Appartement Casa La Buena Vida

Meer appartement info

210 reviews over Appartement Casa La Buena Vida

• 10C.A. Jaspers11-05-2020

Prima

Appartement gehuurd in Torrox Costa, ruim en schoon. Prima WiFi en Ned. TV. Zijn hartelijk ontvangen en geïnformeerd. Komen volgend jaar zeker terug.

• 10John en Gerrie19-02-2020

Prachtige plek!

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het penthouse in Punta del Faro. Van alle gemakken voorzien, schoon, ruim, goede bedden en de hele dag zon. De ligging is perfect; aan het strand met boulevard en supermarkt op loopafstand. Het huis en de directe omgeving is goed toegankelijk voor mindervaliden. Chantal en Guus doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Ze zijn bij evt. vragen goed bereikbaar, reageren snel. Hebben ook veel tips en informatie over de omgeving. Kortom: wij komen graag terug!

• 9Jasper van Muijden13-02-2020

Echt genieten in Frigiliana!

Heerlijke plek om te genieten van een relaxt leven, mooie natuur en lekker eten.

• 2019
    10Jeffrey12-10-2019

Uitmuntend en onvergetelijk!

Heerlijke vakantie gehad! Super ontvangst en geweldig appartement! Van alle gemakken voorzien! Wij hadden een appartement in Torrox, mooie ligging en locatie. In Torrox valt veel te doen en te zien naarbij Nerja, Frigiliana en Velez-Malaga. Appartement was zeer schoon en vele tips gekregen van Guus en Chantal wat er in de buurt te doen was. Naast deze tips bieden ze ook nog andere faciliteiten in verhuur, echt een aanrader! Wat een gastvrije mensen en je komt niks tekort. Wij zeggen in ieder geval weer tot volgend jaar!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Stefan10-10-2019

Fantastisch volgend jaar gaan we weer!

Fantastisch appartement in torrox super ontvangst met een hapje en een drankje!!! mooie plek aan het strand ruime pakeer gelegenheid en dicht bij de supermarkt. Het appartement was schoon netjes en verzorgd! Je kan ook merken dat er aandacht aan de bedden is gegeven die slapen net als thuis! De handdoeken zijn zacht de lakens zijn wit wat wil je nog meer

Guus en Chantal onwijs bedankt en tot volgend jaar

Gereisd met partner in september 2019

• 10Emmeline06-10-2019

Een fantastische honeymoon!!

Wij zijn na ons huwelijk 10 dagen naar Frigiliana op vakantie gegaan in dit appartement. Bij aankomst stond er een fles Cava klaar, dat was erg hartelijk en je voelt je direct welkom! Het was een heerlijk verblijf en het ontbrak ons aan niets. Vooral de locatie was top, alles op loopafstand van gezellige restaurantjes zonder dat je last hebt van de drukte. Bij het zwembad kan je genieten van prachtig uitzicht in de schaduw van de bananenbomen, een ultiem vakantie gevoel!! Tijdens ons verblijf was het festival 3 Culturas, 1 groot feest en een aanrader om een keer bij te zijn!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Annemarie van Westing15-09-2019

Alles was super geregeld

Was super heel gastvrije en lieve mensen

Gereisd met partner in september 2019

• 9Richard en Dineke18-08-2019

Een fantastische vakantie gehad

We zaten in een prachtige huis met privé zwembad wat een heerlijk huis was dit zo veel ruimte in het huis en airco voor de nachten. Echt een aanrader een villa in frigialiana Was weer Toppie guus en Chantal

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Cora15-08-2019

We hebben de studio in Nerja (Punta Lara) gehuurd. Gezellige woning voor twee personen, van alle gemakken voorzien. Wij waren hier al voor de 2e keer. Rustige wijk en prachtige omgeving. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Lida21-07-2019

Supervakantie, superontvangst!

Heerlijke vakantie gehad. Appartement in Frigiliana is mooi, superschoon, alles erop en eraan. Met gehuurde auto de prachtige omgeving verkend. Topontvangst bij aankomst! Warm welkom en veel bruikbare tips gehad van Guus en Chantal gedurende de week. Erg goed geregeld! Ligging appartement in het dorp is erg centraal. Restaurants, winkels en oude dorp op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Appartement Casa La Buena Vida info