Appartement Casa La Buena Vida

Appartement
Appartement Casa La Buena Vida
9,4

176 reviews over Appartement Casa La Buena Vida in het Nederlands

Vakantie in de mooiste regio van Spanje

Ad en Yvette,
8-3-2019

Frigiliana is een prachtig wit stadje wat tegen een berg is gebouwd. Je bent in 10 minuten in Nerja waar beduidend meer vertier is zoals winkels, horeca en ook het strand.

De regio is prachtig en er zijn voldoende bezienswaardigheden. Ook de grote steden waaronder Malaga zijn prima bereikbaar met of de auto of de bus. Met 300 plus zonnige dagen in deze streek wordt je zelden teleurgesteld door het weer. Dit is Spanje zoals je Spanje wilt zien en je vakantie wordt zeker een belevenis.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijk in het zonnetje met de krrst

Rene Janssen,
26-12-2018

Zonnebrandcreme en zonnebril meenemen! Je kunt veel activiteiten ondernemen zoals wandelen, fietsen, quad en buggy rijden. Er is voor jong en oud voldoende te beleven. Een bezoek aan diverse dorpjes zoals Nerja, Frigiliana, Torrox , zijn de moeite waard. Wij hebben genoten en zeker van de gastvrijheid van Guus en Chantal

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig

Dirk Janssen,
26-12-2018

Het is een mooie locatie. Fantastisch weer.

Gereisd met vrienden in december 2018

Super!

Maaike Pijnenburg,
26-12-2018

Een heel mooi huisje wat perfect was voor een mooi vriendinnenweekend!

Gereisd met vrienden in november 2018

Geweldig

Annet,
26-12-2018

Het is een heerlijk huisje om even tot rust te komen van alle drukte thuis. Je kunt overdag lekker in de zon op het terras zitten en ‘s avonds als het afkoelt kun je binnen in de huiskamer zitten. Met 6 vriendinnen hebben we een top weekend gehad.

Gereisd met vrienden in november 2018

Ansoluut fantastich

Hub Janssen,
26-12-2018

Dat het een mooi en gezellig vertoeven us. Het appertement is heel netjes en goed verzorgd. We hebben een fantastische Kerst gehad.

Gereisd met partner in december 2018

Top verblijf!

Anne-Karlijn Mos,
28-10-2018

Goed verblijf, mooi schoon en een heel mooi uitzicht.

Vanuit Punta Lara ben je lekker snel met de auto in het gezellige Nerja.

Ook omstreeks leuke activiteiten te doen. kort samengevat: Top verblijf.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top vakantie in Frigiliana!

Fam. Buisman,
20-10-2018

Na de hartelijke ontvangst door Guus en Chantal verbleven wij in een heerlijk appartement in Frigiliana. Zowel het oude en het nieuwere gedeelte van het mooie en gezellige “witte dorp” Frigiliana zijn maar 5 minuten lopen. Wel flink trappen lopen! Het appartement is compleet ingericht al hebben we niet veel gekookt, omdat er zoveel leuke restaurantjes vlakbij zitten. We hebben een aantal geweldige wandelingen in de omgeving gemaakt, vooral de uitzichten van “El Fuerte” waren indrukwekkend. Het zwembad zag er heerlijk uit, maar hebben wij niet gebruikt. Het terras met het prachtige uitzicht lag de hele middag in de zon, dus een prima plek voor een hapje en een drankje. Bij slecht weer is het prettig dat er ook Nederlandse TV is. Een auto is handig als je naar het strand wil of uitstapjes wil maken maar niet per de noodzakelijk. Winkels, restaurants, terrasjes zijn op loopafstand. Kortom, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeer fraai appartement en perfecte organisatie

Fam. de Jonge,
14-10-2018

Heel fijne vakantie gehad. Chantal en Guus ontvangen je buitengewoon goed en hebben alles perfect geregeld. We zaten in een prachtig appartement - Torrox Costa - Punta del Faro - in een prachtig complex aan het strand. Met drie grote slaapkamers, 2 prachtige badkamers, een grote keuken en 2 grote balkons een heel fraai onderkomen waarin je werkelijk niets te kort komt.

Ook hun andere accomodaties zien er erg goed en verzorgd uit.

Tip : boek een onvergetelijke trip door de bergen en achterland van Nerja met een Landrover. Dit is een Nederlandse gids, super enthousiast, heel bekend in dit gebied, echt fenomenaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Appartement Punta Lara = mooi, ruim en compleet!

Kooymans,
12-10-2018

Eind september verbleven wij een week in het Punta Lara appartement. We werden ontvangen door Guus met een hapje en een drankje. Heel attent. Het appartement is erg ruim, netjes en zeer compleet. Alles wat je nodig hebt is er, zelfs een wasmachine. Het uitzicht vanaf het balkon is prachtig en kijkt uit op de zee. Voor mijn verjaardag kwamen Guus en Chantal een fles cava brengen. Erg lieve, aardige mensen.

De omgeving heeft veel leuks te bieden. Een auto is wel noodzakelijk, want het centrum van Nerja ligt wat verder weg. We hebben de Rio Chillar gelopen (geweldig!), het aquaduct en Frigiliana gezien, naar de markt in Torrox geweest en een dagje Málaga gedaan. Daarnaast kun je in Nerja heerlijk eten in de vele restaurantjes voor weinig.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Buena Vida in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Buena Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.