9,7

4 tips over Vakantiehuis Molino Lorca

Bianca, 26-9-2014
Mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan bijv. Malaga, Granada, Sierra Nevada. Lekker eten bij dichtbij gelegen Bar Pedro in La Fabrica!
Henny Boer-Fit, 19-5-2014

Het huis ligt vlak bij het plaatsje Montefrio in de prachtige streek Andalusië. Je kunt uitstapjes maken naar bijvoorbeeld het mondaine strand van Marbella of het iets toeristische Torremolinos, shoppen in Granada, tapas eten in Montefrio, vis eten in Riofrio of een bezoek brengen aan het eeuwenoude Alhambra. Met reisafstanden variërend van een half uur tot 3 uur zijn deze plaatsen allemaal prima geschikt voor een leuke dagtrip.

P.S. Op www.molinolorca.com staan trouwens veel meer foto’s.

Angelica Leroux, 17-9-2013

Ga ook eens naar Granada. Dit ligt op ongeveer een uurtje rijden en is echt een prachtige stad (La Hambra). Voor de sportievelingen: 's ochtends kun je heerlijk fietsen (eigen fiets meenemen) of wandelen/hardlopen.

Mocht je uit Nederland komen en je maakt een boeking vraag dan even aan Yvonne of ze nog iets nodig hebben uit Nederland (mocht je nog plek hebben in je koffer). Ze wonen hier nu bijna 2 jaar maar sommige dingen kun je daar gewoonweg niet krijgen. (nl tijdschriften/puzzelboekje)

Judith Klaas, 26-6-2013

Op korte afstand ligt het dorpje Montefrio waar je heerlijke tapas kunt eten bij restaurant El Pregonero. De tapas krijg je gratis bij je drankje!

Huur een auto. De accommodatie ligt niet op korte afstand van de mooie steden als Granada, Sevilla en Cordoba.

Onze bezoekers bekeken ook: