Hotel Vik Gran Costa Del Sol ****

Hotel Vik Gran Costa Del Sol
Hotel Vik Gran Costa Del Sol
7,1

Weer vandaag15°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Vik Gran Costa Del Sol voor je op een rij gezet:

151 reviews over Hotel Vik Gran Costa Del Sol in het Nederlands

Goed:

Prima ligging van het hotel, nette kamers, vriendelijk bedienend personeel in zowel restaurant als bar. Christina van de animatie doet prima haar werk. Eten: er is behoorlijk wat keuze, ook al is het niet altijd even warm. Wel magnetron aanwezig maar wij maken nooit gebruik van magnetron. Gemis bij ontbijt iets uitgebreidere rauwe groente; wel sla en tomaat maar geen stukjes komkommer, paprika, olijven, enz. Wij maken geen gebruik van het Engelse ontbijt.

Niet Goed/slecht:

Enkele receptiemedewerkers gaven verkeerde informatie omtrent excursie waardoor de excursie niet is door kunnen gaan en wij voor niks een uur hebben staan wachten op de bus. Terugkerend in het hotel verliep de afhandeling nogal stug en respectloos en zeker niet klantvriendelijk te noemen. Zelfs het verzoek om de manager te mogen spreken werd botweg geweigerd. We moesten het maar met de Nederlands sprekende meneer doen en daarmee was de kous af volgens hen. Bleef slechts alleen bij het teruggeven van het geld voor die excursie en een mager excuus waarbij de schuld werd geschoven op een andere receptiemedewerkster. Geen enkele poging gedaan om andere excursie aan te bieden. Later op de dag vroegen we om een kopie van onze boeking die we 's ochtends hadden ingeleverd met een handtekening van ons om het geld terug te krijgen maar die volledig geweigerd werd om rede dat de organisator dit blijkbaar niet toestond. Dit vonden wij een onverklaarbare reden. Sterker nog, bij het vragen bij de receptie werd je behandeld als een kleine jongen die maar wat stond te zeuren. We hadden de kopie nodig voor een gesprek met de manager van het hotel echter hadden we ons maar te schikken met de uitkomst van het hoofd van de receptie en kregen noch de naam noch een gesprek met de manager van het hotel. Op de dag van vertrek hadden we problemen met de weegschaal voor het wegen van onze bagage en bleek de weegschaal foutieve informatie te geven en euro's te verslinden. Ook hier reageerde de meneer van de receptie schouderophalend over want wij zouden het wel verkeerd doen!

Niet dus want onze koffer bleek lichter dan werd aangegeven toen wij op de luchthaven waren. U zult denken bij het lezen hiervan dat wij de enige waren die slechte ervaringen met die receptie hadden die week maar dat was niet het geval. Er waren nog enkele andere gasten die door deze zelfde personen (dame en heer) respectloos zijn behandeld. Namen en feiten zijn bij ons bekend.

Geweldig genoten,en een leuk plaatsje, gelukkig ni

Schuurman, 2-11-2017

Komen hier al jaren,goed hotel, vriendelijk personeel ( bijzonder aardig Ned sprekende meneer bij receptie)kamers ruim en schoon,liggend aan het strand,handdoeken service.het eten is goed,en natuurlijk is er altijd wel iets wat je niet lekker vindt,soms is het rund/ lamsvlees een beetje taai,en als het niet erg warm is(wat kan gebeuren) kan je het even in de magnetron zetten. Een avondje buiten de deur eten in het gezellige plaatsje is een leuke afwisseling. Prijs kwaliteit is goed.

Een fijn hotel op een mooie plek aan zee.

Karin Kuiper, 29-10-2017

De kamers zijn mooi en netjes. Het eten is lekker en er is voldoende keus voor groot en klein. Het zwembad is te klein en te ondiep, je kunt niet echt zwemmen. Lekker het dorp in s avonds is wel gezellig, maar je hebt het na een paar keer wel gezien. Een auto erbij is wel handig als je nog wat meer wilt zien van Spanje. De transferbus brengt je maar tot aan de hoofdweg, dan zit je vanaf het vliegveld erg lang in de bus. Het personeel is erg servicegericht en vriendelijk. Er is ook nog een lekker loungeterras bij het hotel om einde middag of s'avonds te zitten.

Bedankt ,

zo te zien uw heeft uw "vakantie plekje" in Spanje gevonden !!

Altijd WELCOME !!

niet naar verwachting

eline smetsers, 30-7-2017

Goed :

- mooi vermaak in avond door dans en shows

- mooie kamers, groot

- genoeg plek om te liggen zwembad of strand (ook ligbedjes)

- handdoekservice

slecht:

- verblijf van 8 dagen en 2x een zelfde optreden gekeken dus 2 acts dubbel gezien met precies dezelfde choreografie.

- eten wat warm hoorde was koud en wat koud hoorde was lauw.

- toetjes dagelijks bijna hetzelfde, weinig variatie.

- slechte schoonmaak, zand wat dag 1 beetje uit de strandtas viel lag er laatste dag nog terwijl er dagelijks gepoetst zou worden.

- extra deken die je uit de kast kon pakken bloedvlekken erin

Heel erg bedankt ;

we hebben uw opmerkingen heel serieus genomen.

Avondshows zijn al verandert en aangepast .

Er zijn nieuwe regels voor schoonmaak personeel en deze service is nu meer "up to the point"

Prima vakantie

Jo, 28-6-2017

Wij zijn als echtpaar van 50+ met onze kinderen en kleinkind naar Vik Gran Hotel geweest. Het is ons erg goed bevallen. De appartementen waren schoon, handdoeken werden dagelijks verschoond. Het eten was goed, genoeg keuze en variatie. Ligt aan een mooi strand. Koelkast op de kamer is ook prettig. Dichtbij een leuk marktje op woensdag en zaterdag. Een aantal winkeltjes in de directe omgeving.

Het derde bed op de kamer was een echt bed, geen bank die omgebouwd werd tot bed, dus geschikt voor een volwassene. Het personeel is goed, voert de werkzaamheden waarvoor zij zijn goed uit, je merkt alleen dat ze niet persoonlijke aandacht of vriendelijkheid hebben voor de gasten, buiten hun werkzaamheden om. Enkele aandachtspuntjes: Informatie verstrekking niet optimaal, je kunt nergens terugvinden dat je elke dag een gratis fles drinkwater kunt krijgen. Er wordt aangegeven dat er bij AI snacks zijn, wij hebben ze niet gevonden? De lift deuren sluiten zodra er op de verdiepingsknop wordt gedrukt, hierdoor komt het voor dat je tussen de deuren klem zit, al dan niet met drinken in je handen. De deur heeft geen sensor om open te blijven als er iemand tussen staat. Animatie en obers slecht Engelstalig sprekend. De muziek bij het zwembad gaat om 10 uur aan en wordt mega hard gezet, dit overstemt je gesprek. Het zwembad is ondiep, maar prima als je afkoeling wil en als je met kleine kinderen reist. De bedden bij het zwembad liggen niet comfortabel als je daar de hele dag op ligt, er zit een balk precies onder het zitgedeelte. Ondanks dat er aangegeven wordt dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden, wordt dit veelvuldig gedaan. Lange transfer, ten opzichte van de afstand van het vliegveld. Op de heenweg ruim anderhalf uur en terug ruim een uur. Dit komt doordat er meerdere andere hotels langsgegaan wordt om gasten af te zetten en op te halen.

BEDANKT ,

en we gaan uw "vakantie erwaringe" met elke nieuwe bezoek te verbeteren.

Never nooit meer

Jenny zwiers, 27-6-2017

Absoluut een afrader, nog geen 2 sterren waardig. Niet gastvrij, als je smorgens om half 10 aankomt wordt er met het grootste gemak gezegd dat je pas om 13 uur een bandje omkrijgt voor all incl. Wil je een kop koffie of iets anders drinken moet je dat betalen. Het warme eten was lauw, maar gelukkig een bordje erbij met de verwijzing naar de magnetron, ja je geloofd het niet en de koude gerechten waren lauw, het brood leek wel brood van een week oud en als je de waterkan niet helemaal had gebruikt bij de maaltijd werd deze gewoon weer aangevuld met water en kreeg de volgende gast het op tafel. Enz enz enz. Voor buiten eten en een drankje gebruiken was geen mogelijkheid. Wel kon je op de 1ste etage bijv koffie halen en daarmee naar buiten. Met een snackje wordt bedoeld een bakje ships, iets anders was er niet. Ik heb veel all incl. overal gehad en overal is wel wat maar hier waren het veel te veel MIN punten

Beste klanten ,

het is niet onze , maar internationaal regel dat :

Check inn is van af 14.00h en Check out tot 12.00 h

het is ook waar dat als klanten eerder uit hun kamers zijn , we doen ons best om kamers gelijk te regelen voor nieuwe Check inn.

Hoezo vier sterren

Dick, 25-6-2017

We hadden dit hotel als verlengingshotel na een rondreis door Andalusië,

Op de kamer is een kluisje maar dit is niet gratis het opbergen van een ipad daarin kost moeite want de kluis is eigenlijk te klein. Het zwembad stelt niets voor er kunnen nog geen 40 man in, in juni is het zeewater koud dus is een echt zwembad een must. Het aantal ligstoelen is max 150 terwijl het aantal gasten bijna 500 is. De recreatieruimte plus bar is zeer matig, sfeerloos en enorm gedateerd. Het eten is veel van hetzelfde, in het land van de sinaasappels krijg je smorgens bij het ontbijt limonade ipv jus d'orange, het avondeten (buffet) is aardig maar dat heb je na 3 dagen ook wel gezien. Hoe dit hotel aan 4 sterren komt is mij een raadsel, 3 kan maar dan had ik het niet geboekt. De wifi en de bedden waren wel goed.

Bedankt voor uw opmerkingen ;

we doen ons best om naar alle wensen ons best te doen .

Zwembad is zo "klein" omdat het strand is leterlijk 35 m van het zwembad , en u moet best begrijpen dat het klisje is en service extra .

redelijk

vassily, 8-6-2017

wij zijn dit jaar voor de eerste keer in dit hotel geweest. De ligging is fijn direct aan het strand wel een wat moeilijke zee heel snel diep . De kamers zijn ruim , wel gedateerd maar redelijk schoon. Het zwembadje stelt niets voor klein en heel ondiep alleen geschikt voor kinderen. All inclusive wordt wel zo zuinig mogelijk toegepast we waren met 4 personen en als je met zijn tweeen een drankje voor 4 ging halen kon dat soms niet, de andere personen moeten er dan bij zijn je mag maar 1 drankje per persoon meenemen. Dit vond ik wel vervelend zeker omdat we bijna niks gebruikte we waren de hele dag weg. Christina die het entertainment verzorgt is geweldig , de bar waar het entertainment is is vreselijk ongezellig heel hel verlicht geen sfeer. De omgeving is mooi , mooie dorpen en steden . Het personeel werkt erg hard vooral in het restaurant.

Het eten gaat wel soms goed soms minder. Lekker ontbijt, diner was wat minder veel van hetzelfde maar ja wel voor elk wat wils .

Uw Vik Gran hotel STAFF, Director, 30-10-2017

Heel erg bedankt voor uw opmerking ;

Na verschielende slechte erwaringen met Engelse klanten , einige form dat onze personeel kan ALL IN drankjes "controleeren" is juist om "een drank per persoon en service" te offeren.

Hoopelijk kunt U dit begreijpen .

We zijn hier voor Uw gemak !!

Fijne vakantie

Irma, 31-5-2017

Top locatie, goede kamers, vriendelijk personeel. Het eten was redelijk ( gezien de prijs)
Vik Gran hotel Staff, Director, 25-10-2017

Bedankt voor uw opmerking !!

We doen ons best om naar alle wensen te zijn. Hoopelijk , word uw volgende vakantie bij ons 100 % naar uw wens !

bijzonder goed, heb weer geboekt

CHARLES, 29-5-2017

Kamer aan zwembadzijde heel ruim, goede badkamer met voldoende afzetmogelijkheden

Muziek aan het zeer ondiepe zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vik Gran Costa Del Sol in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vik Gran Costa Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vik Gran Costa Del Sol scoort een 7.07 uit 10 op basis van 152 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: