Appartement Burriana Playastersterster

Tonen op kaart

58 reviews over Appartement Burriana Playa

• 10HannaH31-01-2016

Heerlijke appartementen, fantastische service

De service van Julia is ongekend goed. Verder fijn appartement, mooi balkon, goed gelegen t.o.v. Burriana Beach. Schoon.

Enige minpunt. Bed iets minder en ben nooit blij met dekens. Liever dekbed.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Familie Peeters03-11-2013

Heerlijk appartement

Zalige plek om met kinderen naar toe te komen. Kinderen spelen op het speeltuintje op het strand en ouders genieten van hen en het schitterende zicht. Appartement was ruim, volledige keukeninventaris, goede bedden. Zeer goede ontvangst door vrouw aan receptie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8naam naam26-03-2012

burrania is een prettige locatie in Nerja

rustig gelegen in een buitenwijk van Nerja maar wel vlak aan het strand en restaurants, supermarkt e.d. vlakbij

Gereisd met partner in januari 2012

• 7M. de Jong05-01-2012

Heerlijk!

Wij zijn in september hier op vakantie geweest. We hadden zee- zijzicht geboekt, maar kregen een appartement met zeezicht (3de verdieping). Wat een fantastisch uitzicht, we hebben genoten. De schoonmaak viel idd tegen, maar met zelf wassen van handdoeken kwamen we een heel eind. Het personeel was vriendelijk, mochten tot 's avonds het apartement houden op dag van vertrek. Zwembad heerlijk, met super uitzicht. De apartementen zee-zijzicht zijn ver onder de maat! Boek zeezicht, die zijn super!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Steven de Jonge19-10-2011

Perfecte locatie aan de boulevard

Prima appartement met voldoende ruimte, groot terras, goede badkamer met regendouche. Compleet ingericht met prima keuken. Enig minpunt is de airco die alleen de woonkamer enigszins kan koelen, maar niet voldoende capaciteit heeft. Slaapkamer dus zeer warm, zelfs in oktober met een buitentemperatuur van max 27 graden. Ik zou hier hartje zomer neit willen zitten. Verhuurmakelaar : super! Binnen vijf minuten na telefoontje aanwezig om ons binnen te laten. Zeer vriendelijk, goede tips over fijne eetgelegenheden. Correspondentie per mail en telefoon over reservering ging heel soepel.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 4fam. ten Napels30-07-2011

teleurstellend

drama. geen service. vies appartement. geen airco. nieuwe benidorm. niet doen, zonde van je geld.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8R & A03-08-2010

Spaans!

Als je van het echte Spanje houdt, dan moet je hier naar toe! Neem wel een 3-kamerappartement, dan heb je prima ligging (zeezijde en balkon) en prima app.! App. is voor Spaanse begrippen prima vwb inrichting en afwerking! Kom niet voor luxe, maar voor strand, zee, zon en een heerlijk Spaans stadje waar je nog het echte Spanje ziet! Schoonmaak is minder, maar met wasmachine, veger en dweil kom je een heel eind! Gemoedelijke sfeer, vriendelijke mensen, prachtige locatie! GENIET!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7V/D Berg21-01-2010

gaat wel

Ik was er met vrienden tussen de kerst en nieuw jaar. Het is een redelijk appartementen complex maar met wel wat enige minpunten. BV de airco. Nou vergeet het daar hebben ze ARKO AlleRamenKunnenOpen. En dat bij een warme temperatuur is 's avonds niet echt fijn. Bij ons was al aangegeven in de reis formulieren dat de receptie aan de kant van het appartement zat, bij de boulevard. Voor de rest hebben we een leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 1c.m.j.kunen05-01-2010

dit nooit nooit meer.

nooit meer..... Gehuurd aan zeekant, kwamen in klein zijapartement, kapot was de toilet slechte bedden kapote stoelen op klein balcon.

zeer zeer af te raden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 7j.ekelschot16-10-2009

Ruim appartement op een mooie locatie.

Toch maar 2 weekjes geboekt bij appartement Burriana Playa. Door het lezen van reviews op Zoover een hoop onzekerheden over deze locatie. We zijn niet heel veel eisend maar toch wel graag wat comfort. Wij kwamen midden in de nacht aan maar bij de ingang hing een briefje dat we de sleutel konden vinden in het zwarte kluisje bij de receptie (dicht rolluik aan de boulevard), toch snel gevonden en ja de sleutel lag er ook nog. Zouden wij de pech hebben, geen balkon en uitzicht op een rots zoals we ook hier hadden gelezen? Nee hoor een prachtig groot appartement(1E) met een prima keuken en een mega groot balkon met ligbedden en parasol met uitzicht op de boulevard en de zee. Minpuntje er is nooit een handdoek of laken gewisseld. Maar wel een wasmachine en met de zon als droger geen enkel probleem dus. Schoonmaken doen ze niet aan. Bedden redelijk Kluisje gratis, laatste dag tot 19.00 uur blijven geen probleem en gratis. Wij zouden het zo weer doen. Tip huur een auto de omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in september 2009

1 tip over Appartement Burriana Playa

• c.m.j.kunen, 14-04-2009

Eigenlijk tip maar een vraag. Hebben 2 jaar geleden geboekt voor deze appartementen, echter de meest vreselijke vakantie voor ons, enkele keren geinformeerd om toch een apartement aan in de zijstraat en met mankamenten. Hoe boek ik voor een apartement aan de voorkant.

0 vragen over Appartement Burriana Playa

Appartement info