Hotel Los Amigos Beach Club

9.1Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Mijas

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Los Amigos Beach Club voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Los Amigos Beach Club

• 9Rein & Nel15-03-2015

Geweldig en zeker een aanrader

4 dagen op resort verbleven. Wat een mooie kamers en een schoon park alles was goed. De bedden waren fantastisch en de studio hebben we nog nooit zo compleet gezien. Echt een aanrader. Park is gunstig gelegen, maar je hebt wel een auto nodig.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9D.03-03-2014

Super, echt een aanrader

Wij zijn in de voorjaarsvakantie een weekje in Los Amigos Beach Club geweest. Het complex is erg mooi, t ligt erg gunstig tov uitvalswegen, andere dorpen en t strand. Zwembad is heel mooi, gesloten maar op aanvraag mag je toch ook buiten zwemmen. Service is gewoon top! Kamers zijn van alle gemakken voorzien en dan was de onze nog niet eens gerenoveerd.

Als je niks op dit complex te zoeken hebt, kom je er door het pasjes systeem ook niet in. Geeft een prettig gevoel.

Huurauto is idd aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Ilona15-12-2013

Aanrader, zowel in de winter als in de zomer!

Wij zijn hier in december 2 nachten geweest. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de receptie, die ons informeerde over activiteiten in de omgeving. De bouw van het complex is nogal ingewikkeld en niet rolstoelvriendelijk. Het appartement zelf maakt alles echter goed. Werkelijk góddelijke boxspringbedden, dikke dekens (die hadden we nodig), zeer rijke inventaris, compleet uitgeruste badkamer, zelfs een wasmachine. Airconditioning gaf ook verwarming gelukkig. WiFi is wel belachelijk duur. Beschikt over 3 zwembaden: 2 buitenzwembaden (geen gebruik van gemaakt, buiten was het te koud) en 1 binnenzwembad. Binnenzwembad is lekker om even op te warmen, is ook erg schoon. Ligt aardig dicht bij het strand, maar wordt wel gescheiden door een grote weg. Wat mij ten slotte beviel, is de duurzaamheid van het hotel. Tegenwoordig is dat niet zo bijzonder meer, maar het geeft een hotel net wat extra draagvlak. Ik wil hier zeker nog eens in de zomer terug komen!

Gereisd met partner in december 2013

• 9Antoinette17-02-2013

Supermooie casa!

Vanwege verbouwing kregen wij een prachtig vierpersoons huis aan het (gesloten) zwembad. Zeer luxe. Lekker verwarmd binnenzwembad met whirlpool. Wifi veel te duur, 7 euro per mobiel per dag maar hebben dat opgelost door bij het Engelse sportcafe (straatje boven de beach club) een biertje te drinken met gratis wifi. In dit straatje ook lekkere restaurants waaronder een goedkoop en lekker Indiaas restaurant. La Teja viel ons tegen. Chagrijnig personeel en geen lekker eten. Voor veertig euro per week een auto gehuurd. Die heb je hier wel nodig. Marcella, Ronda en Nerja zijn aanraders.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9mevrouw Verveer16-06-2012

los amigos

veel Engelsen, gemoedelijke sfeer, elke avond live muziek vlakbij de appartementen, hoeft voor mij niet maar je kunt je er niet aan onttrekken. Ruime appartementen. Zwembad is erg weinig uren open.

Alleen gereisd in juni 2012

• 10Helena Alekseyeva05-12-2011

Fantastisch!

In dit hotel voelde ik me al snel thuis! De kussens op de bedden zijn zacht en er is genoeg plaats voor een heel leger! Het zwembad is schitterend en de activiteiten zijn om niet te vergeten!! I love Spain!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9de heer Emmens23-10-2011

Zouden deze luxe zelf niet uitgekozen hebben

ons verblijf op Los amingos als prijs gewonnen en er van genoten

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 9B28-03-2011

Super netjes ideaal met kinderen

Appartement mooi verzorgd ruim, goed schoon, goed gelegen t.o.v omliggende steden. binnen zwembad zag er netjes uit continue iemand van de medewerkers aanwezig. Verder was het er heerlijk rustig en voldoende eetgelegenheid in de buurt of in naast gelegen plaats fuengirola.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 9Cerasus25-01-2011

Gunstig gelegen - prettig geprijsd

Mooie moderne en comfortabele appartementen. Gunstig gelegen ten opzichte van Marbella, Malaga en Mijas. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Een auto is wel aan te bevelen. In het voorseizoen kun je hier heel voordelig en rustig verblijven. Een auto is wel een must.

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel Los Amigos Beach Club info