Bed and Breakfast Andalusian Summer

Bed and Breakfast Andalusian Summer
9,6

4 tips over Bed and Breakfast Andalusian Summer

Anda van der Pligt, 8-7-2015
Alle kamers zijn mooi maar wil je een eigen dakterras met fantastisch uitzicht over de stad Nerja vraag dan naar de suite (Oasis). Naast de B&B kamers is er ook nog een apart huisje (Naranja) te huur op het terrein.
Yohana Flores, 14-6-2015
Tussen Nerja en Almuñecar ligt het rustige naaktstrand Cantarrijan met verhuur van ligbedden en parasols en twee uitstekende restaurants.
Cobie, 17-5-2015
Heerlijk tapas eten bij de Cubaan Julie's in Nerja, vlák bij het Balcon de Europa in Nerja.Nét even anders met een leuk vintage interieur enzeer goed gehumeurd én muzikaal bedienend personeel!

F.bosma, 14-3-2015
Huur een auto om de meest mooie tochten te maken door de Siërra Nevada. Ook de witte bergdorpjes zijn prachtig, zoals Frigiliana.

Onze bezoekers bekeken ook: