Hotel Hacienda Puerto del Sol ****

Hotel Hacienda Puerto del Sol ****

Hotel Hacienda Puerto del Sol
Hotel Hacienda Puerto del Sol
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda Puerto del Sol voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Hacienda Puerto del Sol in het Nederlands

Was een erg goed verblijf

Nelly, 28-1-2018

Het eten was prima, veel te kiezen. Was wel erg druk met gasten die bijna allemaal te gelijk aan tafel wilden. De ligging van dit Hotel is prachtig. Gaat om de ongeveer 20 min. een bus. Zowel naar boven het stadje Mijas als naar de kust playa Ventegirola. ongeveer zowel heen als terug, een dik half uur met de bus. Deze rijdt voor 1.50 Euro p.p Het Hotel ligt halverwege de berg. Ze hebben tevens een zwembad met een heerlijke zonneweide met parasols. Heb het daar reuze naar mijn zin gehad. Het personeel is erg vriendelijk. Kamers erg schoon. ook kindvriendelijk was een doopfeest en nog iets met kinderen. De verhouding prijs/kwaliteit vind ik gewoon goed.

1 van de vier hotels bij roadtrop andalusie

Soes, 10-10-2017

Uitzicht geweldig. Zwembad goed. Kamer kan ik beter niets over zeggen....

Geen 4 sterren waard!

Ineke, 27-4-2017

Mooie ligging maar je krijgt geen service v/e 4 sterren hotel! Het ontbijt is pover,weinig afwisseling,geen vers brood,fruitsap niet vers,je moet zelf de tafel dekken,....Het avondeten is lekker maar ook weinig afwisseling. Er komen veel grote groepen die op doorreis zijn: we hadden het gevoel dat die groepen voorrang kregen op ons. Ging je nà hen eten moest je het doen met de overschot! Het personeel doet z'n best en is vriendelijk. De kamer is proper.

Van al de faciliteiten waar je volgens de brochure gebruik van kan maken,was niets te merken: het binnenzwembad en sauna waren dicht,de service om fiets of auto te huren waren niet aanwezig,het tennisplein kon niet gebruikt worden,.....

Prima ligging,tussen de kust en bergdorpje Mijas,voor wie graag het openbaar vervoer gebruikt.(bushalt vlakbij)

Heerlijk rustig

Jan Bosch, 29-9-2016

Beetje ver van centrum Mijns maar daardoor juist rustig en de taxi's zijn goedkoop! 😁

Toppie

Susan Bosch, 16-9-2016

Kamer en ontbijt prima; dinerbuffet ook. Vriendelijk personeel. Wel met taxi naar Mijas; ligt wat ver van het stadje

De klik was er niet

HenkR, 26-10-2014

Hotel ligt precies tussen de plekken waar je moet zijn. Mijas en Fuengirola. Het is denk ik al deels opgeknapt, maar nog niet helemaal. Op zich net hotel met "normale" prijzen voor de drank. Kamer was ruim, maar karig ingericht. Ontbijt was goed, maar ook weer niet meer dan dat.

Vergane glorie, hooguit twee sterren

Valentijn, 23-10-2013

Ondanks prachtige ligging en dito uitzicht was het hotel een grote tegenvaller.

Bij binnenkomst onvriendelijke ontvangst, kleine kamer voor twee volwassenen en een kindje van drie.

Het halfpension stelt niet veel voor, naast wat worst, vis en pasta was er weinig keuze. Buiten zwembad ligt er mooi bij, maar binnen zwembad en tennisbanen zijn regelrechte aanfluiting en zouden beter gesloten kunnen worden.

Bijgebouw van hotel is van hout, een flinke storm en dat valt ook om.

Wie voor weinig geld half pension zoekt prima, maar heb geen hoge verwachtingen. Mensen in de bediening zijn wel vriendelijk. Zelfs yoghurt bij ontbijt is teleurstellend.

In beginsel twee nachten geboekt bij aankomst, na een nachtje netjes ons geld voor tweede nacht teruggekregen,

Super hotel

Sonja ruiter, 20-5-2013

Zeer prettig hotel, fijne kamers, behaagelijke tempratuur en niet gehorig, prima service en het personeel is zeer vriendelijk. Diner en ontbijt in buffet vorm van goede kwaliteit, voldoende keus. Uitzicht aan beide zijde van het hotel mooi.

mooi hotel in spaanse stijl

Norbert, 22-6-2012

Ofwel ben je een zonneklopper en dan is het hotel prima, ofwel wil je bewegen en dan is een huurwagen absoluut noodzakelijk, want in de buurt van het hotel is er niets.Het beste is van de A7 de afrit 213 te nemen en dan zit je op de goede weg (2 rotondes verder). In het weekend zijn er wel trouwfeesten en zakken de spanjaarden naar het hotel af. Dat betekent wel dat er dan meer lawaai is. Toch een aanrader!

Té Engels voor ons!

hdl, 21-7-2011

Dit hotel is wel goed gelegen, tussen Mijas Pueblo en Fuengirola, maar daarmee is het positieve gezegd vrees ik. het ontbijt is alleen te vreten voor engelsen, worsten en bonen is niet wat wij van een ontbijt verwachten en ik denk Nederlanders toch ook niet?! Het avondeten is eentonig, meestal gebaseerd op wat engelsen eten. Sorry, nee dank u! De kamers zijn ok, maar de tapijten in de gangen zijn aan vervanging toe, de badkamers zijn niet echt goed onderhouden(schimmels) en de badkranen leven een eigen leven... Voor ons niet echt een hotel om naar terug te komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Puerto del Sol in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Puerto del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda Puerto del Sol scoort een 6.92 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: