Appartement Casa La Buena Vida

170 reviews over Appartement Casa La Buena Vida in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Nicole
18-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een heel fijn huis. Villa Isolde. Contact vooraf met Guus en Chantal was goed. Bij aankomst een warm welkom! Bereikbaarheid en ligging uitstekend, 10 min van strand en dorp! Wij hebben genoten en dit huis is een aanrader!!!

Wouter en Mirthe
14-8-2018

Heerlijk vakantiehuis gelegen in een rustige buurt met eigen zwembad en een gezamenlijk zwembad.

we gaan graag nog een keer

wagenaar
4-8-2018

Een echt Spaans gezellig appartementje. Voldoende ruimte voor 3 personen. De schuifpui kon zo goed als helemaal open waardoor je 1 open ruimte met balkon en uitzicht creëert. Het appartement is compleet uitgerust met alles wat je nodig hebt. In de woonkamer en slaapkamer hangt een plafondventilator en de voordeur en raam kunnen open blijven staan doordat er een tralie rek voor zit waardoor alles lekker door kan luchten. Wifi deed het uitstekend. Zwembad is bereikbaar door een trapje naar beneden. Bedjes zijn te huur voor 3 euro, badmeester aanwezig, schaduw, en 2 tentjes waar je wat kan eten,drinken en zitten.

Het strand is lopend te doen ( ongeveer 15 min), wel een helling af/op maar een auto is wel handig om de rest van de schitterende omgeving te verkennen. Guus en Chantal zijn heel aardige en behulpzame mensen die leuke tips over de omgeving kunnen geven. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad.

Willemijn koning
22-7-2018

Dat alles gewoon top is, gastvrouw en gastheer maken er echt een feestje van, alles is aanwezig, super schoon. Dikke vette 10

Opvallende service

Gezin met 2 pubers
21-7-2018

Aanrader, want écht goede prijs-kwaliteit verhouding!

Wij zaten in Casa Neerkant. Zo heerlijk om gewoon je eigen huis in Spanje te hebben met privé zwembad, 2 badkamers, een vaatwasser, wasmachine en barbecue.

Service van Guus en Chantal is ook top en opvallend. Ze ontvangen je persoonlijk bij aankomst, je kunt altijd even appen met vragen én staan in geval van nood (weten wij uit ervaring) ook echt voor je klaar!

We waren hier met 2 puberzonen en 2 mega sportliefhebbers tijden WK Voetbal en Tour de France. De wifi en tv deden het tijdens ons verblijf echter niet. Dat was voor hen een domper. Hou er verder rekening mee dat airco betaald is en het dorp en strand echt flink stuk lopen is. Daarom net geen 10...

Heerlijk verblijf in Nerja!

Wilko en Lonneke Schilder
10-7-2018

Na een hartelijk ontvangst door Guus (met een hapje en een drankje), twee heerlijke weken doorgebracht in Casa La Buena Vida. Fijn en schoon appartement van alle gemakken voorzien zoals een wasmachine en een Nespresso apparaat. Ruim terras met uitzicht op zee en bergen. Veel te doen in de omgeving; Nerja, Malaga, het Alhambra en superleuke jeepsafari (tip van Guus en Chantal). Zwembad en strand (wel even de berg af) op loopafstand. Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Een aanrader!

Heerlijk! voor herhaling vatbaar

Familie Kops
5-7-2018

We zaten in het appartement in Torrox. Een ruim appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers, volledige keuken en wasmachine. Het appartement heeft een heel groot balkon met uitzicht (zijdelings) op zee. We hebben op advies van Guus en Chantal lekker aan het strand gegeten, heerlijke sardientjes! We werden door Guus en Chantal ontvangen met een hapje en een drankje. Super! Voor ons alle reden om nog een keer terug te gaan. Het is in juni heerlijk rustig en we hebben fantastisch weer gehad. Echt een aanrader! we mochten gebruik maken van het zwembad bij een andere accommodatie maar dat hebben we niet gedaan. De zee ligt op 100 meter afstand.

Helemaal top. We komen terug

Jacqueline en Wilco
2-7-2018

Wij zaten in de studio. Ikben hier al voor de derde keer en de laatste keer dus met mijn nieuwe partner. Ik vind het heerlijk hier in Punta Lara. Fijne studio, prachtig uitzicht. Alles is aanwezig en je wordt altijd helemaal welkom geheten door Guus en Chantal. Heerlijk gewoon. Het is hier bijna thuiskomen inmiddels. Wij komen zeker terug. Heel erg aan te raden 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

In een woord “ Geweldig “

Yvette
25-6-2018

Wat een fantastische vakantie hebben wij hier gehad in Villa Isola , wij werden door Guus hartelIjk ontvangen met een drankje en hapje en alles was top in orde.

De villa was zeer ruim en van alle gemakken voorzien kan niets bedenken wat er niet was!

Prachtige locatie met een geweldig uitzicht op de bergen en de zee.

Privé zwembad en meerdere zitjes om heerlijk van het uitzicht te kunnen genieten.

Leuke tips van Guus en Chantal gehad en als je wat wilde weten of nodig mocht hebben ze stonden altijd voor je klaar.

Wij gaan onszelf in ieder geval nog zeker een keer verwennen op deze prachtige locatie met een top service!

Dit gaan we vaker doen. Heeeerlijk

René Janssen
        25-6-2018

Wij hebben 10 dagen in "Casa Neerkant" geresideerd. Het was geweldig. Mooie Villa met eigen zwembad. 20 minuten wandelen naar Torrox Boulevard en strand. Heerlijke restaurantjes op loopafstand. In huis alles aanwezig om te genieten. Geweldige ontvangst door Guus en Chantal Rijken. Zij staan steeds voor je klaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Buena Vida in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Buena Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa La Buena Vida scoort een 9.51 uit 10 op basis van 170 reviews.