Appartement Grangefield Oasis Club

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Mijas

5.1Matig

• 3.8Inrichting
  • 6.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Grangefield Oasis Club voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

27 reviews over Appartement Grangefield Oasis Club

• 10Carrette-Vermeire03-01-2009

Ideale uitvalsbasis voor uitstappen

De Infiniti appartementen (time-sharing) zijn het neusje van de zalm. Dit resort is prima als je Andalucia wilt bezoeken maar totaal ongeschikt voor strandliggers (er zijn wel 2 + 1 privézwembaden omgeven door schitterend aangelegde en onderhouden tuinen). Gaan er deze zomer voor de 4de keer heen, dat zegt genoeg zeker?

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 6H & E11-05-2008

De Meivakantie in dit complex doorgebracht. Het grootste deel van het complex is time-sharing en die app. zijn ook prachtig, maar de app. die je los boekt via een organisatie zijn toch stukken minder. Heeel klein balkon of geen balkon, zeer slecht schoon gemaakt, geen uitzicht op zwembad of tuin maar tegen een betonnen muur van een complex in aanbouw!! We kregen maar 1 keer in de week nieuwe handdoeken en beddegoed en moesten er nog om vragen ook!! Bedden zeer slechte kwaliteit. Er was geen airco in het app. Gedurende deze week waren er veel bouwactiviteiten rond het zwembad, het verwijderen van een betonnen vloer, de receptie deed er niets mee en zei dat het nog weken ging duren!!! Verder is het complex en de omgeving zeer Engels georienteerd. Tja, je hebt echt een auto nodig, maar dat wordt ook vermeld. Ik zou zeggen, zoek nog even verder voordat je dit boekt!!

Gereisd met familie in mei 2008

• 10Mit & Vic06-07-2007

Als Infinti leden kennen we de Grangefield Oasis Club heel goed. De resort zelf en de appartementen zijn picco bello. Ook het personeel is heel vriendelijk. Het enige minpunt is de ligging en de bereikbaarheid van de resort. Je moet werkelijk een wagen hebben, tenzij je verkiest een weekje platte rust te doen. Er is een klein winkeltje en zowel het restaurant als de poolbar zijn zeker aan te raden. in orde

Gereisd in juli 2007

• 10Oswald07-06-2007

Inderdaad een auto is aan te bevelen, nogal ver van het strand en liggend op een helling, maar als je goed kan wandelen is het toch niet echt een probleem hoor. Het eten in het restaurant is lekker maar ook in de buurt zijn er zeer lekkere restaurantjes en ook in Feungirola zijn er vele te vinden en tevens een goede uitgaansbuurt. Het resort zelf vind ik uitstekend, twee mooie zwembaden buiten met mooie tuinen rondom en een binnenzwembad met sauna, jacuzzi en een fitnessruimte. De appartementen zijn rondom het complex gelegen en zeer mooi en volledig uitgerust. Wij komen er zeker nog terug ook al waren we er reeds drie keer.

Gereisd in juni 2007

• 8Ron Notenboom27-11-2006

Samen met mijn vrouw van 4 t/m 25 november in deze accommodatie doorgebracht. Geen moment spijt van gehad. Prachtig complex met heel veel verschillende typen appartementen. Appartement van alle benodigde gemakken voorzien. Van broodrooster en staafmixer tot wasmachine en haardroger. Schoonmaak en wisselen bedlinnen + handdoeken e.d. tweemaal per week. Ook buiten het appartement diverse voorzieningen zoals 2 buitenzwembaden, binnenbad, sauna, jacuzzie e.d. Prachtig aangelegde en onderhouden tuin met veel bloemenpracht. Rustig gelegen op een helling ongeveer 2 kilometer vanaf de kust. Een auto is daarom wel aan te bevelen. Miraflores golfbaan op loopafstand. Kortom: een prima accommodatie voor een zeer schappelijke prijs in een zeer mooi deel van Zuid-Spanje. En de zon krijg je er bijna dagelijks gratis bij.

Gereisd in november 2006

• 8Jan19-08-2006

Complex ligt ca 1 km van het strand af, geen winkels of boulevard in de buurt: daarom is een auto aanbevolen en dus nodig. Appartement prima, ontbijt en diner toppie tegen een redelijke prijs. Mooi zwembad en ruime parkeergelegen-heid. Het is alleen jammer dat je 15 minuten rijden van het strand en de nering (bv Benalmadena) afzit.

Gereisd met partner in juni 2006

• 8nicole overweg02-05-2006

Het was een geweldig appartement. Erg schoon. Het beddengoed werden om de dag verschoond. We hadden wel een auto gehuurd.. Het is te ver lopen,om naar het strand te gaan. Wat ik heel erg fijn vond was,een binnen en een buitenbad. Vooral,als het slecht weer was. Dan kon je nog heerlijk in het binnenbad zwemmen.

Gereisd in mei 2006

Appartement Grangefield Oasis Club info