Hotel Los Amigos Beach Club

Hotel Los Amigos Beach Club
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Los Amigos Beach Club voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Los Amigos Beach Club in het Nederlands

Geweldig en zeker een aanrader

Rein & Nel
15-3-2015

4 dagen op resort verbleven. Wat een mooie kamers en een schoon park alles was goed. De bedden waren fantastisch en de studio hebben we nog nooit zo compleet gezien. Echt een aanrader. Park is gunstig gelegen, maar je hebt wel een auto nodig.

Gereisd Met partner in maart 2015

Super, echt een aanrader

D.
3-3-2014

Wij zijn in de voorjaarsvakantie een weekje in Los Amigos Beach Club geweest. Het complex is erg mooi, t ligt erg gunstig tov uitvalswegen, andere dorpen en t strand. Zwembad is heel mooi, gesloten maar op aanvraag mag je toch ook buiten zwemmen. Service is gewoon top! Kamers zijn van alle gemakken voorzien en dan was de onze nog niet eens gerenoveerd.

Als je niks op dit complex te zoeken hebt, kom je er door het pasjes systeem ook niet in. Geeft een prettig gevoel.

Huurauto is idd aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

Aanrader, zowel in de winter als in de zomer!

Ilona
15-12-2013

Wij zijn hier in december 2 nachten geweest. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de receptie, die ons informeerde over activiteiten in de omgeving. De bouw van het complex is nogal ingewikkeld en niet rolstoelvriendelijk. Het appartement zelf maakt alles echter goed. Werkelijk góddelijke boxspringbedden, dikke dekens (die hadden we nodig), zeer rijke inventaris, compleet uitgeruste badkamer, zelfs een wasmachine. Airconditioning gaf ook verwarming gelukkig. WiFi is wel belachelijk duur. Beschikt over 3 zwembaden: 2 buitenzwembaden (geen gebruik van gemaakt, buiten was het te koud) en 1 binnenzwembad. Binnenzwembad is lekker om even op te warmen, is ook erg schoon. Ligt aardig dicht bij het strand, maar wordt wel gescheiden door een grote weg. Wat mij ten slotte beviel, is de duurzaamheid van het hotel. Tegenwoordig is dat niet zo bijzonder meer, maar het geeft een hotel net wat extra draagvlak. Ik wil hier zeker nog eens in de zomer terug komen!

Gereisd Met partner in december 2013

Supermooie casa!

Antoinette
17-2-2013

Vanwege verbouwing kregen wij een prachtig vierpersoons huis aan het (gesloten) zwembad. Zeer luxe. Lekker verwarmd binnenzwembad met whirlpool. Wifi veel te duur, 7 euro per mobiel per dag maar hebben dat opgelost door bij het Engelse sportcafe (straatje boven de beach club) een biertje te drinken met gratis wifi. In dit straatje ook lekkere restaurants waaronder een goedkoop en lekker Indiaas restaurant. La Teja viel ons tegen. Chagrijnig personeel en geen lekker eten. Voor veertig euro per week een auto gehuurd. Die heb je hier wel nodig. Marcella, Ronda en Nerja zijn aanraders.

Gereisd Met partner in februari 2013

los amigos

mevrouw Verveer
16-6-2012

veel Engelsen, gemoedelijke sfeer, elke avond live muziek vlakbij de appartementen, hoeft voor mij niet maar je kunt je er niet aan onttrekken. Ruime appartementen. Zwembad is erg weinig uren open.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Helena Alekseyeva
5-12-2011

In dit hotel voelde ik me al snel thuis! De kussens op de bedden zijn zacht en er is genoeg plaats voor een heel leger! Het zwembad is schitterend en de activiteiten zijn om niet te vergeten!! I love Spain!!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Zouden deze luxe zelf niet uitgekozen hebben

de heer Emmens
23-10-2011

ons verblijf op Los amingos als prijs gewonnen en er van genoten

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

Super netjes ideaal met kinderen

B
28-3-2011

Appartement mooi verzorgd ruim, goed schoon, goed gelegen t.o.v omliggende steden. binnen zwembad zag er netjes uit continue iemand van de medewerkers aanwezig. Verder was het er heerlijk rustig en voldoende eetgelegenheid in de buurt of in naast gelegen plaats fuengirola.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Mar 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gunstig gelegen - prettig geprijsd

Cerasus
25-1-2011

Mooie moderne en comfortabele appartementen. Gunstig gelegen ten opzichte van Marbella, Malaga en Mijas. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Een auto is wel aan te bevelen. In het voorseizoen kun je hier heel voordelig en rustig verblijven. Een auto is wel een must.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

• AdresUrb Playamarina Carretera de Cadiz, km 204 29647(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Amigos Beach Club in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Amigos Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.