We hebben een aantal aanbieders voor Motril voor je op een rij gezet:

Reviews over Motril

geen toeristische bestemming

Ineke
    1-10-2011

Motril is een gezellig stadje maar geen toeristische bestemming. In de directe omgeving wel gezellige stranden met restaurantjes. Weinig toeristen. Golfbaan in de buurt. Granada en het Alhambra op 45 min. rijden

Gereisd Met vrienden in september 2011

Erg rustig. Aanrader voor wandelaars en genieters

ann
    7-11-2010

Ik vind het zonde dat Motril zo fout wordt beoordeeld. Het is een heel mooi stadje, met een gezellig stadspleintje in de buurt van de overdekte markt. Een ideale plek om je mengen met de lokale bevolking. Breng ook een bezoek aan het Sanctuaria de Nostra Signora de la Cabesa. Ook het museum van de Rietsuiker verdient enige aandacht. Er valt wel degelijk wat kultuur te snuiven. Voor de liefhebbers,

Gereisd Met partner in november 2009
Motril scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews