Appartement Lubina Sol

2008

Wij zijn van 26 januari tot 2 februari 2008 in een van Sol

Siem Kamphuis
6-2-2008

Wij zijn van 26 januari tot 2 februari 2008 in een appartement van Lubina Sol in Mijas geweest.Geweldig appartement: Grote kamer, keuken met alle voorzieningen, 2 badkamers met toilet en slaapkamers met een fantastisch balkon, dat uitzicht bood op de Middelandse Zee. In één woord: klasse.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lubina Sol in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lubina Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.