Hotel El Castillo De Monda

HotelWeer vandaag29°19°
Hotel El Castillo De Monda
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor El Castillo De Monda voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel El Castillo De Monda in het Nederlands

Compleet genieten!

Marjon
20-9-2017

Samen met mijn dochter ben ik naar Castillo De Monda geweest en het was enorm verrassend! Een vriendelijke en ontspannen sfeer, leuke en spontane medewerkers, prachtige accommodatie; authentiek en modern met gezellige hoekjes en mooie kamers, een heerlijke en gevarieerde keuken, vooral die risotto .....en goede wijn....! Het is compleet genieten geweest en we komen nog een keer terug!

Tja...en wat niet? Minder is misschien dat er weinig activiteiten zijn in de omgeving. Wij amuseerden ons prima; quality time met mijn dochter en om in alle rust, met een schitterend uitzicht vanaf verschillende terrassen bij het zwembad een mooi boek te lezen ;)

Marijn, Jaap, Arjan en Lisa veel succes en dankjewel voor deze heerlijke dagen bij jullie! Groeten, Marjon

Ik kan hier eigenlijk niets slechts over vertellen. Het kasteel ligt aan de rand van het dorpje Monda wat 20 minuten van Marbella en dus het strand ligt.

Het dorpje Monda is een heel erg rustig dorpje met typische witte huizen en een paar winkeltjes en barretjes. Als je voor meer actie wilt gaan dan is er voldoende te doen in Malaga (40 min) of een van de andere prachtige dorpjes en steden in de buurt. Het hotel is heel erg luxe uitgevoerd en heeft zeer vriendelijke medewerkers die vele talen spreken. Zeer behulpzaam en geïnteresseerd! Ik kom hier zeker nog een keer terug. Wij waren in het voorseizoen, het was droog en vrij koud, maar het kasteel heeft zoveel leuke zitplekjes, dat je altijd wel een windvrij en zonnig plekje kunt vinden. Ook de prachtige natuur rond het kasteel en in de buurt nodigt uit tot veel wandelingen. Verder niet te vergeten de geweldige keuken en de Wellness, kortom als je hier naartoe gaat dan heb je gegarandeerd een geweldige vakantie!

Oude reviews (archief)

Geweldig is de ligging, de schitterende authentieke elementen in het hotel, de ontspannen sfeer en het vriendelijke en behulpzame personeel. Het klimaat en de omgeving zijn ook fantastisch!

Voortreffelijk

Marije & Ferry
18-8-2016

Waanzinnig mooi hotel, echt in een kasteel, zo nieuw, schoon, ruim, luxe en een adembenemend uitzicht over de witte dorpjes in de Sierra de las Nieves. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en sociaal. De chef kok is een aangenaam cadeautje, want wij hebben alle drie de avonden dat we er verbleven in het hotel gegeten. Wow, wat een voortreffelijke keuken! Wij komen zeker nog heel vaak terug, vanwege de klasse van dit hotel en dat het zo fijn 20 minuten vanaf de drukke, toeristische kust is. In El Castillo de Monda kom je volkomen tot rust.

Unieke plek!

Marieke
30-4-2016

Dit kasteel is net opnieuw geopend. We hebben genoten van het prachtige kasteel, de goede service, ambiance en het lekkere eten. Het uitzicht is geweldig. Blij dat we deze parel gevonden hebben!
Maryn, Eigenaar, 22-5-2016

Ha Marieke,

Dank je voor zo'n leuke review! Goed te horen dat je het naar je zin had bij ons : )

Groeten,

Maryn

Het kasteel lijkt meer op een burgt van binnen ziet het er authenthieker uit.Mooie eetzaal met echte kasteelstoelen.We zijn hier met een fly-drive terecht gekomen en hebben 1 nacht geslapen.

Nette kamers, alleen ontbijt viel een beetje tegen...De jam was bijna rubber. Het is wel een aanrader...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Castillo De Monda in Monda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Castillo De Monda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Castillo De Monda scoort een 9.57 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: