Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie)

AppartementWeer vandaag20°16°
8,1

5 reviews over Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie) in het Nederlands

tot volle tevredenheid

Jan, 14-1-2018

Onze verblijfsperiode was ongeveer 5 weken in de maand december en deels januari. (65 plussers)

Het appartement is goed , alles is aanwezig en je grijpt nooit mis. Wij waren erg blij met de bij-verwarming. (wel extra stookkosten maar dat is logisch). Goede internet-verbinding en voldoende Nederlands zenders op de tv. Ook de aanwezige boeken en andere lectuur droegen bij aan een aangenaam verblijf. In de winter is een trui en vest en sjaal een "must " op de koude momenten en die zijn er voornamelijk in de ochtend- en avonduren. Het kan behoorlijk afkoelen.

Het contact met de verhuurders is duidelijk en betrouwbaar. Heldere en uitgebreide informatie. Je krijgt wat je ziet op de foto's en wat wordt omschreven in de omschrijving van het appartement. Smaken en beleving kunnen verschillen, maar wij vonden het prima. Je moet niet slecht ter been zijn, want dan is omgeving minder geschikt.

In winterperiode is de omgeving stil en saai, logisch want het is geen seizoen dus voor "reuring" moet je de auto of bus in. Uitzicht vanuit appartement geweldig. Indien "super"gevoelig voor geluid dan zou je last kunnen hebben van de snelweg. Maar alles went. Op loopafstand is een mini -market route beschrijving in appartement met een Engels en Nederlands sprekende Zuid-Afrikaanse beheerder/ eigenaar.

zeer net en goed ingericht appartement

freddy wolbers, 23-9-2017

alles zeer compleet schoon en keurig

Wij, 4 pensionado’s, hebben van 1 t/m 22 maart 2017 een appartement gehuurd van Ed en Winny welke wij via internet hebben gevonden.

Vanaf de aankomst waren wij dik tevreden over dit mooie appartement met zijn fraaie uitzicht op het appartementen complex, de Middellandse Zee en verre uitzicht op o.a. Torremolinos.

Een prachtig, compleet, ruim en schoon appartement met goede bedden. Een zeer ruim terras. 2 badkamers met toilet waarvan misschien één wat aan de krappe kant is. Een goed werkend internet. Een TV met alle Nederlands talige zenders. Zelfs twee Belgische zenders. De foto’s op de website zijn conform datgene wat aangeboden wordt.

Van de A7 4 banen (2x2) snelweg heb je geen enkele last. Mijn inziens ligt dat anders met Block D en zeker E.

Lopen naar het gezellige Fuengirola met zijn vele winkels en ruime eet en drinkgelegenheden is in 50 minuten goed te doen. Dat hebben dan ook regelmatig gedaan. Wil je boodschappen doen in een grote supermarkt of er op uit, dan kun je niet zonder auto.

Wij kijken tevreden terug op ons bezoek en kunnen u dit appartementen met een goed gevoel bij u aanraden.

Heerlijk appartement van Ed en Winny, schoon, zeer compleet, alles werkte, internet en alle Nederlandse tv zenders; dat zie je wel eens anders.

Rustig gelegen op een mooi park.

Heerlijke grote bedden.

Gelukkig geen last van de drukke weg en vlak bij Fuengirola.

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

kijk uit welk appartement je huurt!

Tino/Heleen, 31-10-2016

Veel appartementen hebben te lijden van het verkeerslawaai van de doorgaande weg. Verder verschilt de kwaliteit van de inrichting en faciliteiten nogal. Ons appartement (van E.Wisdom) bood alleen NPO 1 en 2, slecht internet en een verouderde inrichting bij voorbeeld. Wel de volle prijs! Qua ligging overigens perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie) in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie) scoort een 8.07 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: