Hotel Bajamarsterster

7.6Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Nerja

Op vakantie geweest naar Bajamar?

7.6Goed

• Kinderopvang
Tonen op kaart

9 reviews over Hotel Bajamar

• 7Lotte en Wietse13-08-2015

Prettig hotel

Bajamar is een simpel, maar prettig hotel. Nadeel vonden wij dat de airco uit gaat zodra je de hotelkamer hebt verlaten, het is dus nooit lekker koel als je binnenkomt. Ook de kwaliteit van de handdoeken was slecht. Het zwembad op het dak ik groot genoeg en vanaf daar heb je een mooi uitzicht over Nerja. Personeel is bijzonder vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7c.beukres07-08-2011

Prima hotel voor redelijke prijs

Het is een goed hotel, heel schoon, iedere dag handdoeken( alleen de kwaliteit van de handdoeken was zeer slecht ) het is aan te raden om een kamer te boeken met 2 aparte bedden omdat het 2 persoons bed erg smal is.Airco aanwezig en in het barretje beneden kun je heerlijk koffie drinken of ontbijten.De afstand naar het oude dorp is goed te lopen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8jan en francien11-06-2008

leuk hotel, goed gelegen in het centrum. prima kamers vooral die met een balkonnetje, ze worden prima schoongemaakt. Ontbijt is gewoontjes maar voldoende. Zwembad op t dak is geweldig vooral het uitzicht over Nerja. Parasols kan je pakken uit de opslagruimte maar heb je niet echt nodig want t waait lekker boven. Ik ga hier zeker nog eens naar toe. Meer dan 2 sterren waard.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8M. Lemstra22-10-2007

Prima hotel. Goede kamers. Ligging net buiten het centrum van Nerja met het strand op 15 minuten lopen (grote strand). Personeel sprak op één iemand na geen engels. Maar waren wel behulpzaam. Het ontbijt was basic maar goed, koffie/thee, jus, broodjes, kaas, vleeswaren en jam. Soms een ei of yoghurt.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 8Clara Pronk08-10-2007

Ja, ja, wij zijn natuurlijk weer geweest (voor de 2e keer).De 3e keer komt er zeer zeker weer aan. Er is niets veranderd aan hotel Bajamar, dus wij waren uiteraard weer zeer tevreden en hebben wederom heerlijk genoten. Wij hadden dezelfde kamer gevraagd en hebben deze ook gekregen. Wij voelen ons daar gewoon thuis, wat ons betreft, hebben wij ons stekje gevonden, wat heb je je dan nog meer te wensen.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8INE WIJNHOVEN07-08-2007

Voor een klein hotel met 24 kamers prima!!!! mooi schoon, overal dicht bij en verzorgde kamers.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8pronk30-07-2007

Wij zijn de 1e wk. van juni geweest en gaan de laatste wk. van sept. weer. Een heel gemoedelijk kleinschalig hotelletje. Elke dag wordt er schoongemaakt incl. schone handdoeken.Wij hadden voldoende aan het ontbijt. De kamers zijn prima met heerlijke bedden. Wij lagen elke middag aan het zwembadje op het dakterras, prachtig uitzicht en heelijk rustig, niks te heet, parasols waren voor ons overbodig. De drukte om het hotel viel ons 100% mee.Wat ons betreft mag dit hotelletje er best 1* bijkrijgen.Wij waren in ieder geval zeer tevreden, daarom gaan we weer terug.

Gereisd met partner in juli 2007

• 5Arts12-06-2007

Zeer eenvoudig hotel. Geen gezellige ligging. Geen bar of gezellig zitje aanwezig. Ontbijt zeer matig en eentonig, wordt ook niet goed bijgevuld. Meisje bij ontbijt niet erg vriendelijk. Piepklein balkonnetje. Zwembad op dak wel fijn maar snikheet, geen parasols aanwezig. Kamers worden wel goed schoongehouden. Service is minder: Kapotte beker wordt niet vervangen, maar gewoon teruggezet, w.c.papier niet voldoende aangevuld. Jongen bij receptie erg aardig. Kortom, dit 2 hotel is ook echt niet meer waard!!

Gereisd in juni 2007

• 9ine wijnhoven12-08-2006

prima hotel en dat voor twee sterren, vriendelijke mensen, netjes verzorgd dicht bij strand en het centrum prima.

Gereisd in augustus 2006

0 tips over Hotel Bajamar

0 vragen over Hotel Bajamar

Hotel Bajamar info

• Aantal sterrensterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand700 m