Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie)

Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie)

8Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Mijas

8Fantastisch

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

6 reviews over Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie)

• 2018
    8Geke Pluimers07-10-2018

Heerlijk appartement met perfecte ligging

De ligging is absoluut geweldig! Alle plaatsen (Malaga, Torremolinos, Benalmadena, Mijas, Marbella, etc. etc.) liggen in de buurt en zijn zeer goed bereikbaar. Hoewel de drukke kustweg vlak onder heuvel waar het appartementencomplex op ligt loopt, heb je hier totaal geen last van! Het hele complex is echt een topper en een aanrader. Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het appartement is met name door de ligging geweldig. Vanaf het ruime balkon kijk je heerlijk over de zee weg. Het park en de zwembaden worden dagelijks goed onderhouden. Het appartement zelf heeft goede WIFI, en een televisie met Nederlandse zenders. Goede bedden en verder van alle gemakken voorzien. Ook de omgevingstips van de eigenaren vonden wij fijn. Al met al hebben wij ook deze keer genoten van een paar weken Costa del Sol!

• 8Jan14-01-2018

tot volle tevredenheid

Onze verblijfsperiode was ongeveer 5 weken in de maand december en deels januari. (65 plussers)

Het appartement is goed , alles is aanwezig en je grijpt nooit mis. Wij waren erg blij met de bij-verwarming. (wel extra stookkosten maar dat is logisch). Goede internet-verbinding en voldoende Nederlands zenders op de tv. Ook de aanwezige boeken en andere lectuur droegen bij aan een aangenaam verblijf. In de winter is een trui en vest en sjaal een "must " op de koude momenten en die zijn er voornamelijk in de ochtend- en avonduren. Het kan behoorlijk afkoelen.

Het contact met de verhuurders is duidelijk en betrouwbaar. Heldere en uitgebreide informatie. Je krijgt wat je ziet op de foto's en wat wordt omschreven in de omschrijving van het appartement. Smaken en beleving kunnen verschillen, maar wij vonden het prima. Je moet niet slecht ter been zijn, want dan is omgeving minder geschikt. In winterperiode is de omgeving stil en saai, logisch want het is geen seizoen dus voor "reuring" moet je de auto of bus in. Uitzicht vanuit appartement geweldig. Indien "super"gevoelig voor geluid dan zou je last kunnen hebben van de snelweg. Maar alles went. Op loopafstand is een mini -market route beschrijving in appartement met een Engels en Nederlands sprekende Zuid-Afrikaanse beheerder/ eigenaar.

• 2017
    9freddy wolbers23-09-2017

zeer net en goed ingericht appartement

alles zeer compleet schoon en keurig

• 9M. Grift03-04-2017

Een prachtig appartement welke aan te bevelen is..

Wij, 4 pensionado’s, hebben van 1 t/m 22 maart 2017 een appartement gehuurd van Ed en Winny welke wij via internet hebben gevonden. Vanaf de aankomst waren wij dik tevreden over dit mooie appartement met zijn fraaie uitzicht op het appartementen complex, de Middellandse Zee en verre uitzicht op o.a. Torremolinos. Een prachtig, compleet, ruim en schoon appartement met goede bedden. Een zeer ruim terras. 2 badkamers met toilet waarvan misschien één wat aan de krappe kant is. Een goed werkend internet. Een TV met alle Nederlands talige zenders. Zelfs twee Belgische zenders. De foto’s op de website zijn conform datgene wat aangeboden wordt. Van de A7 4 banen (2x2) snelweg heb je geen enkele last. Mijn inziens ligt dat anders met Block D en zeker E. Lopen naar het gezellige Fuengirola met zijn vele winkels en ruime eet en drinkgelegenheden is in 50 minuten goed te doen. Dat hebben dan ook regelmatig gedaan. Wil je boodschappen doen in een grote supermarkt of er op uit, dan kun je niet zonder auto. Wij kijken tevreden terug op ons bezoek en kunnen u dit appartementen met een goed gevoel bij u aanraden.

Met vrienden

• 8Cees21-02-2017

Heerlijk appartement zeer compleet en schoon.

Heerlijk appartement van Ed en Winny, schoon, zeer compleet, alles werkte, internet en alle Nederlandse tv zenders; dat zie je wel eens anders. Rustig gelegen op een mooi park. Heerlijke grote bedden. Gelukkig geen last van de drukke weg en vlak bij Fuengirola. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Oude reviews

6Tino/Heleen31-10-2016

kijk uit welk appartement je huurt!

Veel appartementen hebben te lijden van het verkeerslawaai van de doorgaande weg. Verder verschilt de kwaliteit van de inrichting en faciliteiten nogal. Ons appartement (van E.Wisdom) bood alleen NPO 1 en 2, slecht internet en een verouderde inrichting bij voorbeeld. Wel de volle prijs! Qua ligging overigens perfect.

0 tips over Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie)

0 vragen over Appartement La Joya Mijas Costa (Ed & Winnie)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4