Appartement Carabeo 2000

Appartement
Appartement Carabeo 2000
9,1

27 reviews over Appartement Carabeo 2000 in het Nederlands

Carabeo 200 2.1 Geweldig!

Emile
10-6-2015

In juni 2015 een ruime week in dit appartement verbleven. De ligging is ideaal. Dicht bij het centrum van Nerja en op korte loopafstand van de stranden. Appartement is zeer ruim en de keuken is meer dan compleet.

TV, Wifi alles is aanwezig.Alles is schoon. De beheerders Frans en Nuttee zijn heel vriendelijk en helpen met alles. De tips die ze geven kloppen allemaal. Er is een zwembad bij het appartement maar dat was nog niet open.

Goed appartement!

heer Muis
28-3-2012

Goede ligging! Goed ingericht, alles is aanwezig! Twee balkons.

in een woord geweldig

Peter en Henriëtte
11-8-2011

Frans en Nutty we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Het appartement was helmaal top alles erop en aan.

Ook jullie service is gewoon helemaal top.

Wij hadden 2 tiener meiden bij ons van 17 en die hebben zich super goed vermaakt

Het is zeker een aanrader voor diegenen die naar zuid Spanje willen.

zeker de moeite waard.

peter en henriëtte

Geweldige plek

Fam. van Duijnhoven, Sint Oedenrode
26-7-2011

Na 45 min rijden vanaf vliegveld Malaga kwamen we aan in een mooi Nerja. Frans en Nuttee ontvingen ons hartelijk en gastvrij. Apartement is schoon en van alle gemakken voorzien. Dichtbij strand en allerlei leuke winkels en restaurantjes. Kortom we kunnen ons aansluiten bij de andere beoordelingen. Een mooi, gezellig, veilig Nerja, apartement tussen de spaanse mensen. We hebben een heerlijke, zonnige vakantie gehad.

Een echte aanrader!

Juriaan & Kelly
6-7-2011

Wij zijn 13 dagen in Nerja geweest en hebben 2 verschillende appartementen van Frans en Nuttee gehad.

De 1e week Calle Parras B en de 2e week Carabeo 2000, appartement 2.1.

Beide appartementen zijn ons uitstekend bevallen. Van alle gemakken voorzien, netjes en op een mooie locatie.

Verder waren Frans en Nuttee zeer gastvrij en hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. En dat is gelukt!

Verder is Nerja een aangenaam stadje. Mooie omgeving en leuke bezienswaardigheden in de buurt, zoals grotten Nerja, het Alhambra en Málaga. De moeite van het bezoeken waard!

We hebben 2 ontzettend mooie weken gehad in Nerja en omstreken!

Fantastisch appartement! Schoon en compleet!

Fam. Rupert
13-6-2011

Tijdens de Mei vakantie opnieuw genoten van de gastvrijheid van Frans en Nuttee. Nu in Carabeo en opnieuw een geweldige vakantie. Zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Alleen al door hun gastvrije ontvangst heb je echt het gevoel dat je vakantie is begonnen.

Het appartement ligt prachtig en is voorzien van alle gemakken.

Er is in Nerja en omgeving genoeg te doen, strand, lekker eten (laat Frans je vertellen waar de beste tapas is te krijgen) en veel leuke plaatsjes in de buurt. Kortom we komen zeer zeker weer terug in Nerja.

geweldige aanrader.!!!!!

thieu segers
12-5-2011

geweldig apartement,zeer compleet en schoon.

Voor de tweede keer in carabeo 2000,en weer een

geweldige vakantie gehad.

Dit komt ook door de gastvriendelijkheid van

Frans en Nuttee,die altijd klaarstaan en overal behulpzaam in zijn.

Geweldige aanrader.!!!!!!

geweldig apartement (erg compleet ) en schoon.

Thieu segers
11-5-2011

Prachtig apartement met uitzicht op zee,en twee minuten lopen van het centrum.

Frans en Nuttee zijn geweldig gastvriendelijk en behulpzaam bij alles.

Mede door hen hebben wij voor de tweede keer weer een hele fijne vakantie

gehad in Nerja

Fantastisch appartement, reuze eigenaars!

Josée & Marc
18-1-2011

Sinds wij enkele jaren geleden Nerja en de schitterende appartementen van Frans & Nuttee Tijtgat ontdekten, kunnen we niet anders dan terugkomen.

Het onze 9de maal en we boekten weeral opnieuw. Frans en Nuttee zijn dag in dag in de weer om het hun gasten naar hun zin te maken en hen maximaal comfort te bezorgen. Mooie ruime appartementen, kraaknet, zeer volledig uitgerust met oa gratis Wifi, flatscreen TV, aanbod van Vlaamse zenders, wasmachine, zalige bedden, enz. Dat Frans twee jaar na mekaar het Award van beste appartement in de wacht sleepte is dan ook niet meer dan verdiend. Bedankt, Josée & Marc

Perfect appartement op goede locatie.

Edwin van der Spek
25-7-2010

Dit appartement is werkelijk van alle gemakken voorzien en heel ruim. Verder 2 balkons met zeezicht. Het ligt naast de grote centrale parkeerplaats maar daar heb je geen last van. Het dorp ligt op een paar minuten wandelen en ook het grote strand is (weliswaar langs een steil voetpad) relatief snel bereikbaar. Wij vinden het appartement maar ook Nerja zelf een echte aanrader. De gastvrijheid van Frans (de eigenaar) die je volledig wegwijs maakt, maakt het af.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Carabeo 2000 in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Carabeo 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Carabeo 2000 scoort een 9.11 uit 10 op basis van 33 reviews.