Appartement Casa La Buena Vida

Appartement
Appartement Casa La Buena Vida
9,5

168 reviews over Appartement Casa La Buena Vida in het Nederlands

Zeer fraai appartement en perfecte organisatie

Fam. de Jonge
14-10-2018

Heel fijne vakantie gehad. Chantal en Guus ontvangen je buitengewoon goed en hebben alles perfect geregeld. We zaten in een prachtig appartement - Torrox Costa - Punta del Faro - in een prachtig complex aan het strand. Met drie grote slaapkamers, 2 prachtige badkamers, een grote keuken en 2 grote balkons een heel fraai onderkomen waarin je werkelijk niets te kort komt.

Ook hun andere accomodaties zien er erg goed en verzorgd uit.

Tip : boek een onvergetelijke trip door de bergen en achterland van Nerja met een Landrover. Dit is een Nederlandse gids, super enthousiast, heel bekend in dit gebied, echt fenomenaal.

Appartement Punta Lara = mooi, ruim en compleet!

Kooymans
12-10-2018

Eind september verbleven wij een week in het Punta Lara appartement. We werden ontvangen door Guus met een hapje en een drankje. Heel attent. Het appartement is erg ruim, netjes en zeer compleet. Alles wat je nodig hebt is er, zelfs een wasmachine. Het uitzicht vanaf het balkon is prachtig en kijkt uit op de zee. Voor mijn verjaardag kwamen Guus en Chantal een fles cava brengen. Erg lieve, aardige mensen.

De omgeving heeft veel leuks te bieden. Een auto is wel noodzakelijk, want het centrum van Nerja ligt wat verder weg. We hebben de Rio Chillar gelopen (geweldig!), het aquaduct en Frigiliana gezien, naar de markt in Torrox geweest en een dagje Málaga gedaan. Daarnaast kun je in Nerja heerlijk eten in de vele restaurantjes voor weinig.

Genieten!

Vera de Bruin
2-10-2018

We zijn met 9 vriendinnen verbleven in het penthouse en hebben het fantastisch gehad! Prachtig ruim appartement (genoeg ruimte zelfs met 9), uitzicht op zee, zwembaden in het complex en het stadje op loopafstand. Guus en Chantal hadden ons geadviseerd om een busje te huren en zo zijn we vanaf de AirPort naar bestemming gereden, waar we meteen warm werden onthaald door Guus en Chantal, top!! We komen hier zeker nog eens terug, een echte aanrader voor een ontspannen vakantie zonder gedoe. Bedankt Guus en Chantal!

Superleuk!

Yvonne Hoekstra
16-9-2018

Heerlijke vakantie gehad in Casa Neerkant in Torrox. Hartelijke ontvangst door Chantal en Guus, met hapje en drankje. Heerlijk, compleet huis met 3 slaapkamers en 2 badkamers, zodat ieder stel zijn eigen badkamer had.

Guus en Chantal waren erg behulpzaam en regelde voor ons diverse uitstapjes, die zeker de moeite waard waren. Verder leuke tips en adviezen over restaurantjes en bezienswaardigheden. Bakker om de hoek, maar voor de rest is een auto zeker nodig. Een heerlijke tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Zoals altijd fantastisch

Winanda en Christine
3-9-2018

Wij zijn hier nu voor de derde keer en Guus en Chantal staan zoals vorige jaren bij aankomst klaar met een hapje en een drankje.wij voelen ons super welkom en appartement is van alle gemakken voorzien.Super ligging niet ver van Nerja.

Wij voelen ons hier helemaal thuis. Doe zo verder want jullie staan altijd klaar voor tips en eventuele vragen voor jullie gasten. Super!!!

Ruim en prima gelegen; voor herhaling vatbaar!

Fam. Wisse
3-9-2018

Wij zijn twee weken in het appartement in Torrox geweest. Ruim appartement, twee slaapkamers en twee badkamers, groot balkon met direct uitzicht (schuin) op zee en verder van alle gemakken voorzien. Bij aankomst welkom geheten met een drankje door Guus en Chantal: een goede start! Een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Dineke stuivenwol
23-8-2018

In 1 woord geweldig

Bij aankomst word je vriendelijk opgevangen met een hapje en een drankje we hebben erg gezellig gezeten ze vertelden ons gelijk wat over het plaatsje nerja en wat leuke restaurantjes waren enz

En ons verblijf De studio was super lekker ruim,Nederlandse tv,groot teras,wasmachine wat ideaal was.

Na een week kwamen ze met schoon beddengoed.

En mocht je nog vragen hebben je kon ze altijd bellen whatsapp enz echt top een echte aanrader

Bedankt Guus en Chantal

Tot volgend jaar

Wij hebben een heerlijke twee weken gehad en komen volgend jaar zeker terug dankje wel Guus en Chantal

Relaxed

Richard van der Lei
22-8-2018

Heerlijk ontvangst door de gastheer/vrouw, we hebben 2 weken heerlijk gebivakkeerd in een appartement en studio in het midden van een woonwijk, zwembad, restaurant (eetcafe) Oasis dichtbij. Een echte aanrader.

Huurauto is wel een must alhoewel de taxi regelmatig in de straten te vinden is.

Mooie rustige spaanse woonwijk, echt een locatie om tot rust te komen niet midden in een centrum maar lekker achteraf tegen de bergwand op.

Voor herhaling vatbaar

Nicole
18-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een heel fijn huis. Villa Isolde. Contact vooraf met Guus en Chantal was goed. Bij aankomst een warm welkom! Bereikbaarheid en ligging uitstekend, 10 min van strand en dorp! Wij hebben genoten en dit huis is een aanrader!!!

Wouter en Mirthe
14-8-2018

Heerlijk vakantiehuis gelegen in een rustige buurt met eigen zwembad en een gezamenlijk zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Buena Vida in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Buena Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.