Appartement Andaluz Apartments

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2018

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Andaluz Apartments voor je op een rij gezet:

Contact

247 reviews over Appartement Andaluz Apartments

• 10Carlo13-10-2019

Absolute aanrader!

We hadden een mooi, schoon en ruim appartement op een top locatie. Op ideale loopafstand van zowel het strand, als het centrum. Zeer warm ontvangen, het voelde als thuiskomen! Ik kom zeker nog een keer terug!

Met vrienden

• 9Loura en Gerard08-10-2019

Fantastisch. Nerja is een aanrader.

Op 75 meter lopen van het strand. Lekkere (huur) ligbedden en heerlijke temperatuur. Drie minuten lopen naar winkels.Iedere ochtend vers brood. Veel restaurants in de nabije omgeving. We hebben weer genoten. En komen zeker weer terug. Aanrader.

• 8Venneman02-10-2019

Heerlijk

Een prima verblijf in een keurig appartement, waar we twee jaar terug ook al waren geweest. De bedden waren voor ons wat aan de harde kant, een topper was beschikbaar doch hebben we niet gevraagd helaas. Verder een prima appartement.

• 8Astrid01-10-2019

Fantastische vakantie gehad.

Alles op loopafstand, vlakbij het strand, een hartelijk welkom, uitleg over de omgeving, mooi appartement met alles erop en eraan zelfs een wasmachine.

• 10Dillian16-09-2019

Een TOP appartement met alle benodigheden!

Erg fijn en schoon appartement in een rustige straat in het centrum. Het heeft alle belangrijke voorzieningen en alles is gemakkelijk te vinden. Zeer bijzonder dakterras met ongeloofelijk veel ruimte in zowel de zon als schaduw! Dankzij Moon en Pat een super service gedurende de gehele vakantie . Wij komen hier wederom zeker terug!

• 10Meguel14-09-2019

Uitstekend

Ligging is perfect alles in de buurt. Uitzicht op zee. Super dak terras. Alles goed onderhouden en bijzonder schoon. Vriendelijk ontvangen en het huis is van alle gemakken voorzien.

• 9Denise18-08-2019

Erg goed!

De appartementen zijn heel schoon en verzorgd, het welkom en afscheid door Patrick en Monique warm en persoonlijk. Ze kwamen zelfs ‘ s avonds naar restaurant in Nerja om afscheid te nemen omdat we Monique ‘s middags niet hadden gesproken.

Het is een wandeling van ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum van Nerja, terug misschien iets langer omdat je naar boven moet lopen. Nerja is een gezellige plaats waar je lekker kan eten en winkelen

• 8Mirjam18-08-2019

Geweldige vakantie in het mooie Nerja!

Mooi appartement, MDN04, schoon en van alle gemakken voorzien. Ruim balkon met tuinset en 2 ligbedden. Dichtbij supermarkt en ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum van Nerja en het strand (de terugweg gaat bergopwaarts). Een huurauto is aan te raden, want er zijn vele prachtige plaatsen in de omgeving. Heerlijke vakantie gehad! Monique bedankt voor alle tips.

• 9Kitty15-08-2019

voelt als 'thuis' komen

Top appartement. Schoon, gezellig en van alle gemakken voorzien. Dichtbij strand, winkels en centrum

• 9Meindert08-08-2019

uitstekend

levendig dorp met volop uitgaans gelegenheden

4 tips over Appartement Andaluz Apartments

• A3 pronk, 15-06-2015

Aanrader spaanse avond in nerja op vrijdagavond. Buriana strand erg leuk.

• jackievandepol, 09-06-2016

Aanrader om te gaan eten is bij de Italiaan Jiménez aan de doorgaande weg naar het centrum. Er wordt veel door de Spanjaarden zelf gegeten, maar het voordeel is dat het absoluut géén toeristenfuik is! En betaalbaar!

• w v/d nieuwelaar, 01-03-2015

Een supermooie appartement, een aanrader voor mensen die genieten van zon, rust, uitzicht, luxe en uitstapjes willen maken in de omgeving! Als je het uitgaansleven zoekt is deze niet zo geschikt,of je moet de auto gebruiken!!

1 vraag over Appartement Andaluz Apartments

• Sprinter, 17-01-2017

Welke reisorganisatie bied deze accomodatie aan?

Wie biedt deze accomodatie aan?

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6