Bed and Breakfast Las Navillas M&M

7 reviews over Bed and Breakfast Las Navillas M&M in het Nederlands

Heerlijke plek !

Suzan Eigenfeld
20-7-2015

Vlakbij het mooi gelegen Montefrio is de B en B Las Navillas van Marc en Mady te vinden. Een plek om je thuis te voelen met veel rust, fijne kamers en een mooi zwembad. Verder zijn er de heerlijke maaltijden van Mady en is er de aandacht van beiden die maken dat je je helemaal thuisvoelt. Er is veel informatie over de omgeving en ook de mogelijkheid een fiets te huren. Wij zijn hier nu 2 keer geweest en komen zeker terug. Suzan en Henk

Een beetje thuis komen

Van Wouwe Marc
28-9-2014

Voor Mady en Marc is niets te veel gevraagd! Erg gemoedelijk en SUPER vriendelijk. Maken tijd voor iedereen. Een echte aanrader. Vorig jaar verbleven we er 3 nachten en dit jaar 9 .....'dat zegt genoeg hé!

Heerlijke B&B

Melis de Vries
9-6-2014

Dit is een prachtige B&B waar je uitstekend één of meerdere nachten kunt verblijven. Je wordt hier zeer gastvrij ontvangen en de eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. Een fantastisch adres om even lekker te relaxen, maar ook om desgewenst actief te zijn met wandelen of fietsen. Ook kun je hier het avondeten gebruiken, dus voor alles wordt gezorgd. Een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Navillas M&M voor je op een rij gezet:

Mooie plek tussen de heuvels van andalusië waar marc en mady je prima verzorgen. een heerlijk en gezellig ontbijt in de ochtend zon maakt het wakker worden heerlijk.

Een leuke B&B waar vandaan je Granada prima kunt bezoeken.

Ideale plaats om tot rust te komeni

Nicky Masscheleyn
18-6-2011

prachtig gelegen in een rustige omgeving. De ontvangst is uitmuntend!

Prachtige plek in de bergen

anja westra
17-1-2011

Lieve gastvrije mensen in een prachtige omgeving met uitzicht op de olijfvelden rondom.

Heerlijk eten, gezellige praat en mooi zwembad om even op te frissen. Lekker ontbijtje en prima diner. Leuke mooi ingerichte themakamers, wij sliepen in de spokenkamer. Nadeel is de steile zeer smalle onverharde weg omhoog. Je gaat niet snel even naar het dorp Montefrio heen en weer.

2008

wat een rust, wat een sterrenhemel !

Mady Roosen
26-11-2008

Buiten rust en stilte is het in het prachtige zuiden genieten van de zon en de warmte. Wandelingen zijn er bij de vleet en fietsen zijn ter beschikking.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Navillas M&M voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Las Navillas M&M in Montefrío, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Las Navillas M&M zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.