Appartement Casa La Buena Vida

150 reviews over Appartement Casa La Buena Vida in het Nederlands

Top vakantie

Evert
4-6-2018

Wij zaten in Villa Isola een villa waar alles in aanwezig is. Een geweldig uitzicht op zee en op de bergen. Het privé zwembad is ook top. Meerdere plekjes om lekker te zitten, op het balkon aan het water en aan de voorkant van de villa. Een geweldig contact met de beheerders, zowel bij aankomst en de rest van de week. Om bij aankomst de villa te kunnen vinden werden we door Guus opgehaald bij het tankstation. Wij hebben ons zeer vermaakt, de grotten van Nerja, dorpje Frigiliana, door de Rio Chillar (met goed schoenen met dikke zolen die nat mogen worden), Jeep safari en een bezoek aan Alhambra (kaarten op tijd reserveren). Eén klein nadeel zijn de soms blaffende honden, maar daar raak je ook aan gewend.

Het gevoel de loterij te hebben gewonnen

Jos Verhoeven
31-5-2018

We hadden eerder al eens het appartement van Guus en Chantal in Punta Lara gehuurd maar nu met hele gezin (7P) Villa Vallbo in Frigiliana gehuurd. Bij aankomst viel iedereen stil. Terwijl geen van allen op hun mondje gevallen is. De ruimte, het licht, het uitzicht, de luxe, het zwembad, de voorzieningen; Tja dit is waar je in je zoetste dromen (als ik die loterij win) van droomt. De zon verwarmde ons en het terras.De attentie van de gastheer en -vrouw voor onze bruiloftsdag was van uitzonderlijk niveau. Wat een heerlijke week hebben we hier gehad. Ons huwelijksfeest had nergens beter gevierd kunnen worden. De uitstapjes: een jeepsafari in de bergen en de cursus paella maken in Malaga gaven nog extra glans aan de feestvreugde en wat waren we treurig toen we dit paradijsje weer moesten verlaten. Wakker worden uit een mierzoete droom. Ach, dat de internetTV zich aanpaste aan het lome Spaanse leven, namen we maar voor lief.

Heerlijk verblijf !

Edith
15-5-2018

Zeer hartelijk ontvangen door Guus en Chantal

En wat een prachtige locatie !

Geweldig

Familie Verstappen
3-5-2018

Wij verbleven 1 week in casa neerkant in Torrox. Bij aankomst stond er een drankje en hapje voor ons klaar, een erg warm welkom. Guus kon ons veel vertellen over de omgeving en tips geven om te doen aangezien het weer niet mega geweldig was. Aangezien ik zelf 30 weken zwanger ben was voor mij de wandeling naar het strand en de Lidl te ver en te steil. Maar wij beschikte over een huurauto dus geen probleem! Het zwembad was te koud om gebruik van te maken. Als het warm was geweest hadden we hier zeker meer gebruik van gemaakt. Wij hebben een geweldig verblijf gehad! Dankjewek Guus en Chantal voor de gastvrijheid!

Fantastisch!

Betsi Vos
23-4-2018

Wij hebben een superfijne vakantie gehad, heerlijk appartement met alles wat nodig is, om het fijn te hebben. Ook zijn Chantal en Guus voortreffelijke gastvrouw en gastheer. Wij kwamen laat aan en werden ontvangen door Guus en Chantal met een heerlijk glas Cava met hapjes. Superrr. Het appartement heeft een ruim terras vanwaar je de zee kunt zien en horen.

fantastisch!!

Ejner & Maria
1-4-2018

We hebben 'n heerlijke tijd doorgebracht in Punta del Faro en dank zij Chantal en Guus voelden we ons at heel snel op ons gemak. 'Nu gaan jullie hier lekker wonen en genieten' en dat deden we dan ook!! Chantal en Guus stonden altijd klaar voor ons, als we hen nodig hedden. Ze namen de tijd ervoor. En toen onze familie in de wintervakantie bij ons kwamen, stonden ze direkt klaar met ekstrabedden en beddengoed! Geweldig!

Voor herhaling vatbaar!

Frits en Conny van den Heuvel
30-3-2018

We waren 2 weken in de studio in Punta Lara, compact maar alles erop en eraan met een prachtig terras met fantastisch uitzicht op zee de bergen en Nerja. Guus en Chantal zijn buitengewoon behulpzaam en gastvrij, staan altijd voor je klaar

Komen zeker terug

Kees Jaspers
28-3-2018

Gehuurde villa was boven verwachting en voldeed aan alle wensen.

Werden door Chantal en Guus in de watten gelegd en zij waren echt ten dienste.

Ook toen vrienden enkele dagen op "visite"kwamen.

Willen volgend jaar ons verblijf(+30dgn)in de winter herhalen.

In een woord geweldig

Tiny Hoelsgens
        9-3-2018

Wij vonden alles goed ,we werden heel hartelijk ontvangen door Guus de Rijken

Met een hapje en een drankje dit hadden we nog nooit mee gemaakt

En als er iets was kon je Chantal en Guus altijd bellen

Gewelidig Chantal en Guus nog bedankt voor jullie gewedige gastvrijheid

Goed appartement, prijs kwaliteit in orde.

Riek en Peter
        9-3-2018

We hebben dit jaar, van oktober tot en met februari, in het appartement Punda Lara van Chantal en Guus gewoond en hebben in Nerja een geweldige tijd gehad.

Zowel de zon, het appartement als de omgeving waren voor ons hartverwarmend.

Gelukkig hebben we gedurende die vijf maanden verblijf in het appartement weinig gebruik hoeven te maken van hulp of ondersteuning van Chantal en Guus maar als er iets was dan waren ze er altijd direct.

Al met al zijn we erg tevreden over ons verblijf in het appartement. Als wij weer in Zuid-Spanje gaan overwinteren zullen we zeker naar de mogelijkheden bij BB Nerja informeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Buena Vida in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Buena Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa La Buena Vida scoort een 9.5 uit 10 op basis van 160 reviews.