Hotel Vik Gran Costa Del Sol

Hotel Vik Gran Costa Del Sol

6.6Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Mijas

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Vik Gran Costa Del Sol voor je op een rij gezet:

• Animatie

Vik Gran Hotel Costa del Sol bij Mijas ligt vlakbij het strand. Het hotel biedt all-inclusive aan, maar er zijn ook genoeg restaurants in de buurt. Bij het hotel zit een klein zwembad en de animatie organiseert elke avond een entertainmentshow. Leuke steden in de buurt zijn Málaga, Marbella en Ronda. In de Sierra de Nieves kun je mooi wandelen.

166 reviews over Hotel Vik Gran Costa Del Sol

• 2018
    5Geertje12-10-2018

Nooit meer

Wij vonden dit hotel absoluut niet 4 sterren waardig. Eten was slecht, bijna altijd koud en enorme rijen elke keer voor de eetzaal. De man achter de bar in het zwembad was ronduit onbeschoft, alleen aardig tegen Spanjaarden. Het zwembad was te klein en ondiep. Alleen de Nederlands talige man bij de receptie was erg vriendelijk, de rest niet. Wij kwamen om 23:50 aan, na een lange busrit en konden niks meer te eten krijgen. We hebben een andere kamer gevraagd, want uitzicht was niet mooi en zwaluwnesten op het balkon. Na betaling van bijna 100€ hebben wij een andere kamer gekregen. Dit was wel fijn. Wij gaan absoluut niet meer naar dit hotel terug.

Staff Vik Gran hotel, Director, 14-01-2019

Bedankt voor Uw opmerkingen.We doen altijd ons best om alles naar Uw zin te regelen !!! Voor Uw laate aankomst hebben we Geen informatie van uw reisagent gehad !??? dat is de juiste reden dat U geen "late diner" met Uw aankomst heeft gehad . We hebben al met zwembadbar personeel en evaluatie gehad en met volgende bezoek merkt U vanzelf al veranderingen.

Altijd Van Harte Welcome!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8trudy09-09-2018

Nooit meer

De ligging van het hotel was fantastisch. Zij zeezicht van de kamers klopt enigszins. Wij kwamen aan met een gehuurde auto van de touroperator en hebben besloten om onze auto op hun parkeerplaats te zetten kosten voor 7 dagen 70 euro. Bij binnenkomst kregen we een sleutel van onze kamer. Wat een teleurstelling opleverde. De kamer op 2e verdieping 247 zat net boven een agregaat en uitzicht tegen een muur van een ander gebouw. Vreselijk dus. Hebben direct een andere kamer gevraagd op dezelfde verdieping aan de andere kant dichter bij het strand. Maar helaas de man achter de balie zei er is geen plek daar. Kreeg het vermoeden dat ik belazerd werd. nl. hij kon ons wel op de 4e verdieping aanbieden waar we 16 euro p.d. voor moesten bijbetalen wat we toch gedaan hebben. We konden niet anders. Voelde me belazerd. Ook het eten was lauw elke dag. Wij gaan daar nooit meer terug. Rest personeel was heel aardig en vriendelijk.

Uw Vik Gran hotel STAFF, Director, 30-09-2018

Geachte Trudy ; bedankt voor uw opmerkingen en ik hoop dat met deze uitleg alles werd duidelijker voor ons alemaal : 1*uw boeking was voor en "standard kamer" = 1-2 verdieping / u kunt altijd en direct "superior kamer " boeken , wat is duidelijk duurder ; als U uw boeking ter plaats wilt "veranderen" we doen Altijd ons best om U te helpen !!! maar U moet ook weeten dat in hoog seizoen dat niet altijd mogelijk is !!! Daarom hebben we ,direct , een van veinige beschikbare kamers aan U laten zien !! Het is-was U keus om door U geboekte kamer te blijven of toeslag voor en hoogere categorie te betalen. 2* Parking kost 10€/dag , maar het zijn ook 2 Gratis parkings 25 m van het hoofdingang in Hotel.

