Appartement La Rinconada

Appartement

1 review over Appartement La Rinconada in het Nederlands

Top locatie voor een redelijk prijs

Evert
10-10-2012

Dit complex ligt omsloten door de Miraflores golfbaan aan de 12de hole. Het uitzicht is werkelijk fantastisch met de hele dag zon zowel op de terrasen als het zwembad. Appartementen zijn van alle gemakken voorzien zoals een volledig ingerichte keuken met Bosch apparatuur, een ondergrondse parkeergarage en liften. Daarnaast is alles met de auto binnen 10 minuten bereikbaar. Clubhouse met uitstekend restaurant op loopafstand.

Gereisd Met partner in Sat Sep 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement La Rinconada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Rinconada in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Rinconada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.