Appartement Burriana Holiday Rental

38 reviews over Appartement Burriana Holiday Rental in het Nederlands

super vakantie

simon
13-7-2018

heerlijk appartement vlakbij het strand..

schoon en fris --zeer vriendelijke gastheer

best wel een steile weg naar het appartement maar dat is ook dan het enige nadeel ....

Fantastisch!

Joost van Ommeren
10-7-2018

Wij waren met onze examenreis naar Nerja gegaan, aan de Spaanse kust. De locatie van het huis is geweldig, een paar minuten van het strand. Voor 14 mensen was er meer dan genoeg ruimte. Het zwembad was heerlijk en verfrissend. Nerja zelf is een heel leuk plaatsje, vlakbij Malaga. Onze contactpersoon, Michael was enorm behulpzaam en vriendelijk. Kortom een enorme aanrader!

top!

jan
17-4-2018

mooie en moderne accomodatie

compleet ingericht voorzien van alle nederlandse tv zenders en gratis wifi

wij waren hier voor de 2e keer en zullen zeker vaker terug komen

Komen zeker hier terug.

Leendert
10-2-2018

Mooi modern appartement op een paar min. lopen van de boulevard, supermarkt Mercadona is ook dichtbij, Tv heeft astra schotel met alle NL. zenders, fijn als je daar 4 weken bent. Apparatuur in het app. werkte goed, uitstekende service van Michael en Dennis.

Vanuit Nerja is het mogelijk verschillende bergwandelingen te maken, vooral buiten het drukke zomer seizoen is de temperatuur voor het wandelen aangenaam.

geweldig appartement

gerrit
31-12-2017

zeer gezellig en comfortabel appartement in het mooie Nerja

compleet ingericht

vriendelijk ontvangst

mooie verjaardag

jannie markussen
21-12-2017

heerlijke tijd gehad in het fijne appartement en het mooie Nerja tijdens mijn verjaardag

wij boeken hier zeker weer

Super

Vriendenclub
24-10-2017

Schitterend verblijf. Wij waren met 4 stellen en hadden meer dan genoeg ruimte. We hadden de villa en een appartement gehuurd. Mooi ingericht en zag er keurig uit. Prachtig uitzicht, ligging perfect. 5 min. lopen van strand en boulevard met heerlijke restaurantjes. Ook het centrum van Nerja is lopend te bereiken in 10 minuten. Laat wel je hakken thuis.

Fantastisch!

diana
23-10-2017

wij verblijven momenteel in de prachtige accomodaties van burrianaholidayrental

in 1 woord Fantastisch!!!

zeer verzorgde accomodaties met prima bedden genoeg ruimte en heerlijk zwembad

vlakbij het strand en de boulevard

Heerlijk!

melanie oosterhuis
19-10-2017

wij waren met een groep vrienden en hadden de villa en 2 appartementen gehuurd

dus voldoende ruimte en een fijn prive zwembad

hele vriendelijke ontvangst met een hapje en een drankje van de zeer aardige behulpzame gastheren die ten alle tijde klaar staan voor de gasten

hier verblijven kunnen wij echt aanraden

helemaal top !

roberto
19-10-2017

super gezellige accomodatie bestaande uit een mooie villa en 2 ondergelegen appartementen die allemaal mooi en comfortabel ingericht zijn

wij waren met 5 stellen en hadden allemaal een eigen bad en slaapkamer..

heerlijk terras met privezwembad en vlakbij het mooie burriana strand met gezellige boulevard

nerja is een schitterend authententiek stadje met vele leuke eettentjes en kroegjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Burriana Holiday Rental in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Burriana Holiday Rental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.