Vakantiepark Parque del Sol ***

123 reviews over Vakantiepark Parque del Sol in het Nederlands

Ga hier niet meer heen

Cora, 7-1-2018
  • Onderkomen5

Niet geschikt voor de winter. Vochtig, koud en s'avonds niet warm te krijgen. je slaapt onder een deken wat ik qua hygiene echt niet vind kunnen.Twee nachten volgehouden. Hotel gezocht. Voor de zomer zal het goed zijn maar niet in de winter.

Gezien de recencies viel het tegen.

H.van der Craats, 14-10-2017

Bungalow zeer gedateerd en donker. Omsloten terras uitzicht op een muur.

Service slecht in de twee weken dat wij hier verbleven is er niet schoongemaakt en hebben wij 1 keer schone lakens gekregen. Schone handoeken werden in een plasticzak aan het hek gehangen. Gebruikte handoeken werden niet meegenomen of opgehaald. Veel last van muggen in de bungalow. Zwembad en tuin zijn mooi en goed verzorgd. Goede uitvalbasis voor het bezoeken van prachtige steden zoals Malga, Cordoba en Ronda.

Prima park en uitstekende uitvalsbasis

Mark, 8-10-2017

We zaten eerst in huisje 9, maar daar zaten we ingesloten aan het eind. We zijn verhuisd naar huisje 20, met super uitzicht over het zwembad. Het park is heel rustig en er komen alleen Nederlanders. We zijn 10 dagen geweest en zijn met de huurauto de omgeving doorgeweest. Mijas, Ronda, Malaga, Marbella en ook Gibraltar. Het weer was perfect. De inrichting van de huisjes verschilt, maar is wel wat gedateerd.

Mooi rustig parkje

Eva, 26-8-2017

Mooi aangelegde tuin, genoeg privacy, je hoort bijna niks van de buren als iedereen normaal praat en de straat ook niet (alleen vuil ophalen) dus heerlijk rustig en genoeg restaurantjes en supermarktje op loopafstand. Strand ook op loop afstand, maar wel een zeer hellende weg ernaar toe.

Inhoud huisjes beperkt en inrichting een beetje ouder, maar vonden wij totaal niet erg. Er zijn in en om het parkje wel zeer veel trappen, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of rolstoelgebruikers.

Let wel op dat je echt de route beschrijving naar het huisje volgt! Het is namelijk zeer onduidelijk en kan verwarrend zijn als het druk is (wat het meestal is)

Prachtige bungalow in Andalusische stijl

Elles den Boer, 21-7-2017

Mooi bungalowpark met heel veel groen (palmbomen, planten, bloemen). Bungalows zijn zeer ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad. Gratis ligbedden alleen jammer dat er geen parasolletjes zijn.

Park ligt in een rustige omgeving, dus je kunt hier heerlijk relaxen. De omgeving is een aanrader. Vele leuke badplaatsen (met jachthavens) zoals Marbella, Puerto Banús, Estepona, Benalmádena, Fuengirola, Torremolinos, Nerja en Malaga. Maar ook schattige spaansje dorpjes in de bergen zoals Ronda en Mijas. Je hebt wel een huurauto nodig. We komen hier zeker nog eens terug.

heel mooi comfotabel parc

Sylvia Kempers, 13-11-2016

Heerlijk tot rust komen met alles binnen handbereik. Mooie omgeving waar je met de huurauto naar toe kan gaan. Fijn parc en zeer compleet huisje. Bedden met dekens iets minder. Wij komen hier zeker nog eens terug. Strand op loopafstand met heerlijk eettentje la Luna.

Heerlijke vakantie!

Ineke, 7-11-2016

Fijne bungalow, wat ouderwets ingericht maar alles was superschoon en comfortabel. Heel ruim terras waar we alle dagen lekker hebben ontbeten. Goed bed, nog wel met lakens en dekens wat niet meer van deze tijd is.

De WiFi moet bij een kantoor op 10 min. lopen geactiveerd worden, kosten 17 euro per week of 29 voor 2 weken. Is echt supersnel. Zelfs bij het zwembad nog goed bereik. Als er iets stuk is wordt het meteen gemaakt.

Het echtpaar van de receptie is erg vriendelijk en geeft goeie tips. TV is klein met niet al gescherpt beeld.

Een aanrader zeker met de huurauto die bij ons incl. was.

Mooi park. Prima ingerichte bungalow.

Ger, 2-9-2016

Bungalows verschillen onderling v.w.b. inrichting. Wij hadden een prima ingerichte bungalow. Voor het eerst was er nu wifi beschikbaar op het park. De receptie (Petra?) was erg behulpzaam en gaf leuke tips over de omgeving. De ligging is gunstig t.o.v. strand, supermarkten en restaurants. Wij vonden de volgende restaurants goed: Bogaerts (nieuwe eigenaar), Da Vinci, op het strand Luna. Ook hebben we lekker gegeten in La Despensa in Cabopina. En er waren nog veel meer goede restaurants. Het was ook prettig dat een huurauto was inbegrepen in de reissom.

Fijne vakantie

Wilfred van der Wijk, 28-6-2016

Plus: Prachtig park, dat goed wordt bijgehouden.

Gunstig gelegen t.o.v. supermarkten, restaurantjes en strand.

Min: In huisje veel last van mieren en kleine vliegjes die uit alle hoeken en gaten kwamen.

Als wordt geschermd met Nederlandse TV-zenders verwacht je wat meer dan een televisie ter grootte van een computermonitor, zoals in ons geval.

Niet dat het ons deerde, het is maar een weetje.

Dit kan overigens per huisje verschillen.

Kort voor ons vertrek bij touroperator geïnformeerd naar Wifi op het park i.v.m. tegenstrijdige informatie (op onze vouchers stond dat Wifi aanwezig was). Antwoord: geen Wifi.

I-pad dus maar thuisgelaten. Aangekomen bleek dat op dezelfde dag Wifi was aangesloten...

Mooi rustig park

RJ, 12-6-2016

Wij hebben genoten van onze vakantie. Huisjes waren gedateerd, maar hebben alles wat je nodig hebt. Ligging is ideaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque del Sol in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parque del Sol scoort een 8.25 uit 10 op basis van 123 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: