Appartement Burriana Holiday Rental

42 reviews over Appartement Burriana Holiday Rental

• 2018
    10simon13-07-2018

super vakantie

heerlijk appartement vlakbij het strand.. schoon en fris --zeer vriendelijke gastheer best wel een steile weg naar het appartement maar dat is ook dan het enige nadeel ....

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Joost van Ommeren10-07-2018

Fantastisch!

Wij waren met onze examenreis naar Nerja gegaan, aan de Spaanse kust. De locatie van het huis is geweldig, een paar minuten van het strand. Voor 14 mensen was er meer dan genoeg ruimte. Het zwembad was heerlijk en verfrissend. Nerja zelf is een heel leuk plaatsje, vlakbij Malaga. Onze contactpersoon, Michael was enorm behulpzaam en vriendelijk. Kortom een enorme aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10jan17-04-2018

top!

mooie en moderne accomodatie compleet ingericht voorzien van alle nederlandse tv zenders en gratis wifi wij waren hier voor de 2e keer en zullen zeker vaker terug komen

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Leendert10-02-2018

Komen zeker hier terug.

Mooi modern appartement op een paar min. lopen van de boulevard, supermarkt Mercadona is ook dichtbij, Tv heeft astra schotel met alle NL. zenders, fijn als je daar 4 weken bent. Apparatuur in het app. werkte goed, uitstekende service van Michael en Dennis. Vanuit Nerja is het mogelijk verschillende bergwandelingen te maken, vooral buiten het drukke zomer seizoen is de temperatuur voor het wandelen aangenaam.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10gerrit31-12-2017

geweldig appartement

zeer gezellig en comfortabel appartement in het mooie Nerja compleet ingericht vriendelijk ontvangst

Gereisd met partner in december 2017

• 10jannie markussen21-12-2017

mooie verjaardag

heerlijke tijd gehad in het fijne appartement en het mooie Nerja tijdens mijn verjaardag wij boeken hier zeker weer

Gereisd met partner in december 2017

• 8Vriendenclub24-10-2017

Super

Schitterend verblijf. Wij waren met 4 stellen en hadden meer dan genoeg ruimte. We hadden de villa en een appartement gehuurd. Mooi ingericht en zag er keurig uit. Prachtig uitzicht, ligging perfect. 5 min. lopen van strand en boulevard met heerlijke restaurantjes. Ook het centrum van Nerja is lopend te bereiken in 10 minuten. Laat wel je hakken thuis.

• 10diana23-10-2017

Fantastisch!

wij verblijven momenteel in de prachtige accomodaties van burrianaholidayrental in 1 woord Fantastisch!!! zeer verzorgde accomodaties met prima bedden genoeg ruimte en heerlijk zwembad vlakbij het strand en de boulevard

• 10melanie oosterhuis19-10-2017

Heerlijk!

wij waren met een groep vrienden en hadden de villa en 2 appartementen gehuurd dus voldoende ruimte en een fijn prive zwembad hele vriendelijke ontvangst met een hapje en een drankje van de zeer aardige behulpzame gastheren die ten alle tijde klaar staan voor de gasten hier verblijven kunnen wij echt aanraden

• 10roberto19-10-2017

helemaal top !

super gezellige accomodatie bestaande uit een mooie villa en 2 ondergelegen appartementen die allemaal mooi en comfortabel ingericht zijn wij waren met 5 stellen en hadden allemaal een eigen bad en slaapkamer.. heerlijk terras met privezwembad en vlakbij het mooie burriana strand met gezellige boulevard nerja is een schitterend authententiek stadje met vele leuke eettentjes en kroegjes

0 tips over Appartement Burriana Holiday Rental

0 vragen over Appartement Burriana Holiday Rental