Ligging en service is zeker Uniek!!! En U bent ALTIJD van harte Welcome!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Fam.Tielens02-08-2018

Goed maar geen 4 sterren waard

Proper,vriendelijk personeel en goed van eten en dat is het!!! Geen sfeer,ongezellig,animatie flauw (had alleen maar oog voor de spanjaarden) Wij zijn een gezin die ieder jaar een zomervakantie boekt all in formule 4 sterren dus zijn we al heel wat gewoon deze all in formule trekt op niks (snacks=zakje chips) Tip boekt dit hotel alleen half pension want er zijn heel wat leuke restaurantjes in de buurt. Die mooie lounge bar dat je op de foto's ziet...ligt op het dak van een bijgebouw. Prijs kwaliteit kunnen we niet echt klagen over dit hotel maar we komen zeker niet terug veel te saai.

Uw Vik Gran hotel STAFF, Director, 30-09-2018

BEDANKT voor Uw eerlijke / en subjectieve / reactie .

Kwaliteit / prijs verhouding / zo als U zelf heft bemerkt / is HEEL GOED , maar er is toch niet alles wat U verwacht !!! We doen ons BEST om aan alle klanten/wensen BESTE OPTIE aan te bieden en alle opmerkingen zijn heel erg belangrijk voor alle mogelijke verbeteringen !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Fam. Geene04-04-2018

Prima hotel, wel opknapbeurt nodig

Prachtige ligging van het hotel, altijd zij-uitzicht op zee. Heel dicht op het strand. Er is zelfs een klein zwembad . Wel koud water, maar het was per slot ook pas maart. Hele schone kamers, iedere dag werd het bed opgemaakt en schoongemaakt. Handdoekwissel kon ik niet helemaal wijs uit. We hebben de handdoek die we niet meer wilden gebruiken op de grond gelegd. Die werd wel weggehaald, maar er kwam er geen voor terug. Een dag later hadden we wel weer een schone. Handdoek wissel is dus niet iedere dag, maar een paar maal per week. Wat het eten betreft; er is echt ruime keuze. Eten is echter niet altijd even warm. Dat kun je dan wel weer opwarmen in een magnetron, maar dat zou eigenlijk niet moeten. Hotel is wel aan een opknapbeurt toe. De verlichte letters doen het niet allemaal en er zit echt een vieze waas over de bovenrand van het hotel. Bureau in de kamer was onderaan helemaal kapot ( dweilen?) Afgezien daarvan prima hotel.

Beste Fam.Geene ;

BEDANKT voor Uw opmerkingen , TOEVALLIG zijn we al met "opknapbeurt" begonnen !!! 3-e verdieping SUR en 4-e verdieping North zijn al alle kamers GERENOVEERD !!! U kunt hem , of gelijk boeken ,of met check inn uw "standard" kamer omboeken naar GERENOVEERDE kamer tegen bijbetaling van 21 €/dag.

Met vrindelijke groten

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

5Kootje03-12-2017

Klantonvriendelijke en respectloze behandeling!

Goed: Prima ligging van het hotel, nette kamers, vriendelijk bedienend personeel in zowel restaurant als bar. Christina van de animatie doet prima haar werk. Eten: er is behoorlijk wat keuze, ook al is het niet altijd even warm. Wel magnetron aanwezig maar wij maken nooit gebruik van magnetron. Gemis bij ontbijt iets uitgebreidere rauwe groente; wel sla en tomaat maar geen stukjes komkommer, paprika, olijven, enz. Wij maken geen gebruik van het Engelse ontbijt.

Niet Goed/slecht: Enkele receptiemedewerkers gaven verkeerde informatie omtrent excursie waardoor de excursie niet is door kunnen gaan en wij voor niks een uur hebben staan wachten op de bus. Terugkerend in het hotel verliep de afhandeling nogal stug en respectloos en zeker niet klantvriendelijk te noemen. Zelfs het verzoek om de manager te mogen spreken werd botweg geweigerd. We moesten het maar met de Nederlands sprekende meneer doen en daarmee was de kous af volgens hen. Bleef slechts alleen bij het teruggeven van het geld voor die excursie en een mager excuus waarbij de schuld werd geschoven op een andere receptiemedewerkster. Geen enkele poging gedaan om andere excursie aan te bieden. Later op de dag vroegen we om een kopie van onze boeking die we 's ochtends hadden ingeleverd met een handtekening van ons om het geld terug te krijgen maar die volledig geweigerd werd om rede dat de organisator dit blijkbaar niet toestond. Dit vonden wij een onverklaarbare reden. Sterker nog, bij het vragen bij de receptie werd je behandeld als een kleine jongen die maar wat stond te zeuren. We hadden de kopie nodig voor een gesprek met de manager van het hotel echter hadden we ons maar te schikken met de uitkomst van het hoofd van de receptie en kregen noch de naam noch een gesprek met de manager van het hotel. Op de dag van vertrek hadden we problemen met de weegschaal voor het wegen van onze bagage en bleek de weegschaal foutieve informatie te geven en euro's te verslinden. Ook hier reageerde de meneer van de receptie schouderophalend over want wij zouden het wel verkeerd doen! Niet dus want onze koffer bleek lichter dan werd aangegeven toen wij op de luchthaven waren. U zult denken bij het lezen hiervan dat wij de enige waren die slechte ervaringen met die receptie hadden die week maar dat was niet het geval. Er waren nog enkele andere gasten die door deze zelfde personen (dame en heer) respectloos zijn behandeld. Namen en feiten zijn bij ons bekend.

Geachte Mrs.Kootje ;

1- door U geboekte excursie was wel duidelijk geboekt en doorgegeven aan U en aan Reisagent . Dat U op verkeerde plek heeft gestaan / op het map staat duidelijk aan welke kant van het weg moet U staan ! / was oorzak van niet met excursie te gaan . Na het gesprek met Reisagent hebben we toch volledige bedrag aan U terugbetaald / ondanks dat bus was uitwerkocht en uiteindelijk ging met 2 leege plaatsen ! / 2-"weegshaal " heeft DUIDELIJKE sticker opgeplakt hoe moet U gebruik van maaken ! Ik twijfel zeer of die "foute KG " ??? doorgeeft !?? Die is elke maand door betreffende bedrijf opnieuw gecontroleerd .

En over "nog enkele gasten" die niet tevreeden zijn , hooren we GRAAG en ter plaats van deze gasten en we doen ONS BEST om gelijk te reageeren en alle wensen / zo ver dat mogelijk is / te realiseeren !!

Gereisd met partner in november 2017

• 8Schuurman02-11-2017

Geweldig genoten,en een leuk plaatsje, gelukkig ni

Komen hier al jaren,goed hotel, vriendelijk personeel ( bijzonder aardig Ned sprekende meneer bij receptie)kamers ruim en schoon,liggend aan het strand,handdoeken service.het eten is goed,en natuurlijk is er altijd wel iets wat je niet lekker vindt,soms is het rund/ lamsvlees een beetje taai,en als het niet erg warm is(wat kan gebeuren) kan je het even in de magnetron zetten. Een avondje buiten de deur eten in het gezellige plaatsje is een leuke afwisseling. Prijs kwaliteit is goed.

Uw Vik Gran hotel STAFF, Director, 30-09-2018

Hartelijk Bedankt voor Uw comentaaar en Altijd van harte Welcome !!!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Karin Kuiper29-10-2017

Een fijn hotel op een mooie plek aan zee.

De kamers zijn mooi en netjes. Het eten is lekker en er is voldoende keus voor groot en klein. Het zwembad is te klein en te ondiep, je kunt niet echt zwemmen. Lekker het dorp in s avonds is wel gezellig, maar je hebt het na een paar keer wel gezien. Een auto erbij is wel handig als je nog wat meer wilt zien van Spanje. De transferbus brengt je maar tot aan de hoofdweg, dan zit je vanaf het vliegveld erg lang in de bus. Het personeel is erg servicegericht en vriendelijk. Er is ook nog een lekker loungeterras bij het hotel om einde middag of s'avonds te zitten.

VIK Gran hotel Staff, Director, 30-10-2017

Bedankt , zo te zien uw heeft uw "vakantie plekje" in Spanje gevonden !! Altijd WELCOME !!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7eline smetsers30-07-2017

niet naar verwachting

Goed : - mooi vermaak in avond door dans en shows - mooie kamers, groot - genoeg plek om te liggen zwembad of strand (ook ligbedjes) - handdoekservice

slecht: - verblijf van 8 dagen en 2x een zelfde optreden gekeken dus 2 acts dubbel gezien met precies dezelfde choreografie. - eten wat warm hoorde was koud en wat koud hoorde was lauw. - toetjes dagelijks bijna hetzelfde, weinig variatie. - slechte schoonmaak, zand wat dag 1 beetje uit de strandtas viel lag er laatste dag nog terwijl er dagelijks gepoetst zou worden. - extra deken die je uit de kast kon pakken bloedvlekken erin

VIK Gran hotel Staff, Director, 30-10-2017

Heel erg bedankt ; we hebben uw opmerkingen heel serieus genomen.

Avondshows zijn al verandert en aangepast . Er zijn nieuwe regels voor schoonmaak personeel en deze service is nu meer "up to the point"

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Jo28-06-2017

Prima vakantie

Wij zijn als echtpaar van 50+ met onze kinderen en kleinkind naar Vik Gran Hotel geweest. Het is ons erg goed bevallen. De appartementen waren schoon, handdoeken werden dagelijks verschoond. Het eten was goed, genoeg keuze en variatie. Ligt aan een mooi strand. Koelkast op de kamer is ook prettig. Dichtbij een leuk marktje op woensdag en zaterdag. Een aantal winkeltjes in de directe omgeving. Het derde bed op de kamer was een echt bed, geen bank die omgebouwd werd tot bed, dus geschikt voor een volwassene. Het personeel is goed, voert de werkzaamheden waarvoor zij zijn goed uit, je merkt alleen dat ze niet persoonlijke aandacht of vriendelijkheid hebben voor de gasten, buiten hun werkzaamheden om. Enkele aandachtspuntjes: Informatie verstrekking niet optimaal, je kunt nergens terugvinden dat je elke dag een gratis fles drinkwater kunt krijgen. Er wordt aangegeven dat er bij AI snacks zijn, wij hebben ze niet gevonden? De lift deuren sluiten zodra er op de verdiepingsknop wordt gedrukt, hierdoor komt het voor dat je tussen de deuren klem zit, al dan niet met drinken in je handen. De deur heeft geen sensor om open te blijven als er iemand tussen staat. Animatie en obers slecht Engelstalig sprekend. De muziek bij het zwembad gaat om 10 uur aan en wordt mega hard gezet, dit overstemt je gesprek. Het zwembad is ondiep, maar prima als je afkoeling wil en als je met kleine kinderen reist. De bedden bij het zwembad liggen niet comfortabel als je daar de hele dag op ligt, er zit een balk precies onder het zitgedeelte. Ondanks dat er aangegeven wordt dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden, wordt dit veelvuldig gedaan. Lange transfer, ten opzichte van de afstand van het vliegveld. Op de heenweg ruim anderhalf uur en terug ruim een uur. Dit komt doordat er meerdere andere hotels langsgegaan wordt om gasten af te zetten en op te halen.

BEDANKT ,

en we gaan uw "vakantie erwaringe" met elke nieuwe bezoek te verbeteren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 5Jenny zwiers27-06-2017

Never nooit meer

Absoluut een afrader, nog geen 2 sterren waardig. Niet gastvrij, als je smorgens om half 10 aankomt wordt er met het grootste gemak gezegd dat je pas om 13 uur een bandje omkrijgt voor all incl. Wil je een kop koffie of iets anders drinken moet je dat betalen. Het warme eten was lauw, maar gelukkig een bordje erbij met de verwijzing naar de magnetron, ja je geloofd het niet en de koude gerechten waren lauw, het brood leek wel brood van een week oud en als je de waterkan niet helemaal had gebruikt bij de maaltijd werd deze gewoon weer aangevuld met water en kreeg de volgende gast het op tafel. Enz enz enz. Voor buiten eten en een drankje gebruiken was geen mogelijkheid. Wel kon je op de 1ste etage bijv koffie halen en daarmee naar buiten. Met een snackje wordt bedoeld een bakje ships, iets anders was er niet. Ik heb veel all incl. overal gehad en overal is wel wat maar hier waren het veel te veel MIN punten

VIK Gran hotel Staff, Director, 30-10-2017

Beste klanten , het is niet onze , maar internationaal regel dat : Check inn is van af 14.00h en Check out tot 12.00 h het is ook waar dat als klanten eerder uit hun kamers zijn , we doen ons best om kamers gelijk te regelen voor nieuwe Check inn.

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Vik Gran Costa Del Sol info