Bed and Breakfast Andalusian Summer

9,6

34 reviews over Bed and Breakfast Andalusian Summer in het Nederlands

Fantastisch!

Christa en Monty, 22-3-2018

Dit is de absolute aanrader! Voor de tweede keer hier vertoefd en nu voor 10 dagen. Je wordt geweldig in de watten gelegd door Coby en Atze. Alles staat in het teken om hun gasten een geweldig aangenaam verblijf te bieden. Hun B&B ligt op een toplocatie (laat je niet ontmoedigen door een stukje slechte weg naar hun B&B, want hierna komt een waar paradijsje. In alle rust kun je genieten van een prachtig uitzicht op Nerja en dat is zelfs op wandelafstand te bereiken. Atze en Coby kennen de omgeving op hun duimpje en geven nuttige tips wat te bezoeken, waar te eten, wandelroutes, autoroutes etc. You name it, zij weten het. Mijn man heeft met Atze een mooie toertocht gemaakt op de motors van Atze. Niks moet, alles mag. Wil je privacy, geen enkel probleem. Wil je meer sociaal bezig zijn, dan is het geweldig gezellig. Oh ja, Coby geeft fantastische massages (veelvuldig gediplomeerd). Dus gewoon boeken en deze ervaring meemaken!!!

Andalusian summer: heerlijk om te vertoeven

Hubertina, 4-3-2018

Afgelopen week hebben we een aangenaam verblijf gehad in de B&B "Andalusian summer" in Nerja. We logeerden in de suite Oasis, een hele ruime kamer met een grote badkamer en een apart toilet. Deze suite heeft een zeer groot terras, met een hele mooie blik heeft over het lager gelegen Nerja en de Middellandse zee. De gastvrouw en gastheer zijn zeer gastvrij. De gasten van de B&B kunnen in de gemeenschappelijke woonkamer zitten en een drankje nuttigen en tv kijken. Vanuit de B&B kan men mooie wandelingen maken. Vanuit de B&B loop je in ongeveer 20 minuten naar Nerja. Ook kun je met de bus naar Nerja , in een paar minuten loop je van de B&B naar de bushalte, van daaruit kun je richting Nerja gaan (duurt 5 minuten, kost 1 euro)) , of naar het mooie bergdorp Frigiliana. Vanuit Nerja gaan diverse bussen o.a. richting Malaga.

Een heerlijk plekje om te vertoeven.

Mooie en zeer gastvrije B&B!

Roel en Rianne, 3-3-2018

Zeer gastvrij ontvangen door Coby en Atze. Prachtig uitzicht op zee. Op loopafstand van het stadje Nerja, maar de B&B ligt wel heerlijk rustig. Je kunt gebruik maken van de woonkamer, de keuken en het balkon/ terras. Goede uitvalsbasis om Andalusië te leren kennen. Een aanrader.

Winterbreak

Margriet, 4-12-2017

Het slechte weer ontvlucht en heerlijk 10 dagen in de zon genoten, een schoonheidsbehandeling en massage kun je in de B & B krijgen, avonden iets kouder maar met de kachel aan in het huisje geen probleem. Ze hebben leuke winterarrangementen en de vluchten zijn absoluut niet duur in deze periode. Zeker een aanrader als je even wilt genieten van iets warmer weer, een mooie omgeving, lekker eten en een prima B & B

Relaxen en tot rust komen in deze fantastische B&B

Adriaan & Caroline, 25-9-2017

Wat een heerlijke 5 dagen hebben we gehad bij gastvrouw Cobie en gastheer Atze.

Mijn vriend ik zijn met open armen ontvangen in het mooie B&B Andalucian summer :). De kamers zijn mooi en netjes verzorgd. Wij hebben in de suite en de Rosa kamer overnacht. Wij vonden de suite heerlijk en rustig. Je hebt meer privacy door het grote balkon en je eigen badkamer. De kleinere kamer is comfortabel en de gedeelde badkamer is groot en heel netjes en leuk.

Het ontbijt is heel gevarieerd. Je kan het heel gezond maken en ook extra lekker. Tip! Probeer zeker de tortilla a la Atze :).

Voor de rest kun je ook motors huren of een scooter. Wij hebben hier zeker plezier van gehad. Daarnaast kunnen beide goede tips geven over leuke activiteiten of restaurantjes.

Wij hebben een fatastische tijd gehad! Dank je Cobie en Atze :)

Super fantastisch

Peter & Nineke, 4-9-2017

Gezellig, knus en met leuke gastheer en gastvrouw is ons verblijf hier nu al voor de 3e keer weer heerlijk.

Fijn zwembad en heerlijk ontbijt iedere morgen.

Nerja is een leuk stadje met strand, restaurants en goed vanuit hier bereikbaar.

Geen negatieve opmerkingen over dit fijne B&B "Andalusië Summer".

klein paradijs

mar weel, 29-8-2017

Toplokatie, heerlijk rustig met alleen geluiden van de natuur. Prachtig uitzicht over Nerja waar je met de auto binnen 5 minuten in het centrum staat. Super gastvrije bed en breakfast!

ontzettend relaxed

marquerite zwanenburg, 29-8-2017

Heerlijke rustige locatie en in no time in de gezellige drukte van de restaurants en terrasjes of strand. Wordt enorm verwend door gastechtpaar, echte aanrader!

We hebben een top week gehad, super!

Fenna, 9-8-2017

Op aanraden van een vriendin geboekt en zeer zeker voor herhaling vatbaar! We werden gastvrij ontvangen waardoor je al snel het gevoel hebt dat je bij vrienden logeert .De weersvoorspellingen waren erg slecht (16 graden en regen) maar wat hebben we het getroffen, iedere dag kon de bikini aan (eind maart!). We kwamen hier om een weekje bij te tanken en dat is zeker gelukt!

Andalusian Summer: de belofte waar gemaakt!

Meggie en Geert, 17-7-2017

De B&B van Coby en Atze heeft de veelbelovende naam "Andalusian Summer" en maakte voor ons de belofte helemaal waar.

Wij mochten 8 dagen genieten op deze mooie plek met een geweldig zwembad en buitengewone gastvrijheid.

Het onbijt werd elke ochtend met aandacht en humor door Atze klaargemaakt. Wat een heerlijk begin van de dag.

Wij hadden bovendien de luxe van de suite met extra veel ruimte.

Een aanrader voor iedereen die in de buurt van Nerja de zomer in Andalusië wil ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Andalusian Summer in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Andalusian Summer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Andalusian Summer scoort een 9.6 uit 10 op basis van 37 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: