Hotel Vik Gran Costa Del Sol

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer hotelinfo

Vik Gran Hotel Costa del Sol bij Mijas ligt vlakbij het strand. Het hotel biedt all-inclusive aan, maar er zijn ook genoeg restaurants in de buurt. Bij het hotel zit een klein zwembad en de animatie organiseert elke avond een entertainmentshow. Leuke steden in de buurt zijn Málaga, Marbella en Ronda. In de Sierra de Nieves kun je mooi wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Vik Gran Costa Del Sol voor je op een rij gezet:

166 reviews over Hotel Vik Gran Costa Del Sol

• 6Thomas07-08-2019

Incompleet all-inclusive massa-hotel

Het hotel is één van de vele massahotels langs de kust van Costa del Sol. Het hotel heeft een zwembad, die dagelijks overvol zit. Ik vind het jammer dat je niet elk moment van de dag eten kan pakken van het buffet. Op momenten dat er geen diner plaatsvindt, kan je alleen nootjes en chips krijgen bij de bar (er is overigens maar één bar). Het is geen selfservice, dus je moet constant teruglopen naar de bar om nieuwe snacks te krijgen. In het restaurant is er genoeg keuze. Helaas zijn de warme gerechten vaak taai of lauw. De wifi is eigenlijk alleen sterk in de lobby en op de eerste verdieping. Het hotel regelt matige activiteiten, vooral gericht op jonge kinderen. Om 00:00 uur gaan alle lichten uit op het balkon, dus als je daar nog zit te kaarten kan je de zaklamp van je mobiel gebruiken.
    De hotelkamer is hygiënisch en heeft alles wat je nodig hebt. Het is één keer voorgekomen dat de kamer niet is schoongemaakt.

• 7Annet03-08-2019

Geen sfeervol hotel, maar toplocatie!

Toplocatie. Wij hadden het geluk dat we op de 5e verdieping een hoekkamer hadden, met schitterend uitzicht over het strand en de zee. Kamers waren netjes, alleen mogen de handdoeken wel vernieuwd worden, soms gewoon gerafeld. De dames van de receptie waren niet echt behulpzaam en gehaast. Het warme buffet in het restaurant was vaak lauw en vlees e.d. taai. Verder voldoende keus en variatie. Het personeel in het restaurant wel erg vriendelijk. Het zwembad overvol en te klein voor zo'n groot hotel. Het strand daarentegen heerlijk! Het all-inclusive concept kan beter naar mijn idee. Ook omdat je na 23:30 moet gaan betalen voor je drankjes en ook op het lounge-dakterras het all-inclusive-concept niet geldt.

Met oudere kinderen

• 8Leo Hitzert03-08-2019

Perfecte afsluiting van onze Andalusië rondreis

Als afsluiting van onze rondreis verbleven we 5 nachten in VIK Gran hotel costa del Sol. Het ligt direct aan het strand en heeft ook een eigen zwembad. We maakten gebruik van het 'all-inclusive' pakket. Het eten is van goede kwaliteit en de keuze is zeer uitgebreid. Anders dan de andere Hotels kon de airco in dit Hotel prima omgaan met de hoge buitentemperaturen. Ook de service was goed en het personeel vriendelijk. Het Hotel heeft een eigen parkeerplaats waar je tegen betaling gebruik van kunt maken. De straten in de buurt zijn overvol met geparkeerde auto's, dus daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. In de directe omgeving zijn er veel shops, een supermarkt en een ruime keuze aan restaurants. Op 23 minuten afstand (per auto) is er een kabelbaan naar een bergtop (de Teleférico Cable Car in Benalmádena). Absoluut de moeite waard. het geeft een geweldig uitzicht over de plaatsen aan de kust. Daar vindt je ook het pretpark (Tivoli)

• 8mariska26-07-2019

ideale vakantie voor alleenstaande ouders

ideale vakantie voor alleenstaande ouders. Ik was met mijn twee kinderen van 14 en 11 in dit hotel en we hebben een prima verblijf gehad. Met onze huurauto overdag activiteiten ondernomen, en 's avonds, na een duik in zee, lekker aangeschoven voor het buffetdiner (geen 'haute cuisine' maar prima eten, veel keuze en iedere dag lekkere salades en veel vers fruit) zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Het zwembad is klein en ondiep, biedt niet veel uitdaging. De all inclusive gasten (veelal engelsen) liggen er zo'n beetje als nijlpaarden in te dobberen, dus geen ruimte om te spelen. De zee is des te leuker: heerlijk fris water met fijne golven. Prima kamers, wellicht wat oubollige inrichting maar super schoon! Zeer luxe en moderne badkamer met fijne douche. Kortom; een fijne vakantie in een prima luxe hotel met halfpension

Met oudere kinderen

• 8Fam Visser08-07-2019

Wij waren 11 dagen in dit hotel.... Hebben het echt na onze zin gehad... Tuurlijk is er wel eens wat dat je dacht kan wel iets beter... Maar wij zijn snel tevreden.. Toen wij hier de reviews leesde.. Dachten wij... wij komen in een horror hotel terecht... Maar alles viel best mee... Wij hebben een fantastische vakantie gehad... En willen er zeker nog een keer terug.

• 5Alice Chu03-06-2019

Wij gaan niet meer naar VIK Gr hotel Costa del sol

Oubollig en oud hotel met idem gasten. Schoonmaak kamer was minimaal. (Begin van de week beide ziek geweest dus bidet niet echt schoon gekregen. Is tijdens ons verder verblijf is deze niet schoon gemaakt) Elke dag wisselend buffet en het restaurant personeel was heel vriendelijk, behulpzaam en deed erg hun best. Op dag van vertrek één uur op de bus transfer airport staan te wachten. Na het plaatselijke info nummer gebeld te hebben bleek dat de bus defect was. Binnen kwartier geregeld dat er een taxi kwam en ons naar Malaga airport bracht zodat we nog op tijd konden inchecken.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6Marly23-05-2019

Toe aan een upgrade!

Het hotel is prachtig gelegen in Mijas Costa, direct aan het strand. Wie over het eten nog wat te zeuren heeft zal nooit tevreden zijn. Uitgebreid ontbijt-, lunch- en dinerbuffet, plus show cooking. Meer dan genoeg keuze, ook voor vegetariërs. Wel heel erg druk en soms chaotisch. Vriendelijke bediening in het restaurant en zwembadbar. Receptiemedewerkers onvriendelijk, soms echt bot. Zonder bijbetaling kan haast niets extra's geregeld worden. Kamer met zeezicht was prima maar sober, het interieur wat opgefrist worden. Badkamer ook prima, alleen de handdoeken (elke dag schone!) moeten nodig vervangen worden, (tot op de draad versleten). Lakens worden om de 3 dagen gewisseld. Erg veel Engelsen die de hele dag en avond erg veel herrie maken. Je hoort ze overal! Veel ouderen in dit hotel. Algehele indruk: geen 4* waard.

• 7Fam. Bertsen12-05-2019

Leuk Hotel

Goed hotel voor een vakantie aan de kust. Eten was voldoende aanwezig. Het avondeten was soms lauw. Kamers ruim en goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Veel Engelsen, maar geen hinder ondervonden van lawaai of iets dergelijks.

• 4A.p.Braspennincx12-05-2019

nooit meer

Goede dag, kwam kwartier te laat met aankomst , geen eten aangeboden, goede ontbijt , zeer slecht avond eten koud vreemde smaak , beslist geen 4 steren waard verder kamer was goed , matrassen veel te hard , hier kom ik dus niet meer

• 7Sam Groenland05-04-2019

klasse

wel een comfort kamer bestellen.anders kom je aan de achterkant en heb je bijvoorbeeld geen zeezicht.

11 tips over Hotel Vik Gran Costa Del Sol

• hans, 02-11-2013

Bij reservering vragen naar poolview, omdat de andere zijde vrij snel in de schaduw ligt en uitkijkt op een minder fraaie Arroyo de Cala del Moral (uitwatering). Wel hebben beide zijden zeezicht en balkon.

• Reynhout, 05-10-2013

Verblijf hoog in het hotel, dan is het uitzicht aan beide kanten uitstekend. Boek All Inclusive, de extra kosten daarvan is in een dag terugverdiend aan gratis drankjes en hapjes naast inbegrepen lunch en diner.

• penrod67, 24-06-2012

de kabelbaan in benalmadena teleferico.schiterende uitzichten. gibraltar ook heel gezellig.ook mijas pueblo is de moeite waard om tebezoeken.erg gezellig.

3 vragen over Hotel Vik Gran Costa Del Sol

• B. Vrolijk, 09-03-2018

Föhn beschikbaar?

Beschikt de (bad)kamer over een föhn?

• midavaine, 15-06-2015

Handdoeken service

Is er een strandhanddoeken service in het hotel, gratis of tegen betaling?

• Celis, 25-12-2014

Huurautootje

Waar kunnen we een kleine huurauto huren

Vangorp, 31-03-2015

wij hebben de bus genomen naar Fuengirola en daar verschillende kantoren binnengegaan. Dat moment was AVIS de goedkoopste. (maar hangt natuurlijk van periode af en hun promoties)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald