Bed and Breakfast Andalusian Summer

Tonen op kaart

41 reviews over Bed and Breakfast Andalusian Summer

• 2019
    10Healthy inside massage en coaching25-04-2019

Super locatie, prachtige ligging, zeer gastvrij !

4 jaar op een rij heb ik hier een week vol massages, yoga, wandelingen, tai chi en healingen, klankschalen, lekker eten, mooie uitstapjes en relaxen bij het zwembad georganiseerd. Een prachtig huis met een veranda met uitzicht op zee, atze en Coby die zeer gastvrij zijn en mij altijd geholpen hebben bij het zoeken naar unieke uitstapjes, restaurantjes en mooie wandelingen, atze die een heerlijk ontbijt in de ochtend serveert en een prima paella met sangria. Voor een groep een huis bij uitstek en buiten deze week kom ik hier privé ook heel graag

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Elke09-09-2018

Heerlijk relaxed verblijf!

De B&B ligt heel rustig met een prachtig zicht op Nerja en de zee in de verte. Cobie was de perfecte gastvrouw... ze maakte met plezier tijd om ons de beste uitstapjes en restaurantjes mee te geven en was oprecht benieuwd hoe het telkens geweest was... heerlijk ontbijtje op terras met verse sapjes en telkens een leuke verrassing...We zaten in de ‘suite’ en hadden dus een zalig groot privé terras met prachtig uitzicht... de max!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Nick en mar07-07-2018

Prachtig mooie en rustige plek om te ontspannen!

Wanneer je houdt van drukte ben je in deze B en B niet aan het juiste adres. Het is een klein stukje lopen naar het stadje en de bijbehorende gezelligheid maar daarvoor krijg je superfijn plekje terug in alle rust met heerlijk zwembad en de meest fantastische gastvrijheid. Wij komen nu voor de 5e keer en zijn nog nooit teleurgesteld, het is een zalige plek met de liefste mensen die niets zullen nalaten om je een fijne tijd te bezorgen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Kimberley06-07-2018

Fantastisch, heb enorm genoten!

In een woord: Geweldig! Heb een ontzettend leuke tijd gehad in de Andalusian summer, B&B. Cobie en Atze leggen je helemaal in de watten wat al gelijk begint bij aankomst en zullen er alles aan doen om het de gasten naar hun zin te maken. Sochtends staat er een geweldig ontbijt klaar en ook hier zorgt Atze dat het aan niets ontbreekt: yoghurt, eitjes, croissants, warme broodjes, vers fruit, tortilla, warme geitenkaas etc. echt alles is er! kortom voor ieder wat wils. Ook krijg je de beste tips mee om de mooie omgeving te leren kennen: van restaurant tips tot de leukste wandeltochten en nog veel meer. Het zwembad is top en ook de ligbedden liggen heerlijk! Je komt hier helemaal tot rust en je kan ook kiezen voor verschillende massages die aangeboden worden in de B&B. De B&B is ook heel leuk aangekleed zowel van binnen als buiten en hier wordt je al helemaal vrolijk van. Je kan je geen betere B&B wensen tijdens je verblijf in Nerja.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Christa en Monty22-03-2018

Fantastisch!

Dit is de absolute aanrader! Voor de tweede keer hier vertoefd en nu voor 10 dagen. Je wordt geweldig in de watten gelegd door Coby en Atze. Alles staat in het teken om hun gasten een geweldig aangenaam verblijf te bieden. Hun B&B ligt op een toplocatie (laat je niet ontmoedigen door een stukje slechte weg naar hun B&B, want hierna komt een waar paradijsje. In alle rust kun je genieten van een prachtig uitzicht op Nerja en dat is zelfs op wandelafstand te bereiken. Atze en Coby kennen de omgeving op hun duimpje en geven nuttige tips wat te bezoeken, waar te eten, wandelroutes, autoroutes etc. You name it, zij weten het. Mijn man heeft met Atze een mooie toertocht gemaakt op de motors van Atze. Niks moet, alles mag. Wil je privacy, geen enkel probleem. Wil je meer sociaal bezig zijn, dan is het geweldig gezellig. Oh ja, Coby geeft fantastische massages (veelvuldig gediplomeerd). Dus gewoon boeken en deze ervaring meemaken!!!

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Hubertina04-03-2018

Andalusian summer: heerlijk om te vertoeven

Afgelopen week hebben we een aangenaam verblijf gehad in de B&B "Andalusian summer" in Nerja. We logeerden in de suite Oasis, een hele ruime kamer met een grote badkamer en een apart toilet. Deze suite heeft een zeer groot terras, met een hele mooie blik heeft over het lager gelegen Nerja en de Middellandse zee. De gastvrouw en gastheer zijn zeer gastvrij. De gasten van de B&B kunnen in de gemeenschappelijke woonkamer zitten en een drankje nuttigen en tv kijken. Vanuit de B&B kan men mooie wandelingen maken. Vanuit de B&B loop je in ongeveer 20 minuten naar Nerja. Ook kun je met de bus naar Nerja , in een paar minuten loop je van de B&B naar de bushalte, van daaruit kun je richting Nerja gaan (duurt 5 minuten, kost 1 euro)) , of naar het mooie bergdorp Frigiliana. Vanuit Nerja gaan diverse bussen o.a. richting Malaga. Een heerlijk plekje om te vertoeven.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Roel en Rianne03-03-2018

Mooie en zeer gastvrije B&B!

Zeer gastvrij ontvangen door Coby en Atze. Prachtig uitzicht op zee. Op loopafstand van het stadje Nerja, maar de B&B ligt wel heerlijk rustig. Je kunt gebruik maken van de woonkamer, de keuken en het balkon/ terras. Goede uitvalsbasis om Andalusië te leren kennen. Een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10Margriet04-12-2017

Winterbreak

Het slechte weer ontvlucht en heerlijk 10 dagen in de zon genoten, een schoonheidsbehandeling en massage kun je in de B & B krijgen, avonden iets kouder maar met de kachel aan in het huisje geen probleem. Ze hebben leuke winterarrangementen en de vluchten zijn absoluut niet duur in deze periode. Zeker een aanrader als je even wilt genieten van iets warmer weer, een mooie omgeving, lekker eten en een prima B & B

Gereisd met partner in november 2017

• 10Adriaan & Caroline25-09-2017

Relaxen en tot rust komen in deze fantastische B&B

Wat een heerlijke 5 dagen hebben we gehad bij gastvrouw Cobie en gastheer Atze. Mijn vriend ik zijn met open armen ontvangen in het mooie B&B Andalucian summer :). De kamers zijn mooi en netjes verzorgd. Wij hebben in de suite en de Rosa kamer overnacht. Wij vonden de suite heerlijk en rustig. Je hebt meer privacy door het grote balkon en je eigen badkamer. De kleinere kamer is comfortabel en de gedeelde badkamer is groot en heel netjes en leuk.

Het ontbijt is heel gevarieerd. Je kan het heel gezond maken en ook extra lekker. Tip! Probeer zeker de tortilla a la Atze :).

Voor de rest kun je ook motors huren of een scooter. Wij hebben hier zeker plezier van gehad. Daarnaast kunnen beide goede tips geven over leuke activiteiten of restaurantjes.

Wij hebben een fatastische tijd gehad! Dank je Cobie en Atze :)

Gereisd met partner in september 2017

• 10Peter & Nineke04-09-2017

Super fantastisch

Gezellig, knus en met leuke gastheer en gastvrouw is ons verblijf hier nu al voor de 3e keer weer heerlijk. Fijn zwembad en heerlijk ontbijt iedere morgen. Nerja is een leuk stadje met strand, restaurants en goed vanuit hier bereikbaar. Geen negatieve opmerkingen over dit fijne B&B "Andalusië Summer".

Gereisd met partner in september 2017

4 tips over Bed and Breakfast Andalusian Summer

• Yohana Flores, 14-06-2015

Tussen Nerja en Almuñecar ligt het rustige naaktstrand Cantarrijan met verhuur van ligbedden en parasols en twee uitstekende restaurants.

• F.bosma, 14-03-2015

Huur een auto om de meest mooie tochten te maken door de Siërra Nevada. Ook de witte bergdorpjes zijn prachtig, zoals Frigiliana.

• Cobie, 17-05-2015

Heerlijk tapas eten bij de Cubaan Julie's in Nerja, vlák bij het Balcon de Europa in Nerja.Nét even anders met een leuk vintage interieur enzeer goed gehumeurd én muzikaal bedienend personeel!

0 vragen over Bed and Breakfast Andalusian Summer

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen