Vakantiehuis Molino Lorca

Meer vakantiehuis info

20 reviews over Vakantiehuis Molino Lorca

• 2019
    10Fred09-10-2019

Een Oase van rust, die je nergens anders vindt.

Tja, waar moet je beginnen..... Molino Lorca is een schitterende locatie. Zodra je aankomt word je direct hartelijk ontvangen door de gastvrouw Yvonne. Er volgt na een prettig ontvangst op de binnenplaats een rondleiding door het huis en omliggende tuin aan de rivier. Je valt van de ene verbazing in de andere.... Het gebouw staat op zijn grondvesten uit de 14de eeuw. Echter rond het jaar 1850 is het huis opgetrokken. Enkele jaren geleden gerenoveerd. De stijl is gelukkig behouden. Schitterend!! Het complex heeft twee gebouwen nl; het hoofdgebouw en een dependance. Wij zijn alleen in het hoofdgebouw geweest en dat was een prachtige ervaring. Het heeft 5 slaapkamers met eigen douche/toilet gelegenheid. De kamers en sanitair zijn heerlijk schoon. Goede bedden. Grote woonkamer met aangrenzend de ruime eetkamer. Grote keuken met alle garnituur aanwezig om zalig te kunnen koken. Veel terrassen, zwembad 2 meter diep en whirlpool. TOP!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Jessica28-08-2019

Fantastisch!

Wat hebben wij genoten! Een super mooi verblijf op supermooie locatie tussen de olijfbomen. Heerlijk kunnen genieten van de rust en gebruik kunnen maken van alle mooie faciliteiten. Iedere dag lekker kunnen relaxen bij het zwembad, s 'middags genoten van een lekkere lunch op het terras met prachtig uitzicht op de velden. En iedere avond heerlijk gekookt op de vaste BBQ en gegeten op de prachtige binnenplaats. Wat een aanrader is dit. Ook met baby is dit een heel fijn verblijf, er is aan alles gedacht! Ook ons dochtertje heeft genoten!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fam. Paridaans06-05-2019

Geweldig!

Afgelopen week hier genoten van een heerlijke vakantie!Het huis is erg ruim met verschillende terrasjes, mooi zwembad en whirlpool omringd door olijfbomen in een mooie omgeving. Er zijn genoeg mogelijkheden om leuke uitstapjes te maken, voor ieder wat wils. Wij hebben een route door de bergen gemaakt, Sierra Nevada, echt vele mooie plekjes gezien met een schitterend uitzicht. Zijn een dagje naar Granada geweest ook erg leuk, hebben met een onze kinderen een citytour daar gemaakt, zo kom je op de mooiste plaatsen. Montefrio het dorp waar Molino Lorca ligt is ook erg mooi en sfeervol in de avond..... Wij hebben het ontzettend leuk gehad, je wordt bij aankomst ontvangen met een warm welkom!!! Je voelt je echt gast, alles mag gevraagd worden en er is altijd een antwoord. Als je graag een weekje rust wil is dit een ideale plaats om lekker bij te komen en te genieten!!!! Een aanrader dus!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• Oude reviews

10Marieke07-05-2017

Heel sfeervol huis en super gastvrije en flexibele gastvrouw. Alles kon. We waren met een grote groep en alle kinderen wilden graag bij elkaar op de kamer slapen. We mochten alle bedden verslepen om een andere kamerindeling te maken die ons paste. Heel plezierig. Wij zaten er vroeg in het seizoen (eind april) en konden als enigen in de omgeving al heerlijk zwemmen. Door een slim afdeksysteem was het water prima op temperatuur. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Erik van der Vlag16-08-2016

Fantastisch en zeer schoon!

Rustig gelegen in het binnenland, zeer ruime en schone nette accomodatie, volledige privacy. Eigenaars zeer gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Stefan oosterveld05-07-2016

Mooie locatie om tot rust te komen

Om tot rust te komen is deze plek ideaal, zorg wel dat je vervoer hebt

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 10Hetty van der Vlag04-07-2016

Geweldig

Wanneer je compleet wilt ontspannen is this the place to be! Meerdere terrassen, zwembad, jacuzzi, zon, vergezichten. Stapel boeken mee en genieten!

Gereisd met partner in april 2016

• 9H. Veerman04-07-2016

Geweldige plek om te vertoeven.

Prachtig huis, erg mooie keuken waar je met meerdere mensen elkaar niet in de weg loopt, veel privacy, heerlijk zwembad, super gast heer, en gast vrouw.

Gereisd met partner in april 2015

• 10Anne04-07-2016

Fantastisch!

Eigenaren Jack & Yvonne bieden een excellente service in een prachtige omgeving. Heerlijke plek om bij te komen, met of zonder kinderen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 9Saskia09-11-2015

Ontstressen

Molino Lorca ligt in een prachtig, bergachtig gebied waar je geheel tot rust kunt komen. Bij aankomst word je hartelijk en warm ontvangen door de gastvrouw en gastheer Yvonne en Jack. Ze geven je meteen het gevoel thuis te zijn. Het ruim opgezette huis met alle karakteristieke kenmerken en vele faciliteiten ondersteunen dit gevoel.

Of je nu komt om te ontspannen aan/in het zwembad, met een boekje op het terras wilt liggen of op een van de andere verscholen plekjes je vertier wilt zoeken alles is mogelijk. Voor de sportieve fietser zijn er voldoende mogelijkheden om prachtige routes af te leggen. Wil je er toch op uit dan zijn er ook voldoende mogelijkheden, denk aan een bezoekje aan Granada en het prachtige Alhambra.

Een echte aanrader!!

Alleen gereisd in september 2015