Appartement Grangefield Oasis Club

5.2Matig

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Mijas

5.2Matig

• 6.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Grangefield Oasis Club voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

27 reviews over Appartement Grangefield Oasis Club

• 2019
    5Ruud04-10-2019

Vergal je vacantie niet ga hier niet heen

De foto’s die je op deze site ziet zijn foto’s van jaren gelden. Het appartement leek wel het huis van hans en grietje ,je gaat terug in moeders tijd. Wat een oude vieze meuk ik zou mijn hond hier niet willen laten slapen. En je kunt er je auto niet kwijt. En als je doet gelezen hebt en denkt van wat een zeikerd dan zeg ik ga heen en ernaar het zelf,het is dus weg gegooid geld zonde voor je vancantie.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Jeroen29-09-2019

Prima accomodatie, maar niet nog eens.

Zonder een huurauto heb je hier niets te zoeken. Afstanden naar strand van Calle de Mijas zijn te groot. De naam Mijas Costa doet vermoeden dat dit aan het strand ligt, dit is zeer zeker niet het geval. Dit complex ligt tussen verschillende urbanisaties. Ook kent dit complex verschillende typen appartementen, ook met waardeloos uitzicht en zonder balkon. Voor je het weet zit je twee weken in een hok aan de straatkant, waarbij alleen de ramen open kunnen. Personeel is niet bepaald vriendelijk of behulpzaam. Gedateerd is het complex zeker. Voor een uitvalbasis om de regio te verkennen met een huurauto is dit een prima locatie.

Gereisd met partner in september 2019

• 1Michelle Robert30-08-2019

Nooit meer

Slechte service!!! Drie huizen gehad binnen 24 uur, omdat de airco’s het niet deden. De monteur wist ervan dat de airco’s het niet deden. Waarom zetten ze het niet in het systeem. Iedere keer bij elke schoonmaak maar twee handdoeken gekregen terwijl we met zn vieren waren. Toiletpapier de hele vakantie niet aangevuld en ben intussen dus al drie keer zelf wezen halen bij de receptie. Ze zeggen elke keer morgen word het aangevuld , maar nee hoor. Appartement is oud. In ieder huis ander keuken apparatuur , pannen en bestel incompleet allemaal. Kluis €40 contant betaald en bij aankomst in NL bleek er ook €40 van de creditcard afgehaald te zijn. Hebben gebeld naar het resort maar willen het niet terug geven ze zeggen dat hun administratie altijd klopt. Beetje raar anders zouden al deze fouten toch niet gemaakt zijn. Dan had het allemaal in jet systeem gestaan. Al met al ik raad dit resort niet aan want je ze beloven dingen en bestelen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9GR09-08-2019

Perfect, geen klagen gehad

Ik schrok toen ik wat revieuws las, na onze boeking... Maar ik weet niet waarom... We hebben genoten, we hadden een ruim appartement met 2 ruime slaapkamers, alles er op en er aan, zelf een wasmachine, elke kamer een airco, pracht balkon en pracht uit zicht... En alles was kleurig schoon... De bedbank bleek niet helemaal goed te zijn en werd snel gemaakt... De klusjes man was het wel met ons eens... Hij was klein... Dat als je groot bed, een bedbank voor een paar nachten prima kan, maar 2 weken niet echt geschikt... Hij loste dit perfect op met een ander bed! Top service, vriendelijk personeel, leuk (water) animatie... Keurig schone zwembaden, er werd steeds opgeruimd... Troep wat alle klagende vakantiegangers gewoon weg onder hun ligbedjes smijten in plaats van weg gooien!! Een auto is gezien de omgeving best handig, maar geen must... Wij hadden er wel eentje gehuurd via NL... Wij vonden het allemaal super!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    7dikici23-11-2018

goed..

alles is goed gegaan..Personeel hulpzaam..

Gereisd met vrienden in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

4Fam. Spier01-11-2017

Eten is echt heel slecht!

Wij waren hier een week in de herfstvakantie. Ontvangst bij de receptie was vriendelijk. Het complex ziet er mooi verzorgd uit. Ligging is niet in het plaatsje Mijas zoals wij dachten. Maar net te ver van alles af. Minimaal 5 min met de auto om ergens te komen dus zonder auto geen doen. App was ruim maar oud. Op zich geen probleem voor ons. De bedden waren écht bedroevend slecht en de bedbank was gewoon vies, doorgezakt en hard. Dan het eten... dat is niet een beetje slecht maar écht niet te eten! Nauwelijks keus en elke dag het zelfde vd dagcer voor weer opgewarmd au bain marie. Wij hadden all inclusive geboekt en voelden ons gedwongen ergens snders te gaan eten. Jammer want zo werden we behoorlijk op extra kosten gejaagd. We hebben 1x schone handdoeken gekregen in een week tijd!! Verder ook geen schoonmaak van het app. Voor ons dus nooit meer hier heen op vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 6Helena20-08-2015

Prima

De standaard appartementen vallen tegen qua grootte. Deze zijn qua foto's ook nergens te zien op welke site dan ook Ik zal zelf enkele foto's toevoegen. De luxe appartementen zijn erg mooi: liggen ook op de beste lokatie's qua uitzicht. Maar gezien de overige faciliteiten zou ik nooit die prijs betalen! De zwembaden zijn klein en door de tuin en de blaadjes/bloesems niet altijd even schoon. 10 uur gaat het zwembad open: dan moet je er ook echt staan met een handdoek anders is het pech. Meestal was er wel plek genoeg voor iedereen en ook aan het eind van de middag voldoende bedjes welke vrijkwamen Veel Engelsen in het park: brachten een leuke sfeer met zich mee. Het park ligt inderdaad afgelegen zodat een huurauto een must is. Je bent in 40 min in Malaga en 25 min. in Marbella. Mits je op tijd vertrekt om de files te mijden! Bij aankomst hadden we een appartement welke we geweigerd hebben: zijn ze echt wel gewend bij de receptie dus schroom niet!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 4Teunisse19-08-2015

Oud en vies maar op een goede locatie

We zijn in augustus naar dit appartement geweest en waren niet tevreden! De kamer was vies uitgeleeft en hard toe aan een grote renovatie. Op de bedbank had een volwassene het geen nacht op uitgehouden en 4 handdoeken voor 4 dagen voor 4 personen is natuurlijk ook veel te weinig. Verder moesten wij ons met 4 man binnen 5 minuten douchen anders was er geen warm water meer. De tegels van de badkamer zaten allemaal los en werd tijdens het schoonmaken de prullenbakken niet geleegd. Ook moesten wij zelf achter toiletpapier aan omdat het niet aangevuld was.Verder lag om het zwembad heel veel oud blad waardoor je veel last van vliegen en muggen had. Wij hebben niet gezien dat er in de 14 dagen dat wij er waren rond het zwembad schoongemaakt werd. -oud en smerig
    -geen balkon -te weinig handdoeken -kort warm water -bestek half aanwezig -vliegen muggen zwembad -auto noodzakelijk +centale ligging +gratis wifi

• 1Nvt11-08-2015

Uitgewoond en ranzig

Ruim maar uitgewoond en smerig appartement met een bedbank dat werkelijk niets voorstelt! Slapen op een luchtbedje voor het zwembad is nog beter. Kakkerlak in het appartement :-( en voegen , vloeren, balkon en badkamer zeer ranzig met een badkuip vol scheuren. Zeer vriendelijk personeel, dat wel. Zij kunnen de verouderde staat niet helpen. Geen WiFi in het appartement.

• 5H Peters04-08-2015

Oude accomodatie

We verblijven op dit moment in grangerfield Oasis. We hebben een kamer zonder balkon en is ook erg oud. We konden mocht er iets vrij komen een andere kamer krijgen de ene receptionist zegt €10 per dag de andere zegt €15 per dag. Met name de badkamer ziet er erg oud uit. Je krijgt voor 4 pers 4 handboeken en daar moet je 4 dagen mee doen. Zwembad ziet er netjes uit wel weining ligruimte.

Appartement Grangefield Oasis Club info

• Aantal personen2 tot 4