Appartement
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Grangefield Oasis Club voor je op een rij gezet:

23 reviews over Appartement Grangefield Oasis Club in het Nederlands

goed..

dikici
23-11-2018

alles is goed gegaan..Personeel hulpzaam..

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Eten is echt heel slecht!

Fam. Spier
1-11-2017

Wij waren hier een week in de herfstvakantie. Ontvangst bij de receptie was vriendelijk. Het complex ziet er mooi verzorgd uit. Ligging is niet in het plaatsje Mijas zoals wij dachten. Maar net te ver van alles af. Minimaal 5 min met de auto om ergens te komen dus zonder auto geen doen. App was ruim maar oud. Op zich geen probleem voor ons. De bedden waren écht bedroevend slecht en de bedbank was gewoon vies, doorgezakt en hard. Dan het eten... dat is niet een beetje slecht maar écht niet te eten! Nauwelijks keus en elke dag het zelfde vd dagcer voor weer opgewarmd au bain marie. Wij hadden all inclusive geboekt en voelden ons gedwongen ergens snders te gaan eten. Jammer want zo werden we behoorlijk op extra kosten gejaagd. We hebben 1x schone handdoeken gekregen in een week tijd!! Verder ook geen schoonmaak van het app. Voor ons dus nooit meer hier heen op vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Prima

Helena
20-8-2015

De standaard appartementen vallen tegen qua grootte. Deze zijn qua foto's ook nergens te zien op welke site dan ook Ik zal zelf enkele foto's toevoegen. De luxe appartementen zijn erg mooi: liggen ook op de beste lokatie's qua uitzicht. Maar gezien de overige faciliteiten zou ik nooit die prijs betalen! De zwembaden zijn klein en door de tuin en de blaadjes/bloesems niet altijd even schoon. 10 uur gaat het zwembad open: dan moet je er ook echt staan met een handdoek anders is het pech. Meestal was er wel plek genoeg voor iedereen en ook aan het eind van de middag voldoende bedjes welke vrijkwamen Veel Engelsen in het park: brachten een leuke sfeer met zich mee. Het park ligt inderdaad afgelegen zodat een huurauto een must is. Je bent in 40 min in Malaga en 25 min. in Marbella. Mits je op tijd vertrekt om de files te mijden! Bij aankomst hadden we een appartement welke we geweigerd hebben: zijn ze echt wel gewend bij de receptie dus schroom niet!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

D-reizen

Oud en vies maar op een goede locatie

Teunisse
19-8-2015

We zijn in augustus naar dit appartement geweest en waren niet tevreden! De kamer was vies uitgeleeft en hard toe aan een grote renovatie. Op de bedbank had een volwassene het geen nacht op uitgehouden en 4 handdoeken voor 4 dagen voor 4 personen is natuurlijk ook veel te weinig. Verder moesten wij ons met 4 man binnen 5 minuten douchen anders was er geen warm water meer. De tegels van de badkamer zaten allemaal los en werd tijdens het schoonmaken de prullenbakken niet geleegd. Ook moesten wij zelf achter toiletpapier aan omdat het niet aangevuld was.Verder lag om het zwembad heel veel oud blad waardoor je veel last van vliegen en muggen had. Wij hebben niet gezien dat er in de 14 dagen dat wij er waren rond het zwembad schoongemaakt werd. -oud en smerig
-geen balkon -te weinig handdoeken -kort warm water -bestek half aanwezig -vliegen muggen zwembad -auto noodzakelijk +centale ligging +gratis wifi

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Uitgewoond en ranzig

Nvt
11-8-2015

Ruim maar uitgewoond en smerig appartement met een bedbank dat werkelijk niets voorstelt! Slapen op een luchtbedje voor het zwembad is nog beter. Kakkerlak in het appartement :-( en voegen , vloeren, balkon en badkamer zeer ranzig met een badkuip vol scheuren. Zeer vriendelijk personeel, dat wel. Zij kunnen de verouderde staat niet helpen. Geen WiFi in het appartement.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oude accomodatie

H Peters
4-8-2015

We verblijven op dit moment in grangerfield Oasis. We hebben een kamer zonder balkon en is ook erg oud. We konden mocht er iets vrij komen een andere kamer krijgen de ene receptionist zegt €10 per dag de andere zegt €15 per dag. Met name de badkamer ziet er erg oud uit. Je krijgt voor 4 pers 4 handboeken en daar moet je 4 dagen mee doen. Zwembad ziet er netjes uit wel weining ligruimte.

Een uitstekende vakantie in Mijas Costa(Andalusie)

Alex Mesman
5-6-2015

We hebben de afgelopen weken genoten van een zeer ontspannende vakantie aan de Costa del Sol. Oasis Club is zeer centraal gelegen tussen Marbella en Fuengirola. De staf is zeer vriendelijk en de prijzen zeer aantrekkelijk. En het weer is vrijwel altijd zeer aangenaam

Gereisd Met partner in mei 2015

Rustig,en veel privacy!

John Beerens
1-9-2012

Super aardig personeel We kwamen laat aan, maar er werd tijd voor ons geneomen!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Zeer verzorgd en veel luxe!

Mark de Vries
1-9-2012

Zeer vriendelijk personeel, goede service! Je hebt wel een auto nodig,maar dat stad ook duidelijk op de webside van de aanbieder!! WE gaan zeker nog eens terug,veel luxe voor weinig geld!!

Gereisd Met partner in juni 2012

Ligt in bebouwing op een berg.

heer Ebbenhorst
3-6-2012

Weinig op loopafstand te doen. Ligruimte zwembad beperkt.

Gereisd Met partner in Sat May 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Grangefield Oasis Club in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Grangefield Oasis Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.