Hotel Vik Gran Costa Del Sol

Hotel Vik Gran Costa Del Sol

6.6Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Mijas

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Vik Gran Costa Del Sol voor je op een rij gezet:

• Animatie

Vik Gran Hotel Costa del Sol bij Mijas ligt vlakbij het strand. Het hotel biedt all-inclusive aan, maar er zijn ook genoeg restaurants in de buurt. Bij het hotel zit een klein zwembad en de animatie organiseert elke avond een entertainmentshow. Leuke steden in de buurt zijn Málaga, Marbella en Ronda. In de Sierra de Nieves kun je mooi wandelen.

166 reviews over Hotel Vik Gran Costa Del Sol

• 6Dick25-06-2017

Hoezo vier sterren

We hadden dit hotel als verlengingshotel na een rondreis door Andalusië, Op de kamer is een kluisje maar dit is niet gratis het opbergen van een ipad daarin kost moeite want de kluis is eigenlijk te klein. Het zwembad stelt niets voor er kunnen nog geen 40 man in, in juni is het zeewater koud dus is een echt zwembad een must. Het aantal ligstoelen is max 150 terwijl het aantal gasten bijna 500 is. De recreatieruimte plus bar is zeer matig, sfeerloos en enorm gedateerd. Het eten is veel van hetzelfde, in het land van de sinaasappels krijg je smorgens bij het ontbijt limonade ipv jus d'orange, het avondeten (buffet) is aardig maar dat heb je na 3 dagen ook wel gezien. Hoe dit hotel aan 4 sterren komt is mij een raadsel, 3 kan maar dan had ik het niet geboekt. De wifi en de bedden waren wel goed.

VIK Gran hotel Staff, Director, 30-10-2017

Bedankt voor uw opmerkingen ; we doen ons best om naar alle wensen ons best te doen . Zwembad is zo "klein" omdat het strand is leterlijk 35 m van het zwembad , en u moet best begrijpen dat het klisje is en service extra .

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 6vassily08-06-2017

redelijk

wij zijn dit jaar voor de eerste keer in dit hotel geweest. De ligging is fijn direct aan het strand wel een wat moeilijke zee heel snel diep . De kamers zijn ruim , wel gedateerd maar redelijk schoon. Het zwembadje stelt niets voor klein en heel ondiep alleen geschikt voor kinderen. All inclusive wordt wel zo zuinig mogelijk toegepast we waren met 4 personen en als je met zijn tweeen een drankje voor 4 ging halen kon dat soms niet, de andere personen moeten er dan bij zijn je mag maar 1 drankje per persoon meenemen. Dit vond ik wel vervelend zeker omdat we bijna niks gebruikte we waren de hele dag weg. Christina die het entertainment verzorgt is geweldig , de bar waar het entertainment is is vreselijk ongezellig heel hel verlicht geen sfeer. De omgeving is mooi , mooie dorpen en steden . Het personeel werkt erg hard vooral in het restaurant. Het eten gaat wel soms goed soms minder. Lekker ontbijt, diner was wat minder veel van hetzelfde maar ja wel voor elk wat wils .

Uw Vik Gran hotel STAFF, Director, 30-10-2017

Heel erg bedankt voor uw opmerking ;

Na verschielende slechte erwaringen met Engelse klanten , einige form dat onze personeel kan ALL IN drankjes "controleeren" is juist om "een drank per persoon en service" te offeren. Hoopelijk kunt U dit begreijpen . We zijn hier voor Uw gemak !!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Irma31-05-2017

Fijne vakantie

Top locatie, goede kamers, vriendelijk personeel. Het eten was redelijk ( gezien de prijs)

Vik Gran hotel Staff, Director, 25-10-2017

Bedankt voor uw opmerking !!

We doen ons best om naar alle wensen te zijn. Hoopelijk , word uw volgende vakantie bij ons 100 % naar uw wens !

Gereisd met partner in mei 2017

• 8CHARLES29-05-2017

bijzonder goed, heb weer geboekt

Kamer aan zwembadzijde heel ruim, goede badkamer met voldoende afzetmogelijkheden

Muziek aan het zeer ondiepe zwembad

Gereisd met partner in juni 2016

• 7g.hattem313-05-2017

wel fijn

wel goed was de ligging ,goed personeel ,minder goed eten

Vik Gran hotel Staff, Director, 25-10-2017

BEDANKT !!! We doen ons best om Buffet naar alle wensen te aanpassen . Altijd Welcome !!

• 8Goedemans03-05-2017

Top!!

Wij hebben daar vorig jaar een hele fijne vakantie gehad. Behulpzaam, zelfs Nederlands sprekend personeel aanwezig. Uitgebreide keuze voor het ontbijt, ook diner buffet ruim genoeg. Bushalte dichtbij, dus gemakkelijk naar andere steden. Aan het strand, zwembad, genoeg entertainment. Lidl om te hoek, goedkoop drinken en broodjes/eten halen zat er dus wel in! Van touroperator waren de mensen niet zo heel goed met excursies, maar de excursies zelf maakten alles goed. Veel gezien, dagje Fuengirola geweest (gegeten bij een tapas restaurant in een steegje, spraken geen woord Engels maar Geweldig), dagje Gibraltar (ook grote aanrader), Spaanse avond gehad etc. Al met al hele leuke tijd gehad:)

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Wim Koerten06-04-2017

Voor die prijs nog wel een keer.

De ligging van het hotel is prima. Direct aan het strand. In de directe omgeving is niet heel veel te doen maar dat is aan de andere kant ook wel rustig. Het betreft een 4 "Spaanse" sterren hotel. Ik zou zeggen dat 3 sterren de werkelijkheid beter weergeeft. De kamers zien er op het eerste oog netjes uit maar als je beter kijkt wordt er summier schoongemaakt. Er is nog veel stof hier en daar. De douchekop kon alleen maar in de onderste stand omdat de glijstang niet functioneerde. Het bad kon niet vollopen want de losse afsluitplug lekte teveel water en het mechaniek om de badkuip af te sluiten was stuk net als die van het bidet. Er was ook schimmelvorming in de randen. Een verouderde 4:3 TV met matig beeld. Goede gratis Wi-fi. Het ontbijt was voor ons uitgebreid genoeg maar wel een beetje eentonig. Het avondeten was redelijk tot matig. Niet heel warm ondanks een geplaatst bordje dat het 68 graden zou zijn. Sommige gerechten zagen er zodanig uit dat ik er maar niet aan begon. Wat opviel was dat de kok een zeer ruime hand heeft voor toevoeging van zout. Parkeren is in de buurt niet altijd eenvoudig en op het niet zo grote eigen terrein kost het 10 euro per dag.

Vik Gran hotel Staff, Director, 25-10-2017

Heel erg BEDANKT voor Uw opmerkingen ! Er zijn inmiedels heel veel zaken verandert in hotel / TV-s 42" , buffet ..../ Als u bij receptie mankamentem doorgeeft , onze Tehniche service regel dat direct. U bent altijd van harte WELCOME !!

• 5Ton06-04-2017

Nooit meer

Kamers gedateerd, ontbijt en buffet heel erg slecht. Wij hadden een last minuteboeking. Incl. Ontbijt en buffet. Buffet zag er goed uit maar was heel erg slecht. Na twee avonden hebben wij besloten om zowel het ontbijt als diner buiten het hotel te doen en dat was heerlijk. Kamers zijn wel schoon maar erg gedateerd. Ligging aan het strand is super.

Vik Gran hotel Staff, Director, 25-10-2017

Bedankt voor Uw opmerkingen !

We doen ons best om onze Buffet zo veel mogelijk naar iderens wens te maken / Engels,Duits, Japaans, Nederlands .../

U bent van harte welcome !

• 8Carolien17-03-2017

Goede kwaliteit voor de prijs

Goede kamer na bijbetaling 15€. Goede bedden. Eten prima! Niets op aan te merken. Sommige zaken aan vernieuwing toe zoals de spreien op bed, de vloerbedekking in de gang, maar allemaal niet erg storend. Goede schoonmaak.

Vik Gran hotel Staff, Director, 25-10-2017

We zijn met kamers vernieuwing druk bezig . er is al 3-e verdiepieng sur helemaal vernieuwd !! Hoopelijk merken jullie dat met volgende verblijf !!

• 8Vorselen04-03-2017

Prima

Verblijf 27 februari t/m 6 maart. Kamer en sanitair netjes. Eten was ook prima. Als je in de wintermaanden gaat is het wel aan te bevelen om een kamer aan de zwembadzijde te vragen ivm met de zon. Wel handig als je een huurauto hebt dan kan je door het erg mooie achterland rijden en de plaatsen Mijas, Marbella, Malaga bezoeken.

Gereisd met partner in februari 2017

Hotel Vik Gran Costa Del Sol info