Hotel Best Indalo

• Onvoldoende: 1 - 5

Tja : slecht hotel

Nico
28-2-2006

Tja : slecht hotel. punt. Ligging aan grote,drukke baan rechtover een mini-strandje ... hotel bestaat uit veel trappen en als koppel met 3 kleine kindjes op de hoogste verdieping belanden is niet echt leuk. (buggy in trappen) Eten : bah ! Animatie : nihil. Personeel : storen wij ? Dit hotel wordt blijkbaar ook gebruikt door lokaal univ. voor cursussen waardoor buiten seizoen vertrekken = evenveel volk als tijdens vakantiemaanden. BALEN !

Hotel was dringend toe aan renovatie, de appartementen waren proper maar oud. Het personeel, vooral in het restaurant, was onvriendelijk en totaal niet behulpzaam.Er was weinig variatie in het eten en soms was het zelfs niet lekker. Het grote zwembad was te druk. De kinderanimatrice was weinig gemotiveerd....

Kortom, een tegenvaller op alle vlakken.

Enige pluspunt was de omgeving, natuur en het schitterende strand.

Veel trappen, en niet al te bereidwillig personeel om te helpen ( valiezen dragen, buggy's...)Groot complex, veel Ieren en Engelsen; Wel een schitterende animatie , goed georganiseerd. Mini-club voor nederlandstaligen was niet echt in orde.

zomer 2002

We hebben een aantal aanbieders voor Best Indalo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Indalo in Mojácar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Indalo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Indalo scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.