Hotel Vistalmar Moclinejo

Kleine hotelsWeer vandaag35°18°
Hotel Vistalmar Moclinejo

1 review over Hotel Vistalmar Moclinejo in het Nederlands

Het echte spaanse leven!!!!!

Corrie
6-10-2010

Hotel Vistalmar ligt langs de doorgaande weg 500 meter voor het dorpje Moclinejo. Uitzicht op de bergen en de zee, wat wil je nog meer. Mooie gerenoveerde kamers met een klein balkon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De eerste 4 kamers zijn wel wat gehorig omdat deze boven het café liggen. Restaurant is voortreffelijk, heerlijk eten en lekkere (streek)wijn Perfecte lokatie voor weinig geld wanneer je bijv. rondreist door Andalusië.

Gereisd Met partner in Thu Sep 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad

• Sport & SpelBiljart

• AdresCrta de Moclinejo Km 1 29738(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vistalmar Moclinejo in Moclinejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vistalmar Moclinejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.