Vakantiehuis La Careza de Mijas

• 9.3Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Careza de Mijas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis La Careza de Mijas

• 10Carine van Dorst05-07-2019

Paradijsje

Zodra je de oprit oprijdt, bevind je je in een paradijsje. De tuin is schitterend. Je wordt warm onthaald door Laurence, die 101 tips voor je heeft voor leuke uitstapjes, stranden, restaurantjes, wandelingen... We verbleven in huisje La Rocheblin. Deze ligt het meest privé en heeft een geweldig uitzicht over de naastgelegen ranch en de bergen. Het huisje is mooi ingericht en is ruim en netjes. Het zwembad en het dakterras zijn heerlijke plekjes, erg idyllisch. De hond Lulu en katten Charlie, Jules en Jim maakten onze vakantie helemaal compleet. Onze tips om zeker te doen: eten bij Casa 5 in Mijas Pueblo in een knusse tuin met heerlijk eten en een echte Spaanse sfeer (namelijk ook veel massatoerisme gericht op Britten aan de Costa del Sol) en paardrijden bij Monica bij zonsondergang!

• 2018
    10Fafa Del31-05-2018

Ongelofelijke Oasis van rust en schoonheid!

Dankzij ons verblijf bij Laurence en haar zoon Jeremie, hebben mijn man en ik ons hart verloren aan Andalousië! Wij hebben daar de beste vakantie beleefd aller tijden. Samen met Lulu de hond en Charlie, de poes der huises. We verbleven in een klein huisje, de “ Yolo”. Zeer knus en functioneel ingericht. De eigenares heeft een uitstekende smaak kwa inrichting en decoratie. Met zicht op de bergen en de zee in de verte, omringd door een tropische tuin. Een klein maar charmant zwembad. Naast ons lag een manege met de bekende prachtige paarden van Andalousië. Midden in de bergen , op 20 min van de zee. Rust, comfort en schoonheid. Een Oasis om je batterijen weer op te laden. We zijn daar 12 dagen gebleven. We hadden een auto gehuurd en hebben toch heel wat ontdekt van de streek en zelf naar Sevilla gereden. Maar elke avond zijn we met een blij gevoel teruggekeerd naar onze rustige, tijdelijke “home”. Kortom, een vakantie om nooit te vergeten... en zelf om heel graag terug te gaan <3.

• 9Roel Pilot16-05-2018

Geweldig

Oase van rust Wij zouden normaal nooit een tweede keer naar eenzelfde plek terug gaan, omdat er nog genoeg valt te ontdekken. La Careza de Mijas gaat daar verandering in brengen, wat hebben wij de rust als een genot ervaren. Na ontvangst door de gastvrije eigenaresse hebben wij ons appartement (Yolo) betrokken en waren onder de indruk van de sfeervolle inrichting. De omgeving is geweldig en het uitzicht op het terras adembenemend wat zorgde voor volledige ontspanning. Heerlijk buiten zijn met zo nu en dan een bezoekje van de hond die de hele boel in de gaten hield. Het zwembad was een beetje koud maar dat mocht de pret niet drukken. Zeker voor herhaling vatbaar en ons zien ze daar nog wel een keer terug. Gebruik vooral Google Maps om vanaf de luchthaven Malaga naar het appartement te komen want de navigatiesystemen werken daar niet.

0 tips over Vakantiehuis La Careza de Mijas

0 vragen over Vakantiehuis La Careza de Mijas