Villa El Rocio

VillaWeer vandaag35°16°
Villa El Rocio

1 review over Villa El Rocio in het Nederlands

Leuk huis met een prachtige ligging

Sandra
14-10-2011

Villa El Rocio is een heel mooi huis met een prachtig uitzicht op de heuvels van Andalusie. Het huis is typisch Spaans ingericht en prima verzorgd. Vooral buiten is het geweldig. Overal mogelijkheden om in of uit de zon te zitten. Meerdere terrasjes, een mooi zwembad, een heel mooie tuin en het geweldige uitzicht zorgen ervoor dat je het gevoel hebt midden in de natuur te zijn. Terwijl op 12 km de drukke stranden van de Costa del Sol liggen. Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa El Rocio in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa El Rocio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa El Rocio scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.