We hebben een aantal aanbieders voor Mojácar voor je op een rij gezet:

Reviews over Mojácar

Spanje op z'n Engels

jacquelinesinke
    21-12-2012

We zijn in Mojácar geweest in de herfstvakantie. Veel geluk gehad met het weer. De stranden zijn heerlijk, ga je voor cultuur dan moet je toch wel zoeken hoor. Een ruime keuze aan restaurants maar weinig typisch spaans. Toch vind ik het plaatsje een aanrader maar je moet wel rekening houden dat het op Engelsen gebaseerd is en niet pitoresk.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een rust

gerda
    20-9-2010

wat een heerlijke plek om naar toe te gaan met m'n 3 vriendinnen. We hadden het niet zo mooi tropisch verwacht, waren een beetje huiverig voor het costa idee, maar dit was in het geheel niet zo; rustige stranden, prachtige eettentjes, veel hout, riet, witte doeken etc. Helemaal wat we gehoopt hadden. Nu waren wij als dames van rond de 40 niet op zoek naar een wilde uitgaansplek, want dat is het denk ik niet, maar het bood alles wat wij zochten; zon, zee, rust, sfeer... het dorpje mojacar is overigens ook echt de moeite waard om te gaan shoppen en eten... met Ryan Air vlieg je voor bijna niets naar Almeria, zeker de moeite waard voor herhaling...

Gereisd Met vrienden in september 2010

Leuke zomervakantie...

Marie- Josee en Bert
    15-8-2010

Mooi appartementhotel, mooie zwembaden, leuke plaza met winkeltjes. Mojacar een pitoresk plaatsje met mooi uitzicht op de Sierra Nevada... dal der 7 pyramiden. Kleine ne knusse weekmarkt. Plaatsen in de buurt die de moeite waard zijn om te bezichtigen... Almeria en Vera.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel leuk plaats, nog spaans

katy en peter
    7-7-2010

wij komen 3 jaar in mojacar, 2 keer per jaar, wij vind het hier heel gezellig en nog spaans, geen grote massa, gewoon leuk, vriendelijk mensen, gezellig resteraunts, mooi stranden, mojacar pueblo heel mooi wit dorpje in de bergen, met leuk winkeltjes

Gereisd Met partner in juli 2009

Mojacar Playa ligt direct aan zee

Frank Faas
    21-3-2008

Mojacar Playa ligt direct aan zee.Paralel daarmee loopt de boulevard Mediteranea die tot aan Garrucha doorloopt. Ga je de andere kant op(en dat moet je nou eens doen) dan kom je in het prachtige natuurpark ´Gabo de Gata´. Via Sopalmo,een paar huisjes en een restaurant. O ja,stop daar eens en neem het menu del dia voor 12 p.p.€ krijg je een voor,tussen,hoofdgerecht,postre (toetje) en een fles goede huiswijn,een Estola,La Mancha ook te koop bij de Vomar in Nederland voor €4,95. Ga op tijd het zit er elkedag vol. Nou ja,eigenlijk moet je daarna een siesta houden maar rijden jullie nou maar door richting dat natuurpark want je kijkt je ogen uit.Niet alleen het hoogteverschil,maar kijk ook eens naar de kleuren van de rotsen.Het is daar niet voor niets een paradijs voor geologen,die je dan ook regelmatig,meestal in groepjes,met hun hamer en pikkel ziet pionieren.

Mijn vrouw en ik gaan er 4 keer per jaar heen,al 10 jr. en we ontdekken er steeds weer nieuwe dingen. Veel plezier daar!

Gereisd Met partner in april 2006
Mojácar scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews