Hotel Best Mojacar

21-4-2018

Rust weinig toeristen Goed eten

Het Management, Hotelmanager, 22-6-2018

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Mojacar. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De directie

Goed verzorgd Hotel

katy
27-9-2010

Net terug van deze hotel, heel goed verzorgd,

mooi kamers lekker eten en mooi zwembad,weg oversteken, strand met strand bedden en bar,echt gezellig, auto wel nodig ligt ver van de dorp mojacar

Te druk

eddy.torfs
21-7-2010

Bijzonder druk hotel, zowel s'morgens als s'avonds aanschuiven om een tafel te bemachtigen in de zéér rumoerige eetzaal (eerder refter).

Eten matig van smaak, en weinig afwisseling.

Het zandstrand vlak over het hotel, is slechts zand tot de waterlijn, daarna rotsen.

Vlakbij is een bedrijf dat stenen verbrijzelt.

Op het strand had ik regelmatig hoestaanvallen, later zag ik dat een stofwolk van dit bedrijf, recht richting strand dreef.

Een goede kilometer verder is gelukkig een strand mét zand en zonder stohinder.

Vanwege de rumoerigheid, het te weinig plaatsen in het restaurant en de verschrikkele avondanimatie, niet voor herhaling vatbaar.

dit nooit meer

v bastenie
23-6-2009

Dit hotel is zuiver gericht op spanjaarden het personeel spreekt alleen maar spaans en de all in formule die je daar echt wel nodig hebt trekt op niks en het eten was vaak koud en het personeel was niet vriendelijk in tegendeel.Wij raden dit hotel aan niemand aan want het is zijn 4 sterren niet waard.Wij gaan ook vaak naar hotels van maar 3 sterren en die zijn dikwijls beter dan dit hotel.Wij zuullen er nooit meer heen gaan.

Nooit meer

viviane bastenie
23-6-2009

hotel is gebaseerd op spanjaarden en dat was te merken ook.Het personeel spreekt er alleen maar spaans en waren niet vriendelijk en het eten was meestal koud en de all in formule stelde niks voor terwijl je deze formule echt wel nodig had aangezien dat je overal ver van af lag,kortom wij raden dit hotel aan niemand aan en wij gaan er dan ook nooit meer heen,het hotel is zijn 4 sterren niet waard.

2008

huisje niet tevree

De Meester Sabine
3-8-2008

De receptie was oké. Het bedieningspersoneel had de uitstraling of ze hadden in het communistisch regime gezeten. Als je een fles wijn niet leegdronk, kon je ze voor de volgende dag laten wegzetten; een methode dat door vrekken tot misbruik aanzet. Er waren mensen die flessen die de dag ervoor gekraakt waren opdronken, maar 't waren niet de hunne... Zorg ervoor dat als je je drank betaalt, je het reçu bijhoud, wij betaalden steeds contant. Later thuis kregen we bericht van onze touroperator dat we een openstaande rekening hadden van drank... Iemand had onze kamernr gebruikt om te boemelen... Gelukkig werden we geloofd...

Geen aanrader, totaal niet; teveel lawaai, maar nette kamers.

Personeel aan de receptie is onvriendelijk en werken tegen hun zin. Kamers zijn groot doch niet proper. Bed is goed. Badkamer is vuil met zwarte randen aan het bad en schimmel aan de randen. Het douchegordijn was stuk. De badhanddoeken waren vuil. Het ganse hotel is afgeleefd en dringend aan renovatie toe. De vloeren zijn stuk en het vasttapijt is gescheurd. Onvriendelijk personeel in het restaurant. Eten is in de week eentonig en pover van kwaliteit. Tijdens het weekend is het eten uitstekend en veel keus want dan komen de Madrilenen afgezakt naar de kust. Als je naar de bar gaat heb je de indruk van in een kelder te zitten, is het donker en ook hier is alles afgeleefd. 1 op de 2 lampen zijn stuk. Vanaf 6 uur wordt je al gewekt door het zingende personeel die buiten de vloeren vegen aan het zwembad. Wel heel mooie streek. In de buurt van het hotel weinig te beleven. Er is enkel 1 kleine superette aan de overkant.

2006

Hotel:kamers zeer mooi en groot met mooi terras.Indien uw kamer uitgeeft op het binnenplein heeft u het lawaai van de animatie tot 24 uur.

Deze wordt meestal door buitenstaanders verzorgd en in het Spaans ( flamenco-avond,papegaaienshow,life-music.....)

Ontbijt zeer verzorgd met ruim aanbod.

In de periode toen wij er waren 15/7 tot 25/7 waren 90% Spanjaarden met zeer veel kinderen.Is geen gemakkelijk publiek:zijn in hun eigen land en laten dat ook merken, zijn weinig respectvol.

Uitstap naar Granada en Mini Hollywood zeker de moeite ( Granada 2,5 uur rijden)Marktdag op zaterdag in Vera ( grote markt)

Verder is een auto aan te raden, want je bent overal ver afgelegen.

Een andere taal dan het Spaans is er nog bijna niet. In het hotel is een Nederlander aan de receptie (Johan) ander personeel spreekt alleen Spaans en hier en daar een woord Engels.

Mooi zwembad, mooie ligweide.

Wij zijn hier van 16jun-30jun05 geweest

Caroline en Michael
11-6-2006

Wij zijn hier van 16jun-30jun05 geweest.

We wisten dat het overal ver vanaf lag, hadden al een auto voor de gehele periode gehuurd. Hotel zelf: mooie kamers, schoonmaak prima. Personeel receptie sprak gebrekkig engels (ondanks een nederlandse "manager") Deze deed zich naar de ned. toeristen voor als manager receptie + hotel, maar bleek later "gewoon" supervisor receptie te zijn. Animatrice sprak heel slecht school engels en alles gebeurde dan ook in het Spaans (ondanks ned/dts en eng. gasten). In het weekend logisch door 60% bezetting Spanjaarden..door de week irritant. Jacuzzi tijdens laatste week in de brand, door baldadigheid jeugd. Supermarkten met bus voor de deur te bereiken. Iedere zat.ochtend markt in dorpje Vera Playa. dit is dichterbij dan Mojacar Pueblo. Indien deuren dicht weinig last van avond animatie aan zwembadzijde. Toch lekkere vakantie gehad.

Zeer goed hotel !

"todo includo" is inderdaad "all in" tot cava (champagne) toe bij het ontbijt.

Wij waren er in 2005 en hebben opnieuw gereserveerd voor 2006.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Mojacar in Mojácar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Mojacar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.