Géén boekingskosten

Vakantiepark Parque del Sol

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Mijas

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Parque del Sol voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 128 reviews

Vakantiepark info

137 Reviews over Parque del Sol

• 8Yvonne en Rob Jekkers31-10-2021

Heel goed bevallen!

Mooi onderhouden kleinschalig park met leuke huisjes. Alles aanwezig, goeie bedden en terras. Een aanrader, bij Sunweb te boeken incl huurauto. 4 wkn geweest, helemaal prima!!

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Verwegistan18-08-2021

Heerlijk park

Wat ons betreft een veel te lage score voor dit prachtige park. De huisjes zijn divers qua inrichting en datering dus je moet het een beetje treffen. Maar allemaal met een riant terras en voldoende privacy. Heerlijk zwembad in het midden en prachtige bomen en planten rondom. Rustige ligging maar supermarkten, restaurants, winkeltjes, dokter en strand dichtbij. Auto wel een must en vele mooie plaatsen om te bezoeken binnen een uurtje rijden. Augustus misschien iets te heet maar wij zouden dit park zeker aanbevelen!

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 6CC23-03-2020

Aan drukke weg

Huisje was wat gedateerd en lag aan een drukke weg. Iedere nacht kwam minimaal één keer een vuilnisauto de containers achter ons huisje legen, en stonden er zo'n vijf. Op het park is het toen wij er waren erg rustig, jammer was het dat het zwembad niet te gebruiken was. Deze was leeg gelopen. Huisje was schoon en er was alles aanwezig. Restaurantjes op loop afstand, en een grote supermarkt is ook dichtbij. Strand een kwartiertje lopen. We hebben een leuke week gehad, maar als we nog een keer gaan dan wel een ander huisje.

• 1Activiteiten
  • 7Vdh29-08-2019

Misschien nog een keer

Prima verblijf gehad in huisje nr 5. Wel wat gedateerd maar netjes en schoon. Elke 3 dgn nwe handdoeken etc. Helaas in 14 dgn maar 1x verse lakens. Dat mag wel 2x in die dagen worden vinden wij. Bedden wel echt slecht. Heel erg ingelegen(kuil) en je voelt de vering er doorheen. 14 nachten niet geslapen hierdoor. De tuinman die elke dag zn best doet waardoor t schitterend oogt is wel irritant. Om 830 begint hij al met herrie maken(bladblazer/heggenschaar/benzinelucht). Zwembad heerlijk rustig. Soms uren alleen gelegen. Winkels op 3 min rijden. Net te ver om ff snel broodjes te halen lopend. Leuke omgeving, veel te zien/doen. Gibraltar niet doen. 1.15 gereden, 2 uur gewacht bij douane, apenrots weer 2 uur wachtbn( hebben we niet gedaan), dan UK weer uit, duurt weer 1 uur en dan nog 1.15 terug. Wel leuk: mijas, benamaldena, torrem, Marbella. Auto wel noodzaak. Heerlijk mooi en keurig park verder.

• 7Activiteiten
  • 5Debbie10-08-2019

Ik zal dit park niet snel nog een keer boeken

Het is een mooi aangelegd park, de tuin is prachtig! De tuinman doet hier dan ook bijna dagelijks goed zijn best voor, helaas met benzine aangedreven apparatuur, waarvan je de nodige geluids- en stankoverlast ervaart. Globaal gezegd heeft het park een "binnenring" (zicht op tuin en zwembad) en "buitenring" (minder zicht en de meeste huisjes aan de wegkant). Aan de buitenring zit je dus, naar mijn mening, niet prettig. Wellicht was het toeval, maar op het moment van ons verblijf (juli/ aug 2019) zaten in de binnenring alleen privé eigenaren of mensen die via privé eigenaren hadden gehuurd. In de buitenring zaten voornamelijk gasten geboekt via o.a. touroperator. Wij zaten in de "buitenring", ons uitzicht was niet zoals je op de foto's bij boeken ziet... helaas keken wij uit op een autoweg en vuilnisophaalplaats, het ophalen gebeurt voornamelijk in de nacht. Wij hadden direct na aankomst om een ander huisje gevraagd, maar helaas...

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 4Bas09-08-2019

Mij niet meer gezien.

Inrichting park en huisje ok. Ligging echter niet. Wij hadden huisje nummer 10. Aan drukke weg en vlak bij vuil inzameling, die ook in de nacht opgehaald wordt, met de nodige kabaal. Verder hielp het ook niet dat de tuinman een hobby heeft in het gebruik van een bladblazer. Een groot deel van de dag en nacht dus geen rust. Huisje nummer 10 staat ook nog eens onder een boom waar schijtende duiven hun onderkomen in hebben. Me nog wel kunnen vermaken met het vangen van een gigantische kakkerlak.

• 4Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 6Janet06-08-2019

Goed bungelow park

Bungelows met heerlijk groot terras. Tussen de bungelows wel verschil... Vrienden van ons hadden een prachtig gerenoveerde bungelow met nieuwe keuken, badkamer en boxspring. Onze bungelow zeer gedateerd, oven en magnetron erg vies, niet te gebruiken. De bungelow voldeed verder goed. Zwembad is heerlijk. Wat wij storend vonden was elke ochtend het maaien van het gras en de kantjes door de tuinman. Dit gaf veel lawaai en benzine lucht tijdens het ontbijt of koffiedrinken. In het park zijn veel gezinnen met jonge kinderen. Het strand in Calahonda is een kiezelstrand, waterschoentjes aan te bevelen en parkeren lastig door drukte. Lopen naar strand zou kunnen maar is door helling en warmte niet voor iedereen te doen. Auto is nodig om ongeving te verkennen. Calahonda niets bijzonders qua plaats. Elke dag geweldig weer!!

• 5Activiteiten
  • 8Frank & Astrid04-07-2019

Zekerk voor herhaling vatbaar

Rustig en kleinschalig complex. Gelukkig geen animatie, althans niet toen wij er waren. Complex is daar ook te klein voor. Bungalow was van binnen wat gedateerd maar schoon en functioneel. Tuin en zwembad zijn fantastisch. Winkels en strand op kwartiertje loopafstand. Prettig personeel. Gewoon prima vakantie gehad.

• 9Hans en Frieda goets24-05-2019

Kom hier al voor de 8e keer, zegt genoeg.

Je kunt dit parc bijna blindelings boeken. Mooie huisjes, en een prachtig onderhouden tuin. Minder geschikt voor mensen met een lichamelijke handycap. Veel trappen geen lift.

• 9Jet Vos23-05-2019

Schitterend complex.

Wij komen hier al 10 jr en het blijft een schitterend park. De huisjes zijn groot met 2 slaapkamers met eigen wastafel. Netjes onderhouden met een groot terras. De keuken is voorzien van genoeg basis kookspullen. Wifi en NL zenders. Het ligt op loopafstand vd Sol en de Lidl en als je een stukje doorloopt naar de MacD. dan zit je zo bij de gezellige piratebar op een klein strand. 15km verder op ligt een mega Winkelcentrum Cannada.Een auto is wel gewenst maar Calahonda is een perfecte uitvalsbasis om naar Marbella,Sevilla,Grenada te gaan. Wij hebben in verschillende huisjes gezeten de afgel. 10 jaar en geen 1 huisje viel tegen. Verwacht geen hyper modern strak interieur design. Wat de 1 oudbollig noemt noemen wij Spaans finca-achtig of knus en gezellig. 2 jaar geleden 4 vrienden met kinderen meegenomen en ook zij waren enthousiast. Kids hebben zich geen sec. verveeld met het zwembad en kinderbadje. Dit park is echt een aanrader!

• 8Activiteiten

Vakantiepark Parque del Sol info