We hebben een aantal aanbieders voor Montefrío voor je op een rij gezet:

Reviews over Montefrío

Heerlijk hotel

J. Hooghuis
    27-4-2008

Heerlijk hotel. Zeer gastvrij personeel. Uitstekende keuken. Ideaal hoterl voor rustzoekers. Prachtige omgeving voor autotochtjes. Montefrio is een klein maar gezellig stadje. Zeker geen uitgaansleven als aan de kust. Maar zeket de moeite waard.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een echt Spaans plaatsje, met een geweldig mooie omgeving,

Johan en Elly
    5-11-2006

een echt Spaans plaatsje, met een geweldig mooie omgeving, een mooi kasteel/kerkje op de top van een berg. De lokale bevolking liepen en/of zaten buiten in de plaats en waren bijzonder vriendelijk (Hola!!)Wij zaten in het hotel La Enrea en hadden van hieruit een prachtig zicht op de plaats. 's Avonds mooi verlichte kerk.

Gereisd Anders in november 2006
Montefrío scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews