Bed and Breakfast Hacienda la Morena

Bed and Breakfast Hacienda la Morena

9.2Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Montellano

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda la Morena voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast Hacienda la Morena

• 8Mirjam06-09-2016

Wat een prachtige locatie, en wat een gastvriendelijkheid. Heerlijk om even helemaal tot rust te komen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Tim08-08-2016

Fantastische vakantie, voor ons en voor de kids!

Een echte aanrader voor iedereen die Andalusie wil verkennen en na een uitstapje wil thuiskomen. De kamers zijn mooi ingericht, ruim genoeg en heel netjes. Het ontbijt is eenvoudig maar er is voldoende keuze. De maaltijden die Harm en Magali bereiden zijn eerlijk en lekker. Harm en Magali zorgen er samen voor dat iedereen zich welkom voelt. Elke vraag, ook die van de kinderen, werd onmiddellijk beantwoord. Ook de uitstap die aangeboden wordt is de moeite waard. De prijzen voor dranken zijn meer dan redelijk. Bij het afrekenen kwamen we geenszins voor verrassingen te staan. Een echte aanrader! Wij verbleven hier met drie kinderen, van 10, 7 en 4.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Ina04-10-2015

Gemoedelijke sfeer

In een landelijke omgeving vind je deze mooi ingerichte b&b. De ontvangst is aller hartelijkst. De sfeer is zeer gemoedelijk en gastvrij. De gastheer en gastvrouw kennen de omgeving op hun duimpje en voorzien je van goede tips. De kamers zijn comfortabel ingericht. Je kunt in de b&b 's avonds prima eten. Mooie uitvalsbasis om Andalusië te verkennen.

Gereisd met partner in september 2015

• 10karin en ronald18-09-2014

paradijs

Deze vakantie 4 b&b's bezocht in Andalusië. Deze sprong er in alle opzichten bovenuit. fantastische plek, ontzettende leuke eigenaren. alles voor ons perfect. voor een ieder aan te bevelen. goede tips gekregen om onze reis te optimaliseren.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Irma11-07-2014

Gezellige, kleinschalige en prachtige haciënda

Wij hebben eind september genoten van deze mooie haciënda. De ligging is perfect. Rustig in het binnenland maar alle mooie steden op een goede reisafstand. Ook van een heerlijke dag strand genoten. De eigenaren Harm en Magali zijn super gastvrij. Je eet heerlijk op de mooie patio, geniet van het heerlijke zwembad met prachtig uitzicht en je kan een heerlijk drankje drinken op het terras of in de huisbar. De kamer was netjes,ruim,schoon met een goed bed. We hebben ook een paar leuke excursies gedaan. Dus heerlijke dagen gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Peter en Nanda17-06-2014

gewoonweg super

Wat een heerlijk energiek en gastvrij stel! Spreken uitstekend alle talen. Ze hebben een prachtige hacienda met mooie ruime kamers. De ontvangst, het diner en ontbijt wordt met passie en persoonlijke aandacht gebracht. We vielen tijdens de borrel met onze neus in de boter omdat er flamenco gezongen, gedanst werd. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Henriette en Boudewijn22-04-2013

Een echte aanrader

Geweldige locatie in het hart van Andalucië. Een warm welkom door Harm en zijn vrouw Magali. Je voet je echt super verwend door de heerlijke maaltijden, niet alleen een heerlijk ontbijt. elke avond is er de mogelijkheid om te dineren, met een heerlijk glas vino tinto. Deze week in oktober 2013 was voor ons een week van uitrusten en vanuit de hacienda de belangrijke steden in de buurt bezoeken.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Nanning17-01-2013

Prachtig gebouwde Hacienda op fantastische lokatie

Heerlijk een boek lezen. Lekker erop uit naar Montellano, Ronda, Sevilla of enz. Allemaal mooie steden en goed te ontdekken van uit deze hacienda. Prima ontbijt en ook het avondeten is goed verzorgt met onder andere een lekker flesje wijn. Het uitzicht met de velden met olijfbomen is rustgevend. Ook een lekkere duik in het zwembad behoort tot de mogeljkheden in deze hacienda met 10 kamers. De eigenaren met hun 3 dochters zorgen ervoor dat de sfeer optimaal is.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9Familie Puijpe-Boerma17-01-2013

Mooie hacienda gelegen in een prachtige omgeving!

Eenmaal gearriveerd word je ontvangen door een zeer gastvrij paar, Harm en Magali. Vanaf dat moment heb je vakantie, zij laten je al het moois van Andalusie zien en proeven. In de naaste omgeving is genoeg te zien, Sevilla 60 km en Ronda 70 km zijn goed te bereiken en de wegen er naar toe leiden je door een prachtig landschap en schitterende "witte" dorpjes. Eenmaal terug kun je genieten van het zwembad en een drankje in de bodega. Geen zin meer om weg te gaan of willen de kinderen lekker gaan slapen kun je 's avonds heerlijk eten uit Magali's keuken. Wat ook zeker een aanrader is, een " Flamengo" avond, waanzinnig gezellig!!! Kortom, ga je naar Andalusie.... Ga naar Hacienda la Morena!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Tess17-01-2013

Heerlijke en mooie plek!

Hacienda la Morena is een prachtige typisch Spaanse bed en breakfast luxe versie. De eigenaren zijn enorm gastvrij en zorgen voor een persoonlijk tintje aan je vakantie. Naast de mooie natuur is er ook de mogelijkheid om verschillende cursussen te volgen (check de website) en sportieve activiteiten te doen. Ik heb hier een paar heerlijke dagen doorgebracht, echt even helemaal weg om tot rust te komen. Een aanrader voor iedereen die even lekker tot rust wil komen en leuke dingen wil doen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Bed and Breakfast Hacienda la Morena info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën