Hotel El Castillo De Monda

9.9Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Monda

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor El Castillo De Monda voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel El Castillo De Monda

• 2018
    10MV -Noord Holland25-09-2018

Absolute Aanrader!

Vorig jaar eind september ca 4 dagen geweest met partner en vrienden. Wat een geweldige locatie: fantastisch uitzicht, sfeervol interieur afgestemd op de locatie, geweldig restaurant, mooie kamers. Top bestemming om mooie uitstapjes in de regio te maken of lekker te relaxen bij het zwembad of voor lunch en diner in het restaurant. En aangezien het zo goed is bevallen.... vertrekken we morgen weer! Absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Franny Dort30-06-2018

Geweldig verblijf op een top locatie

Een geweldig hotel op een schitterende locatie. Super mooi kasteel verbouwd tot hotel met een fantastische restaurant en bar. Verschillende terrassen in mooi aangelegde tuinen en geweldige uitzichten. De kamers zijn luxe en zeer schoon. Het personeel spreekt verschillende talen en is zeer vriendelijk. Echt een toplocatie

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Marjon20-09-2017

Compleet genieten!

Samen met mijn dochter ben ik naar Castillo De Monda geweest en het was enorm verrassend! Een vriendelijke en ontspannen sfeer, leuke en spontane medewerkers, prachtige accommodatie; authentiek en modern met gezellige hoekjes en mooie kamers, een heerlijke en gevarieerde keuken, vooral die risotto .....en goede wijn....! Het is compleet genieten geweest en we komen nog een keer terug! Tja...en wat niet? Minder is misschien dat er weinig activiteiten zijn in de omgeving. Wij amuseerden ons prima; quality time met mijn dochter en om in alle rust, met een schitterend uitzicht vanaf verschillende terrassen bij het zwembad een mooi boek te lezen ;)

Marijn, Jaap, Arjan en Lisa veel succes en dankjewel voor deze heerlijke dagen bij jullie! Groeten, Marjon

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Ellen19-05-2017

Geweldige plek, zeer complete en luxe accomodatie

Ik kan hier eigenlijk niets slechts over vertellen. Het kasteel ligt aan de rand van het dorpje Monda wat 20 minuten van Marbella en dus het strand ligt. Het dorpje Monda is een heel erg rustig dorpje met typische witte huizen en een paar winkeltjes en barretjes. Als je voor meer actie wilt gaan dan is er voldoende te doen in Malaga (40 min) of een van de andere prachtige dorpjes en steden in de buurt. Het hotel is heel erg luxe uitgevoerd en heeft zeer vriendelijke medewerkers die vele talen spreken. Zeer behulpzaam en geïnteresseerd! Ik kom hier zeker nog een keer terug. Wij waren in het voorseizoen, het was droog en vrij koud, maar het kasteel heeft zoveel leuke zitplekjes, dat je altijd wel een windvrij en zonnig plekje kunt vinden. Ook de prachtige natuur rond het kasteel en in de buurt nodigt uit tot veel wandelingen. Verder niet te vergeten de geweldige keuken en de Wellness, kortom als je hier naartoe gaat dan heb je gegarandeerd een geweldige vakantie!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Heba16-09-2016

Heerlijk, hebben ons ontzettend thuis gevoeld.

Geweldig is de ligging, de schitterende authentieke elementen in het hotel, de ontspannen sfeer en het vriendelijke en behulpzame personeel. Het klimaat en de omgeving zijn ook fantastisch!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Marije & Ferry18-08-2016

Voortreffelijk

Waanzinnig mooi hotel, echt in een kasteel, zo nieuw, schoon, ruim, luxe en een adembenemend uitzicht over de witte dorpjes in de Sierra de las Nieves. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en sociaal. De chef kok is een aangenaam cadeautje, want wij hebben alle drie de avonden dat we er verbleven in het hotel gegeten. Wow, wat een voortreffelijke keuken! Wij komen zeker nog heel vaak terug, vanwege de klasse van dit hotel en dat het zo fijn 20 minuten vanaf de drukke, toeristische kust is. In El Castillo de Monda kom je volkomen tot rust.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Marieke30-04-2016

Unieke plek!

Dit kasteel is net opnieuw geopend. We hebben genoten van het prachtige kasteel, de goede service, ambiance en het lekkere eten. Het uitzicht is geweldig. Blij dat we deze parel gevonden hebben!

Maryn, Eigenaar, 22-05-2016

Ha Marieke,

Dank je voor zo'n leuke review! Goed te horen dat je het naar je zin had bij ons : )

Groeten, Maryn

Gereisd met partner in april 2016

• 9Agnes14-10-2007

Het kasteel lijkt meer op een burgt van binnen ziet het er authenthieker uit.Mooie eetzaal met echte kasteelstoelen.We zijn hier met een fly-drive terecht gekomen en hebben 1 nacht geslapen. Nette kamers, alleen ontbijt viel een beetje tegen...De jam was bijna rubber. Het is wel een aanrader...

Gereisd met partner in oktober 2007

0 tips over Hotel El Castillo De Monda

1 vraag over Hotel El Castillo De Monda

• Marina Ouderdorp, 21-05-2017

Castilla de Monda

Wij rijden geen auto.is er openbaar vervoer?

• VerzorgingHalfpension
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis