Hotel Eurostars Mijas

Hotel Eurostars Mijas
7,2

13 reviews over Hotel Eurostars Mijas in het Nederlands

Prachtig hotel maar niets te doen in omgevingng

Antoinette
4-6-2019

Mooi hotel, prachtige kamer met super balkon. Maar of er is geen water of als er water is, is het koud. Slechte service voor een 4* hotel. Prachtig zwembad maar hele slechte harde muziek de hele dag

Gereisd Met partner in juni 2019

alles top

erik
28-4-2016

Komen al vele vele jaren in fuengirola en in veel appartementen geweest zowel met organisaties als privé appartementen. Maar dit appartement verdient een hele goede aanbeveling. Schoon, goede bedden die anders vaak slecht zijn, elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Badlotion, shampoo,en doucheschuim gratis. Allemaal Super vriendelijke medewerkers van bediening tot receptie, kamermeidjes en technische dienst. Super en dan mooie grote kamers en heerlijk rustig. Auto huren bij een vertrouwd verhuurbedrijf (helke holis) en je hebt een fantastische vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verrassend !

Walter
17-5-2013

Het is niet heel éénvoudig om dit hoog boven het golfterrein gelegen ex-Radisson hotel te vinden maar het prachtige panoramische uitzicht vanop het balkon compenseert ruimschoots het verloren kwartiertje zoeken. Het is wat apart qua bouwstijl en eerste indruk is dan ook beetje aarzelend maar uiteindelijk valt het best mee temeer omdat kamers (appartement) ruim en comfortabel zijn met groot terras. Vriendelijke service zowel aan receptie als bij ontbijt (konden 's morgens gezellig buiten op terras ontbijten) . Ruime garage. Kunnen amper negatieve punten opnoemen behalve dat de koffie die we in de bar bestelden niet te drinken was (wel heerlijke koffie bij ontbijt !) en dat het nogal ingewikkeld om vanuit de garage naar de kamer te lopen. Maar voor amper 50 € per dag, incl. ontbijt verdient dit hotel qua prijs/kwaliteit albsoluut een 10 op 10

Gereisd Met partner in april 2013

Rustige plek bij golfvelden

Marian
20-9-2010

Geweldig hotel, kamers zijn erg mooi met een aparte slaapkamer en keuken. Heel mooi balkon. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon Sep 22 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, ruim opgezet, prima appartementenhotel

Jolanda Klaassen
1-1-2009

sommige personeelsleden hielden de boot af bij internetprobleem (zou in eigen kamer beschikbaar moeten zijn, wat niet het geval was)Dit zou niet op te lossen zijn; na ons aandringen bood de hotel-manager ons persoonlijk een ander, veel ruimer (6-pers.) app. aan waar wel verbinding was! Dus keurig klantgericht opgelost. Ontbijtbuffet: ongekend goed en uitgebreid! Vriendelijke bediening. Schoonmaak stelt niet al te veel voor, dagelijks vliegt er een schoonmaakster in 3 minuten door de bad- en slaapkamer. Toch ziet e.e.a. er netjes uit.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

prima hotel/auto noodzaak

Henk
29-11-2008

grote kamer+kitchenette+groot balkon, prima service, prima zwembad en fitness, uitzicht vanaf balkon fantastisch, strand 6 km veel filerijden en moeilijk om parkeerplaats te vinden, buffet goed, buffetdiner veel van hetzelfde

Gereisd Met partner in september 2008

Kamers vijf sterren maar de rest maar drie

marianne
21-10-2008

Prachtig grote kamers met compleet uitgeruste keuken. Ontbijtbuffet was prima. Het dinerbuffet daarentegen was om te huilen. Koud en taai. De toetje waren zoals een engels mevrouw zei: Very poor, its for little children... Hotel ligt bovenop een heuvel, je hebt er dus wel een auto nodig.Vriendelijk personeel. Jammer dat de bar pas om half acht open gaat en bij slecht weer de zwembadbar gesloten is. Vijf sterren vind ik voor dit hotel wel erg veel...

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrader!

H. Honigh
13-9-2008

Prachtige suite: zitkamer met terras; kitchenette met koelkast, vaatwasser en elektrisch kookplaatje. Aparte grote slaapkamer; mooie badkamer. Excellent ontbijtbuffet; uitstekende service. + Hotel is goed toegankelijk voor gasten met een functiebeperking; ik ben rolstoelgebruiker en op verzoek een prima aangepast appartement gekregen (met 2 badkamers, waarvan 1 rolstoeltoegankelijk). - Parkeerplekken in de garage zijn voor een wat grotere auto erg krap.

Gereisd Met partner in Sat Sep 13 2008 15:10:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend

Jan en Marja Wijzenbroek
7-7-2008

Heel mooi nieuw complex met werkelijk hele mooie grote appartementen en de service was perfect. Werkelijk alles was aanwezig zelfs een vaatwasser. Voor een hotel hadden wij dit nog niet eerder meegemaakt.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alles klopte bij dit hotel

Willy
28-6-2008

Alles klopte bij dit hotel. Hulpvaardig-prima-vriendelijk personeel.Prachtige suites met apparte slaapkamer en zitkamer met kitchenette met koelkast 2 keramische kookplaten, afwasmachine en voldoende servicegoed,Gratis internet.Gratis handdoeken zovaak wisselen als je wilde, iedere ochtend de telegraaf van die dag, zeer goed ontbijtbuffet perfect bijgevuld. Geen stress voor plekje bij het zwembad of bij het ontbijtbuffet. Kortom een zorgeloze vakantie.

Gereisd Met partner in Sat Jun 28 2008 22:20:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand4 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurostars Mijas in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurostars Mijas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.