Appartement Andaluz Apartmentssterster

9.4Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Andaluz Apartments voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

253 reviews over Appartement Andaluz Apartments

• 2019
    10Ton en Marjo Duin27-11-2019

Voor ons geen betere appartement dan van Andaluz

Wij verbleven 4 weken in appartement Tor02. Een mooi schoon en complete appartement met balkon met uitzicht op zee. Strand, supermarkt, restaurants en barretjes en centrum alles is op korte afstand van het appartement. Monique is goed te bereiken en als er iets is! Probeer ze het zo snel mogelijk op te lossen. We komen al voor de derde keer in Nerja en altijd in een appartement van Andaluz. We komen volgend jaar weer terug en weer in een appartement van Andaluz.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Joost van Os09-11-2019

super

Dit was de derde keer dat we bij Andaluz Apartments waren en het was weer fantastisch. Het appartement ligt in een rustige wijk in Nerja en binnen een paar minuten zit je in het centrum en bij het strand. De keuken van het appartement is volledig uitgerust en vanaf het (dak)terras heb je een prachtig uitzicht over de witte huisjes en de zee. Nerja is een goede uitvalsbasis om dagtripjes te maken in de bergen. Patrick en Monique zijn altijd erg hartelijk en hebben veel tips over mooie uitjes in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Johan01-11-2019

Fantastische service, persoonlijk en tips

Top locatie, geen verkeer en dicht bij strand, restaurants, winkels en centrum.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Gerrit Bronsema01-11-2019

Geweldig.

Een aanrader voor iedereen alles aanwezig geweldig mooi uitzicht en dichtbij het centrum en het strand.

• 9Valérie Ungerer24-10-2019

Heerlijk! We komen graag terug!

Nerja is een prachtig, rustig (maar ook lekker levendig) dorp ten oosten van Malaga. Met een huurauto ben je met 50 minuten bij het appartement. De auto kun je onder het appartement parkeren, in de afgesloten garage. Het is schoon, gezellig ingericht en heeft fijne faciliteiten. Uitzicht op zee (iedere dag met verse broodjes ontbijten op het balkon), een fijne badkamer, wasmachine, broodrooster, waterkoker, kookplaat en oven. Meer heb je simpelweg niet nodig. Voor een volledige tapasmaaltijd in het centrum betaal je met z’n tweeën €13 (incl drank), dus echt koken in het appartement hoeft niet. Afhankelijk van de duur van je verblijf natuurlijk. Monique en Patrick zijn betrokken verhuurders die met een appje goed te bereiken zijn. Ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Dillian19-10-2019

Fantastische accommodatie!

Super vakantie gehad! Mooi appartement, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Locatie midden in het centrum van Nerja, op loop afstand van het strand, supermarkt en alle restaurants. Het appartement had een heerlijk balkon, fijne douche en ruim voldoende linnen voor de hele week. Kortom top week!

• 10Carlo13-10-2019

Absolute aanrader!

We hadden een mooi, schoon en ruim appartement op een top locatie. Op ideale loopafstand van zowel het strand, als het centrum. Zeer warm ontvangen, het voelde als thuiskomen! Ik kom zeker nog een keer terug!

• 9Loura en Gerard08-10-2019

Fantastisch. Nerja is een aanrader.

Op 75 meter lopen van het strand. Lekkere (huur) ligbedden en heerlijke temperatuur. Drie minuten lopen naar winkels.Iedere ochtend vers brood. Veel restaurants in de nabije omgeving. We hebben weer genoten. En komen zeker weer terug. Aanrader.

• 8Venneman02-10-2019

Heerlijk

Een prima verblijf in een keurig appartement, waar we twee jaar terug ook al waren geweest. De bedden waren voor ons wat aan de harde kant, een topper was beschikbaar doch hebben we niet gevraagd helaas. Verder een prima appartement.

• 8Astrid01-10-2019

Fantastische vakantie gehad.

Alles op loopafstand, vlakbij het strand, een hartelijk welkom, uitleg over de omgeving, mooi appartement met alles erop en eraan zelfs een wasmachine.

5 tips over Appartement Andaluz Apartments

• Mayke Herberts, 11-01-2020

Deze mooie appartementen zijn gelegen in Nerja, op korte afstand van het Burriana en Torrecilla strand en het gezellige centrum. Deze appartementen zijn geschikt voor zomer- en overwinter vakanties. Ze willen dat het u hier aan niets ontbreekt. Hier vinden ze het erg belangrijk dat u onbezorgd kunt genieten van uw verblijf en ze hebben ernaar gestreefd de appartementen van alle gemakken te voorzien.

• A3 pronk, 15-06-2015

Aanrader spaanse avond in nerja op vrijdagavond. Buriana strand erg leuk.

• jackievandepol, 09-06-2016

Aanrader om te gaan eten is bij de Italiaan Jiménez aan de doorgaande weg naar het centrum. Er wordt veel door de Spanjaarden zelf gegeten, maar het voordeel is dat het absoluut géén toeristenfuik is! En betaalbaar!

1 vraag over Appartement Andaluz Apartments

• Sprinter, 17-01-2017

Welke reisorganisatie bied deze accomodatie aan?

Wie biedt deze accomodatie aan?

Appartement Andaluz Apartments info

• Aantal sterrensterster