Appartement La Cala Hills

Appartement

Laatste review

Heerlijk rustige apartementen. Er zijn een aantal barretjes en restaurantjes in de directe omgeving. Ook een geld automaat. Voor de eerste levensbehoefte is er een kleine supermarkt. Ook is er een tennisclub met tal van andere sporten bij deze club. Er stopt een bus voor de tennisclub. Een auto huren is aan te bevelen. Strand is op ongeveer een kwartier rijden.

De apartementen zijn ruim en de verschillende complexen hebben een mooie goed onderhouden gemeenschappelijke tuin en meerdere zwembaden. Alle complexen zijn afgesloten met een hek. Je hebt of een riant balkon of terras wanneer je begane grond zit. Lift aanwezig. Goed toegangkelijk voor minder validen.

2 reviews over Appartement La Cala Hills in het Nederlands

Heerlijk rustig tussen de lokale bevolking

Leilie,
27-10-2017

Heerlijk tussen de locals

Leilie
11-5-2016

Mooie ruime apartementen met goed onderhouden tuinen en zwembad. Apart afgescheiden poedelbad. Gratis ligstoelen en vaste parasols. Toilet en douche bij zwembad. Rolstoel toegangkelijk. Lift aanwezig en rolpaden. Je hebt wel een auto nodig. Zee 10 minuten rijden. Fuengirola 10 minuten rijden. Golfbanen in directe omgeving. Restaurants en een kleine supermarkt tussen 50 en 200 meter. Aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Cala Hills in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Cala Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.