Bed and Breakfast Casa El Corchito

Bed and Breakfast Casa El Corchito
8,8

18 reviews over Bed and Breakfast Casa El Corchito in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijke locatie bij gedreven eigenaren

Arthur
12-9-2016

Prima rustige locatie voor een bezoek aan Ronda

Het ligt prachtig, aan een heel steil weggetje waar je met de auto niet kunt komen. Dat met die auto kun je zowel als een voordeel of nadeel ervaren. De tuin gaat over in de rotsen van Grazalema natuurpark, mooie plek! Kamers klein maar fijn. Zelden zo'n leuk en gevarieerd ontbijt gehad, met o.a. verse producten uit de streek. Gastheer en gastvrouw Rob en Coby zijn van Nederlandse afkomst dus mocht je (nog) niet goed Spaans spreken, geen probleem!

prachtige benb vlakbij Ronda

Heather en Wim
25-5-2016

Het is een goed verzorgde benb bij de gezellige Coby en Rob. Prima kamer en heerlijk ontbijt. Coby zit vol met tips over de omgeving. Aanrader!

Heerlijk

Claudine Booman
6-10-2015

Prachtige B en B. Zeer gastvrij ontvangst door Rob en Coby. Je voelt je onmiddellijk thuis en welkom.

Heerlijk ontbijt. En wat een geweldig uitzicht als je op een van de vele zithoekjes uitrust van een heerlijke dag in een geweldige omgeving.

Het is wel een steil stukje omlaag en dus ook weer omhoog lopen met je koffers. Maar dat is het zeker waard.

Gertje, Dirk, Sonja en Gerard
5-10-2015

Rob en Coby runnen hun B&B uit met passie en oog voor detail! Een vriendelijke ontvangst door de gastvrouw en heer des huizes! Een zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt met producten allen huisbereid!! Mooie kamers en vooral een prachtige tuin met een Super uitzicht! Kortom, ons zien ze daar ooit terug in het mooie Montejaque!!

Prima plek!

Anda van der Pligt
8-7-2015

De B&B ligt aan het vroegere wandelpad naar Ronda en is alleen te voet bereikbaar. De auto moet geparkeerd worden in de hoofdstraat van het dorp. Rob en Cobie weten veel over de omgeving en zijn zeer behulpzaam in het geven van goede tips. De kamer was netjes en schoon en het ontbijt zeer uitgebreid. Montejaque is een prima uitvalbasis voor mensen die Ronda willen bezoeken maar de voorkeur geven aan een verblijf in een rustige omgeving.

Geweldige B&B.

JMH
19-5-2015

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij deze B&B. Prima ontbijt met lokale producten. Goede kamer en een mooi aangelegde rotstuin met diverse zitjes en een prachtig uitzicht. Klein zwembad om lekker in af te koelen. Rob en Coby weten veel van de omgeving en voor een wandeling of bezoek aan de stad Ronda is dit een goede uitvalsbasis.

Heerlijke plek!

Nicole de Kuyper
15-5-2015

Casa el Corchito is een mooie b&b op een heerlijk rustige plek. Coby en Rob zijn erg gastvrij, serveren een heerlijk ontbijt en weten veel van de omgeving. Onze kamer was lekker koel, erg fijn op de behoorlijke warme dagen. Het zwembad is klein maar prima om in af te koelen. In de omgeving kun je goed wandelen en mooie autoritjes maken. Ronda is dichtbij en zeker een aanrader!

Zeer goed b en b

Sjef en Els de leest
28-9-2014

Wij zijn hier 2 nachten geweest tijdens onze wandeltrektocht van eigen wijze reizen, erg goed en heel gezellig, de eigenaren rob en Coby zijn heel gastvrij, super goed verzorgt ontbijt en gezellige tuin.

erg gastvrije eigenaren

Willem
1-7-2014

Alleen maar positieve woorden voor rob en coby.zij runnen deze b en b met veel passie. Deze b en b is zeer geschikt voor rustzoekers , wandelaars fietsers en degene die de mooie omgeving willen verkennen. We hebben mooie auto ritjes gemaakt door de sierras en zo een beetje alle witte dorpen gezien. We zijn samen met rob en coby naar ronda geweest om op een gezellig plein naar oranje te kijken . We hebben een fijne week gehad. Jose en willem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Corchito in Montejaque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Corchito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa El Corchito scoort een 8.76 uit 10 op basis van 18 reviews.