Appartement Casitas de la Sierra

8.4Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Montejaque

8.4Fantastisch

• 8.1Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Casitas de la Sierra voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Casitas de la Sierra

• 2018
    7Tom Wentholt12-07-2018

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Ronda

De appartementen zijn mooi gelegen met een ruime gemeenschappelijke tuin inclusief speeltuin. Het uitzicht vanaf het terrasje voor het appartement is prachtig. Het was nog te fris om het zwembad te gebruiken. De appartementen zijn vrij klein. Vooral de keuken. Maar je vind er alles wat je nodig hebt. Op het terrein is een gezellig restaurant, waar we prima hebben gegeten. Vanaf het terrein is een supermarktje op 3 min lopen en het gezellige centrale plein van het dorp is 5 min lopen. Ronda is een klein halfuur rijden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Remmie09-09-2016

Aanrader

Casitas ligt midden het in schattige Montejaque en is omringd door steile bergen. Een zwembad in het midden van dit rustige parkje maakt de vakantie compleet. Ronda is op 20 minuten rijden, maar als je uit eten wil biedt het dorp ook genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Patricia08-05-2016

Superleuk om met jonge kinderen heen te gaan.

Kleinschalig. Schattige huisjes in een klein wit dorpje; Montejaque. Goede uitvalsbasis om vanillestokje te ondernemen. 20 min. van Ronda vandaan. Speeltuintje en zwembad voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8Anoniem1234529-10-2014

Leuke plek in prachtige omgeving

Leuk, klein vakantiepark met 6 (denk ik) woningen. Wij hadden een woning met 2 slaapkamers. Prima inrichting, alhoewel een beetje verouderd. Zwembad was erg fris in september. Leuke speeltuin en prachtig uitzicht op de bergen. Het dorpje zelf is klein maar heeft wel een bakker, supermarkt ed. Mooie omgeving om te wandelen en dorpjes te verkennen

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 8likearoosje25-05-2011

Heerlijke plek

Een leuke plek om te zijn tijdens je rondreis. Lekker zwembad en genoeg ruimte eromheen om te liggen zonnen. Bij aankomst waren we verrast over het appartement. Leuk ingericht (voor een vakantiewoning) en ruim. Twee verdiepingen, aardige keuken. Het dorpje zelf is een klein bergdorpje, dus daar moet je je niet teveel van voorstellen. We hebben een avond gegeten bij het restaurant van Casitas de la Sierra, maar dat vonden we niet goed. Binnen rook het er enorm naar frituurpan (met vis) en het eten zelf was ook vet. Ook een avond gegeten bij een britse pubachtig ding (bij de ker, op de hoek), dat was wel geslaagd.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8paula en Marc14-11-2009

Leuk kleinschalig appartement

Prima locatie voor als je de omgeving wilt gaan bekijken. Lekker rustig en netjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Peter & Ilse11-11-2007

De voorbije zomer (2007) logeerden we in dit kleinschalig maar prima onderhouden complex. Het is er erg rustig en vormt een prima uitvalsbasis om met de wagen de grote steden te gaan bezoeken. (Sevilla, Granada, Cordoba,...) De casitas zijn zeker ruim genoeg en mooi ingedeeld. In de tuin is een zwembad en een BBQ zodat je ook daar leuke dingen kan doen. In het dorp zijn twee eerder bescheiden supperettes en een bakkerij; de meeste boodschappen deden wij in de nabijgelegen stad Ronda, wat ook al een bezoekje waard is. Je bent op ongeveer 40 km van de stranden en ook Gibraltar is maar een 90km ver en dus goed bereikbaar. Een aanrader!!! Wij gaan in de zomer van 2008 terug. De zomer is er heet maar in de bergen wordt de temperatuur 's avonds heerlijk en zo wordt het erg gezellig op de terrasjes van de verschillende casitas. Buiten het foldertje dat je bij aankomst krijg, wordt er niet veel uitleg gegeven door de receptioniste.

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Marije28-11-2005

Wij hebben het erg naar ons zin gehad tijdens ons verblijf begin november in Casita de la Sierra. Het betreft een klein complex (6 kleine en 2 grote casita's) gelegen in een prachtig onderhouden tuin. OOk in deze tuin een zwembad aan, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt omdat begin november gewoon te koud is om te zwemmen. Ons huisje (2 p) heeft beneden een klein zitgedeelte, eettafel(tje)en een prima keukentje met oa grote koelkast. Boven een ruime overloop met inbouwkast, slaapgedeelte en ruime prima uitgeruste badkamer. En met een geiser. Boven ook en balkon met 2 stoeltje en beneden ook een klein terras met zitje. Het huisje is ook voorzien van electrische verwarming, wat in de avond in deze tijd van het jaar geen overbodige luxe is. De auto kan prima geparkeerd worden buiten het complex, het uitzicht is wijds en met een stenen trap loop je zo het dorp in.

Gereisd in november 2005

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën