Appartement Torrenueva Park

Meer appartementinfo

4 reviews over Appartement Torrenueva Park

• 8BJB25-05-2009

Mooie appartementen

De appartementen zijn zeer compleet ingericht. Mooi schoon en groot zwembad bij het complex. Om bij de zee te komen moet je de rijksweg oversteken via een brug, dus niet direct aan het strand, maar heel goed aan te lopen. Niet geschikt voor minder validen (grote hoogteverschillen)

Met vrienden

• 8annemiek limper12-05-2009

ruime,nette appartementen

leuk complex,met mooi zwembad,uitkijkend op zee.ruime,nette appartementen.goede schoonmaak.gratis internet bij receptie,10min.lopen naar strand.mooi zandstrand niet al te druk.autohuur een must,anders wordt het wel erg saai.helaas zijn er ook appartementen verkocht aan spanjaarden,waardoor geluidsoverlast kan onstaan.je moet het treffen met het appartement,veel hebben er een tuintje.

Met jonge kinderen

• 8cem reitsma21-10-2008

prachtig appartementencomplex in mijas costa

Dit appartementencomplex is erg goed. Wij hadden met 9 man, drie 3-kamerappartementen. Ruime woonkamer en keuken, met twee aparte slaapkamers en een douche/bad. Het balkon gaf uitzicht op (iets verder) de zee. Het zwembad was werkelijk prachtig, wat ook goed uitkwam met het mooie weer! Ligging wat hoger zodat je weer uitkeek op de zee, mooie weide eromheen, wel jammer van de vele vliegen die steeds kwamen klieren. Prima eten bij restaurant Las Llaves, op loopafstand en bij de chinees ( spotgoedkoop en heerlijk) Uitstapjes gemaakt naar Malaga, Gibraltar, Marbella, Granada en Ronda. Nog lang niet uitgekeken daar.

Familie

• 9Thieu en Toos van den Boom13-06-2008

Wij zijn van 29 mei t/m 12 juni in dit mooie en ruime appartement geweest. Het complex is met veel bloemen en planten aangekleed. Het zwembad, waarom heen de appartementen liggen, is erg groot en er is een ruime ligweide. Vanuit ons balkon hadden we zicht op het zembad, de zee en het dorp. Wij hadden 14 dagen een vw polo en hebben 1200 km door het binnenland gereden. Het bergdorp Mijas en de natuurwonderen van El Torcal en El Chorro moet je zien. Kortom ga er naar toe en geniet van dit luxe appartement en de mooie natuur van de streek Andalusie.

0 tips over Appartement Torrenueva Park

1 vraag over Appartement Torrenueva Park

• HMGM, 29-01-2016

appartement met 1 slaapkamer

Wij hebben een appartement met 1 slaapkamer geboekt. We gaan met 4 personen, waaronder 2 kinderen van 11 en 9 jaar. Weet iemand of de slaapbank goed geschikt is om op te slapen??

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand500 m

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden