018

We hebben 'n heerlijke tijd doorgebracht in Punta del Faro en dank zij Chantal en Guus voelden we ons at heel snel op ons gemak. 'Nu gaan jullie hier lekker wonen en genieten' en dat deden we dan ook!! Chantal en Guus stonden altijd klaar voor ons, als we hen nodig hedden. Ze namen de tijd ervoor. En toen onze familie in de wintervakantie bij ons kwamen, stonden ze direkt klaar met ekstrabedden en beddengoed! Geweldig!

Voor herhaling vatbaar!

Frits en Conny van den Heuvel, 30-3-2018

We waren 2 weken in de studio in Punta Lara, compact maar alles erop en eraan met een prachtig terras met fantastisch uitzicht op zee de bergen en Nerja. Guus en Chantal zijn buitengewoon behulpzaam en gastvrij, staan altijd voor je klaar

Komen zeker terug

Kees Jaspers, 28-3-2018

Gehuurde villa was boven verwachting en voldeed aan alle wensen.

Werden door Chantal en Guus in de watten gelegd en zij waren echt ten dienste.

Ook toen vrienden enkele dagen op "visite"kwamen.

Willen volgend jaar ons verblijf(+30dgn)in de winter herhalen.

In een woord geweldig

Tiny Hoelsgens, 9-3-2018

Wij vonden alles goed ,we werden heel hartelijk ontvangen door Guus de Rijken

Met een hapje en een drankje dit hadden we nog nooit mee gemaakt

En als er iets was kon je Chantal en Guus altijd bellen

Gewelidig Chantal en Guus nog bedankt voor jullie gewedige gastvrijheid

Goed appartement, prijs kwaliteit in orde.

Riek en Peter, 9-3-2018

We hebben dit jaar, van oktober tot en met februari, in het appartement Punda Lara van Chantal en Guus gewoond en hebben in Nerja een geweldige tijd gehad.

Zowel de zon, het appartement als de omgeving waren voor ons hartverwarmend.

Gelukkig hebben we gedurende die vijf maanden verblijf in het appartement weinig gebruik hoeven te maken van hulp of ondersteuning van Chantal en Guus maar als er iets was dan waren ze er altijd direct.

Al met al zijn we erg tevreden over ons verblijf in het appartement. Als wij weer in Zuid-Spanje gaan overwinteren zullen we zeker naar de mogelijkheden bij BB Nerja informeren.

Onwijs genoten!

Jan en Jolanda, 27-2-2018

Een onwijs heerlijke tijd gehad in de studio van Guus en Chantal. Na een hartelijke ontvangst hebben we 2 heerlijke maanden gehad hier. Complimenten aan Guus en Chantal hoe ze met hun huurders om gaan. Ze zijn goed bereikbaar en staan klaar voor hun huurders. De studio is prima ingericht. Nerja is een mooie locatie.

Voor ons voor herhaling vatbaar!

Prima accomodatie, alles aanwezig.

Sylvie, 4-1-2018

's-avonds flink koud in de studio (december), 2 losse bedden ipv 2-persoons bed.

Wij komen zeker nog een keer terug, hasta luego!

Peter en Marieke, 24-10-2017

Net terug van een heerlijke week in Nerja. Aangekomen bij onze vakantiewoning in Punta Lara werden we warm welkom geheten door Chantal, die ons direct van een hapje en een drankje heeft voorzien.

Het babybedje voor onze kleine van 18 maanden was al opgemaakt, tevens stond er een kinderstoel en wat speelgoed voor hem klaar.

We kregen van Chantal al enkele tips mbt het strand en eetgelegenheden, maar Guus heeft ons een dag later uitgebreid rondgeleid in de omgeving, als je al zijn tips gaat opvolgen dan ben je een paar weken zoet.

Een strandje en een aantal restaurants zitten op loopafstand. Maar een huurauto is zeker aan te raden.

Wij waren positief verrast over de natuur. Het is een prachtig gebied met voor elk wat wils. Heb je zin in gezelligheid dat kun je de "drukte" in de stadjes opzoeken, maar heb je behoefte aan rust, dan zijn er genoeg leuke dorpjes en het achterland in de buurt om van te genieten.

Voor herhaling vatbaar!

Claudia, 24-10-2017

Heerlijk ruim en fantastisch appartement. Van alle luxe voorzien en een prima ligging. Met onze dochter van 7,5 maand oud was onze actieradius niet heel groot, dus veel in en om het appartement verbleven. Dat was zeker geen straf! Het is alsof je thuis bent maar dan met altijd fantastisch weer! Veel leuke, knusse tentjes in de omgeving voor een heel schappelijke prijs. Met de voetjes in het zand vis van de BBQ voor nog geen 15 euro of verse jus met een goede kop koffie en water voor net iets meer dan 5 euro. Alles heerlijk en op loopafstand. Goede zorgen ook vanuit Guus en Chantal. Toen onze dochter ziek werd hebben ze contact opgenomen met een arts en dagelijks geïnformeerd hoe het met de kleine ging. Heel warm en heel betrokken.

voor herhaling vatbaar !

Angeliek, 1-10-2017

Wij verbleven onlangs een week in de villa in Punta Lara en hadden er een heerlijke tijd. Prima ontvangst en warm welkom door Guus en Chantal. Het huis is van alle gemakken voorzien, schoon en heeft een dakterras waar je tot in de late uurtjes van een prachtig uitzicht kan genieten. Barretje aan de overkant is gezellig en je loopt zo het zwembad in. Ook het strand is op wandelafstand en heerlijk rustig. Malaga ligt op minder dan een uur rijden en is een aanrader. ook de grotten van Nerja en het dorpje Frigiliana zijn zeer de moeite waard. Wij komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Buena Vida in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Buena Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa La Buena Vida scoort een 9.51 uit 10 op basis van 154 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: