Hotel La Cala Golf & Spa Resort

Hotel La Cala Golf & Spa Resort

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Cala Golf & Spa Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel La Cala Golf & Spa Resort in het Nederlands

Heel mooi hotel met schitterend uitzicht

Nicky
23-5-2017

Als je van golf houdt, ben je hier aan het juiste adres. Mooi zwembad met bar op het binnenplein. ontbijt zeer uitgebreid.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prima plek om te golfen

Ank
1-5-2016

Om het hotel liggen drie hele mooie golfbanen dichtbij elkaar, met een mooie kleine oefenbaan. Voor deze locatie heb je wel een auto nodig als je nog andere dingen in de omgeving wilt doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Golfwalhala

Jan van de Velde
2-10-2015

Wat een fantastische locatie voor 3 schitterende golfbanen aan een mooi Hotel. Wij hebben elke dag gegolfd en er was geen hole hetzelfde de 1 nog mooier en uitdagender dan de andere met wijdse vergezichten. Personeel zowel in hotel shop clubhuis allemaal reuze vriendelijk hier voel je jezelf Gast. Wij hadden all inclusive geboekt en konden a la carte eten wat op een hoog culinair peil stond. Bijzondere gerechten bereidt met liefde dat kon je proeven. Kom hier zeker nog eens terug. Je moet wel vrij veel geduld hebben in de baan rondjes van dik 5 uur geen iitzondering. Maar dat ligt meer aan de kunde van andere golfers.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

golfparadijs met goed hotel

H & S
16-12-2011

je komt er uiteraard om te golfen , want iets anders is er ook niet. maar voor golfers een waar paradijs, 3 prachtige , spannende en uitdagende 18 holes. kamers ruim , schoon , groot terras , beetje gedateerd. ontbijt uitvoerig met vriendelijk personeel. Het restaurant is van gemiddeld niveau met wel vriendelijk , maar geen vakkundig personeel. Als je uit eten wilt moet je toch de berg af , naar Marbella een dikke 20km. Tijdens de maand december zeer gunstige tarieven en we hadden toch nog 16 graden en een lekker zonnetje. wij komen hier terug want... we love golf !

Gereisd Met partner in december 2011

Super locatie voor de golf liefhebber.

Roel van Gemert
16-11-2009

Schitterende locatie. Super goed en mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Golfbanen zien er alle 3 prachtig uit met mooie en uitdagende holes. Wij hebben ons hier 3 dagen zeer goed vermaakt, en kome graag nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in november 2009

Voor golfers is het TOP

I.G te B
12-10-2009

Voor golfers is het een prima oord, 3 prachtige banen met ieder een eigen karakter. De kamers zijn een beetje gedateerd. Personeel is vriendelijk en het eten is goed.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 30 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch voor een korte golfbreak

Theo Bos
5-4-2009

Als je van Golfen houdt is dit echt een aanrader. Als je niks met golfen hebt is er weinig tot geen vertier. De 3 Golfcourses zijn heel interessant, goede en vriendelijke service. Veel UK gasten !!

Gereisd Met partner in april 2009
2008

Andre Balatoni
7-8-2008

Na eerst nog wat beoordelingen op Zoover bekeken te hebben over La Cala Golf Resort,zijn we op 23 juli 2008 naar Malaga gevlogen alwaar we 's avonds rond 21.30 de sleutels van onze huurwagen in ontvangst namen om naar het hotel te rijden.Nog geen 35 minuten later waren we reeds op onze bestemming aangekomen,waar we zeer persoonlijk begroet werden door Antonio.De volgende dag konden we eigenlijk pas zien waar we terecht waren gekomen.Dit was in een woord samengevat:Fantastisch!!Slechts 10 minuten rijden vanaf het strand ligt dit schitterende resort met zijn 3 18-holes gofbanen en een 6-holes oefenbaan welke een lust voor het oog zijn wat de ligging aangaat.Welke kant je ook uitkijkt,de aanblik zal je nooit gaan tegenstaan.Personeel is zeer viendelijk en behulpzaam,je wordt echt in de watten gelegd.We hebben gesproken met enkele vaste gasten waarvan sommige reeds vanaf de opening in 1997 regelmatig terugkomen.Geen beddenrace 's morgens en schreeuwerige gasten worden dierct aangepakt.TOP

Gereisd Familie in augustus 2008
2007

er verbleven in mei 2007- het hotel heeft 5 sterren, we na

nsm
20-5-2007

er verbleven in mei 2007- het hotel heeft 5 sterren, we zijn na ons verblijf van mening dat dit hoofzakelijk komt door de golf-mogelijkheden- deze zijn inderdaad schitterend. als niet golfers vinden we het hotel op zich echter geen 5 sterren waard, zeer mooie ligging in golfvelden, maar enkele minpunten: geen vers fruitsap 's morgens- geen gratis toegang tot sauna e.d.- personeel moest nagenoeg telkens geroepen worden-'redder' liet om 17.00u telkens een volle en slordige zwembadzone achter- het hotelrestaurant had op vrijdagavond enkel rijst en vis op het menu, er was geen alternatief. (sorry voor het muggeziften, maar die puntjes maken er voor ons net geen 5 sterrenhotel van) - voor het overige een uitstekend verblijf- schitterende spa accomodatie en mooie streek!

Gereisd Anders in mei 2007
2006

Erg mooi hotel, super met de drie golfbanen rondom het Erg

jaccomo
28-7-2006

Erg mooi hotel, super met de drie golfbanen rondom het hotel. Erg vriendelijk personeel. 's Avonds is er niet zoveel te doen in het hotel. Maar als je graag golft is het er geweldig met ontzettend mooie banen!

Gereisd Anders in juli 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Afstand tot strand10 km

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• WifiGratis

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koffie en thee

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Party service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Cala Golf & Spa Resort in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Cala Golf & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.