Vakantiepark Parque del Sol

Frank & Astrid
4-7-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Rustig en kleinschalig complex. Gelukkig geen animatie, althans niet toen wij er waren. Complex is daar ook te klein voor. Bungalow was van binnen wat gedateerd maar schoon en functioneel. Tuin en zwembad zijn fantastisch. Winkels en strand op kwartiertje loopafstand. Prettig personeel. Gewoon prima vakantie gehad.

Kom hier al voor de 8e keer, zegt genoeg.

Hans en Frieda goets
24-5-2019
  • Onderkomen9

Je kunt dit parc bijna blindelings boeken. Mooie huisjes, en een prachtig onderhouden tuin. Minder geschikt voor mensen met een lichamelijke handycap. Veel trappen geen lift.

Schitterend complex.

Jet Vos
23-5-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij komen hier al 10 jr en het blijft een schitterend park. De huisjes zijn groot met 2 slaapkamers met eigen wastafel. Netjes onderhouden met een groot terras. De keuken is voorzien van genoeg basis kookspullen. Wifi en NL zenders. Het ligt op loopafstand vd Sol en de Lidl en als je een stukje doorloopt naar de MacD. dan zit je zo bij de gezellige piratebar op een klein strand. 15km verder op ligt een mega Winkelcentrum Cannada.Een auto is wel gewenst maar Calahonda is een perfecte uitvalsbasis om naar Marbella,Sevilla,Grenada te gaan. Wij hebben in verschillende huisjes gezeten de afgel. 10 jaar en geen 1 huisje viel tegen. Verwacht geen hyper modern strak interieur design. Wat de 1 oudbollig noemt noemen wij Spaans finca-achtig of knus en gezellig. 2 jaar geleden 4 vrienden met kinderen meegenomen en ook zij waren enthousiast. Kids hebben zich geen sec. verveeld met het zwembad en kinderbadje. Dit park is echt een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk! Prachtig parkje - heerlijk ruime huisjes

Marijke en Erik van Steenis
1-5-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Toen de kinderen klein waren zijn we 13 keer op Parque del Sol geweest. Na 10 jaar toch de behoefte om daar weer eens op vakantie te gaan. En we weten het weer hoor waarom we hier zo vaak geweest zijn. Het voelde als thuiskomen en het park was nog net zo mooi als in onze herinnering. Een oase van rust midden in de drukte, prachtige tuin, heerlijk zwembad en we hadden een prachtig huisje, heel gezellig ingericht met een heerlijk groot terras erbij. Dus altijd buiten eten en leven. De huisjes zijn van privé-eigenaren dus allemaal verschillend. Prachtig strand op loopafstand, La Luna, of even met de auto naar het strand bij Cabopino, prachtige baai, ook met kleine kinderen geschikt. Heerlijk eten ook daar bij Andy's beach bar en lekkere sangria. Of je maakt een heerlijke wandeling over de kilometerslange boardwalk die door de duinen langs de zee loopt. De Lidl en Supersol ook vlakbij. Handig! Dit was vast niet de laatste keer PDS.

Gereisd Met partner in april 2019

Ans Overgaauw
18-4-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Geweldige park, goed onderhouden, mooie bungalow, zwembad en dicht bij strand! Niet erg toeristisch, rustig park!

Gereisd Met partner in mei 2017

Fijne vakantie

C visser
18-4-2019
  • Onderkomen9

Een geweldig park! We hadden een geweldig huisje met veel privacy (nr 16) Alles was schoon,en goede bedden! Leuke inrichting en veel servies goed! Kleine badkamer met douche en in de 2 slaapkamers een aparte wastafel! Goede WiFi ontvangst en goede ontvangst van Nederland tv zenders! Voor mensen die moeilijk te been zijn wat moeilijker ivm veel trappen!

Gereisd Met partner in april 2019

I.v.m. Tv en wifi nooit meer

Moosje
9-10-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

Prima huisjes mits je niet in nummer 6 t/ m 11 verblijft. Huisjes goed, de wifi betreuren waardig slecht. Tv zenders werken niet, dus gaantv s.'avonds. Bij de receptie zijn ze alleen van 10 tot 13: iiir aanwezig en weten niets

Gereisd Met partner in oktober 2018

Ga hier niet meer heen

Cora
7-1-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Niet geschikt voor de winter. Vochtig, koud en s'avonds niet warm te krijgen. je slaapt onder een deken wat ik qua hygiene echt niet vind kunnen.Twee nachten volgehouden. Hotel gezocht. Voor de zomer zal het goed zijn maar niet in de winter.

Gereisd Met partner in december 2017

Gezien de recencies viel het tegen.

H.van der Craats
14-10-2017

Bungalow zeer gedateerd en donker. Omsloten terras uitzicht op een muur. Service slecht in de twee weken dat wij hier verbleven is er niet schoongemaakt en hebben wij 1 keer schone lakens gekregen. Schone handoeken werden in een plasticzak aan het hek gehangen. Gebruikte handoeken werden niet meegenomen of opgehaald. Veel last van muggen in de bungalow. Zwembad en tuin zijn mooi en goed verzorgd. Goede uitvalbasis voor het bezoeken van prachtige steden zoals Malga, Cordoba en Ronda.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Prima park en uitstekende uitvalsbasis

Mark
8-10-2017

We zaten eerst in huisje 9, maar daar zaten we ingesloten aan het eind. We zijn verhuisd naar huisje 20, met super uitzicht over het zwembad. Het park is heel rustig en er komen alleen Nederlanders. We zijn 10 dagen geweest en zijn met de huurauto de omgeving doorgeweest. Mijas, Ronda, Malaga, Marbella en ook Gibraltar. Het weer was perfect. De inrichting van de huisjes verschilt, maar is wel wat gedateerd.

Gereisd Met partner in september 2017

Vakantiepark info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque del Sol in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.