Aparthotel Mojacar Beach

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag30°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Mojacar Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Mojacar Beach in het Nederlands

Hele goede Locatie

T. Peeters
4-6-2011

De locatie en de prijs zijn heel goed , op nog geen 30 meter afstand ligt het Italiaanse Restaurant Toscana , waar het eten perfect is , in de keuken staan 2 echte Italiaanse chefs , de prijzen zijn heel redelijk .

Beneden aan het strand heb je de Strand zaak Boteyon , dit is ook van de eigenaren van het hotel , mooie zaak , lounche muziek en de pizza kaart van Toscana is daar ook aanwezig .

Ik ga zeker weer terug en heb nog 5 dagen hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mojacar Beach in Mojácar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mojacar Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.