Camping Playa de Poniente

6 reviews over Camping Playa de Poniente in het Nederlands

Kleine plekken

Mar
4-12-2016

De camping heeft veel tekleine plekken en op elke hoek staat een paal voor de toldo's of een boom. Op die manier is het erg moeilijk bochten te maken zonder beschadigingen. WiFi te duur.

Gereisd Met partner in november 2016

echt Spaanse camping

k.langenberg
7-9-2016

Bij aankomst op de camping schrok ik; door de vaste plaatsten die rommelig en en met doeken afgeschermd zijn leek het wel een getto. Echter; wij hadden een mobile home en dat lag rustig en weg van de vaste plaatsen. Het sanitair in het wasgebouw vonden wij heel goed verzorgd (itt ander bericht op deze site); heel schoon, ruim en altijd warm water. Wij gebruikten de badkamer in onze caravan dus nooit (klein) en gingen steeds naar het centrale sanitair blok.

Toen wij er waren waren we de enige nederlanders op de camping. Voor ons geen probleem maar als je tieners vrienden zoeken kan dat wel teleurstelling zijn.

de camping is qua sfeer verder rustig en de regels worden op een prima manier nageleefd. Het is een goede uitvalsbasis voor bv Granada en Malaga. Ook hebben wij veel kleinere strandjes/baaitjes in de buurt bezocht ipv het strand voor de deur.

We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, het zag er wel verzorgd uit.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

niet goed

geen naam
24-1-2016

douche en toiletgebouwen om de haverklap stuk soms dagen geen warm water

Gereisd Met partner in januari 2016

Mooie plek

Kyra
26-10-2013

Camping ligt aan het strand en is wat verouderd en onverzorgd. Dit komt door de vaste plaatsen die maken er altijd een rommelig geheel van. Het sanitair is mooi en schoon ziet er goed uit. We stonden ook aan de straat kant , kleine plaatsen maar in deze periode is er niks te beleven dus heb je plaats genoeg. Wifi wordt ook hier uitgebuit en dus duur betaald wat jammer is in deze tijd op veel plaatsen is het gewoon gratis. Prijs is door de Acsi kaart euro 16,00 per nacht redelijk heb je deze niet dan is het ook hier duur voor de tijd van het jaar.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Simpel, goed, aan strand, eettentjes op strand

Cees Medema
30-4-2011

Zie boven. Minpunt: redelijk ver van de stad Motril.

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

Mooie ligging langs boulevard, en strand

Hans Cordewener
24-11-2008

Staat van onderhoud matig, veel vaste standplaatsen, enkele leuke, maar kleine plaatsen aan de straatkant

Gereisd Met partner in november 2008

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa de Poniente in Motril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa de Poniente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.