Vakantiehuis Las Lomas de Riviera Club

Meer vakantiehuisinfo

2 reviews over Vakantiehuis Las Lomas de Riviera Club

• 9Juan01-09-2012

Heerlijk huis

Het is een heerlijk huis in een 'urbanización' (gated community) die 'Las Lomas De Riviera Club' heet, met allemaal (vakantie) woningen. Het huis ligt in Mijas Costa (Malaga) in een mega wijk die volgebouwd is met villa's, huizen, appartamenten en andere vakantiewoningen. In Las Lomas De Riviera Club zijn 3 (gedeelde) zwembaden waar je gebruik van kunt maken, en het wordt goed onderhouden. Nadeel: het is nét iets te ver om 'ff' naar het strand of winkeltjes te lopen.

De inrichting van het huis is perfect, heel mooi ingericht en de eigenaren zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Het wordt goed schoongemaakt en het heeft een goeie prijs/kwaliteitverhouding.

Met vrienden

• 9Elisa25-08-2012

Fantastische woning.

Veel ruimte in het huis. De badkamers zijn erg mooi en schoon. De tuin is netjes en zeer aangenaam. Aan alles gedacht voor de gasten. Het is wel jammer dat je een auto nodig hebt om naar het strand te gaan. Dit komt door de zeer slechte planning van de omgeving door de gemeente. "Maximaal gebouwd en weinig stoep". Letterlijk: levens gevaarlijk om even naar Mijas Costa lopend te gaan .

Met oudere kinderen

2 tips over Vakantiehuis Las Lomas de Riviera Club

• Elisa, 25-08-2012

Maak excursies naar de bergen : wandelroutes, naar Ronda, naar Las Lomas de las Nieves ( natuurgebied).

• Juan, 01-09-2012

Tapasbar 'La Vita é Bella' in het dorpje Mijas (in de bergen).

0 vragen over Vakantiehuis Las Lomas de Riviera Club

Vakantiehuis info