Appartement
Wellness hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°23°
Appartement Heritage Resort Matchroom Country Club

1 review over Appartement Heritage Resort Matchroom Country Club in het Nederlands

Luxe appartementencomplex in een rustige omgeving

Ron en Anita
9-4-2012

Matchroom Resort in Mijas is omgeven door diverse golfcourses en resorts. Voor de rust en ontspanning zit je in dit resort perfect. Live muziek, special menu. Tuin: zeer mooi aangelegd met palm- en sinasappelbomen. Een jacuzzi, een verwarmd binnenbad, sauna, een sportzaaltje met goede apparatuur en niet te vergeten 1 groot en 1 klein zwembad met bar is aanwezig. Op het moment dat wij er verbleven waren ze bezig met het aanleggen van het nieuwe golfterrein wat vanaf het zwembad te zien is. Het is wel aan te raden om vanaf vliegveld Malaga een huurauto te nemen zodat je de omgeving kan verkennen. De receptie is Spaans en Engelstalig. Goede service en zeer vriendelijk. Dagelijks in de binnenbar tussen 18.00-19.00 uur is er happy hour waar veel mensen op af komen. Er zitten wel behoorlijk veel Engelsen op het resort omdat deze een RCI memebership hebben. RCI is een soort Engelse organisatie die her en der in de wereld appartementen verhuren op diverse resorts. Advies: Niet intrappen!!!

Gereisd Met partner in maart 2012

• Soort gerechtenSpaans, Vegetarisch

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinRookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Tours

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Heritage Resort Matchroom Country Club in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Heritage Resort Matchroom Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Heritage Resort Matchroom Country Club