We hebben een aantal aanbieders voor Montejaque voor je op een rij gezet:

Reviews over Montejaque

Een klein berg dorpje

Rik
    18-8-2013

Het is een leuk berg dorpje waar verder niet zo veel is. een handvol barretjes, 3 supermarktjes en 2 a 3 restaurants. Een auto moet je hier echt hebben. De plaatsen in de buurt zijn erg mooi en het bezoeken waard. Ronda met zijn oude bruggen. Sevilla, Cadiz, Marbella, Malaga. Allemaal goed te bereiken vanaf hier.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een andere wereld

Liesbeth Suijkerbuijk
    6-8-2013

9 dagen doorgebracht bij Casa de Montejaque in het witte bergdorp Montejaque via Elixa was Here. Echt een hele ervaring. Mooie omgeving met veel natuur. En het dorpse karakter deed ons zeer goed. Iedereen groette vriendelijk en de sfeer was gemoedelijk. Er waren 3 kleine supermarkten en een goede bakker. Ook de barretjes en de restaurantjes waren prima. Vooral bij La Casita was het eten heerlijk en prima geprijsd. Al met al een topvakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Als je van een rustig authentiek dorp houdt met weinig dan

Marije
    28-11-2005

Als je van een rustig authentiek dorp houdt met weinig poespas, dan zit je hier goed! Het betreft hier een echt Spaanse wit dorp met smalle en vaak hele steile straatjes. Met de auto ook niet goed toegankelijk, echt een dorp om te voet te ontdekken. Opmerkelijk schoon dorp en zeer goed onderhouden. De plaatselijke bevolking is erg aardig. Begin november hebben we hier 10 dagen een prima tijd gehad. Montejaque is in deze periode erg rustig, er waren zelfs maar 2 restaurants open en er is 1 terrasje. Verder zijn er wat kleine winkeltjes (wo supermarktjes) en een bakkertje. Alhoewel in het dorp zelf dus erg weinig te doen is, is Montejaque wel een prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen maar ook voor een bezoek aan oa Ronda (20 min rijden) en Sevilla 1.5 u rijden).

Gereisd Anders in Mon Nov 28 2005 22:16:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Montejaque scoort een 7,9 uit 10, op basis van 23 reviews