Appartement El Porton

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement El Porton

• 7Fam. Hagemann12-05-2016

Mooi appartement in prachtige omgeving

Het apartment was erg ruim met 2 slaapkamers en 2 badkamers, netjes ingericht (alleen een vaatwasser ontbrak), het terras lag direct aan de swimmingpool. Deze is helaas alleen in het hoofdseizoen geopend. Het was lekker rustig in het voorseizoen. Strand in Calahonda was mooi en een beetje besloten. Door de ligging van het apartment complex op 300 meter heb je daar wel absoluut een auto nodig, te voet is het niet te doen. Hadden auto gehuurd, is goed bevallen. Al met al een fantastische vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 6anke30-04-2016

Mooi ruim appartement

Luxe badkamer met groot bad erin. Groot balkon met twee ligbedden. Uitzicht op de zee

Fijn zwembad. Alleen in juli en augustus open. Kids huilen..hadden zich er enorm op verheugd!

Auto afhankelijk ivm de ligging.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 7Mark02-07-2014

Basis app met mooi zwembad

App is van alle gemakken voorzien en ruim opgezet. Keuken is voorzien van alle spullen om ook zelf te koken. De enige minpunten waren dat alles niet zo goed schoongemaakt was, de kitranden in de badkamer er niet al te fris uitzagen (schimmel), de bank toe aan vervanging was en de afwerking in het algemeen geen 10 verdiende. De kast op de slaapkamer/badkamer zijn niet echt praktisch om iets op te bergen. Het app ligt zeer hoog in Calahonda (5 min vanaf centrum klimmen) in een rustige buurt, een auto is een must als je niet vast wil zitten op je app. Bij het app vind je een mooi zwembad (dit jaar gerenoveerd), nadeel is wel dat deze pas om 12 uur open gaat. Gedurende ons verblijf (8 dagen) werd het app niet schoongemaakt. Leuke plek om 's avonds naar toe te gaan is Marbella (15 min).

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Jansen23-05-2014

Prima appartement

Wij wonnen via veiling dit appartement (blok 6) Geboekt in de laatste week van april. Zwembad was helaas in de renovatie, maar je kon gebruik maken van het andere zwembad van het complex. Wij hadden echter fantastisch weer en dus elke dag op het strand. Hadden 2-kamer geboekt maar kregen een 3-kamer appartement. Inrichting was prima met keuken, woonkamer 2 bad- en 2 slaapkamers. Voor een prijs van €170 voor 8 dagen zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 6Laurens de Bruijn21-05-2014

Via veiling

Een mooi apartement, wel heel hoog gelegen waardoor altijd wind. Momenteel is het zwembad niet te gebruiken wegens renovatie. Wij vermoeden dat degenen die via veiling een verblijf geboekt hebben allen terechtkomen in dit el Porton VII, block 6. Jammer! was het zwembad wel te gebruiken en waren er ligbedden, dan zou dit verblijf voor herhaling vatbaar zijn.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Marga Schuurman14-06-2009

Rustig, ruim, goede prijs kwaliteit

We hebben van 8 juni 2009 tot 12 juni 2009 in El Porton gelogeerd. Zeer ruim terras, woonkamer, slaapkamer met voldoende kastruimte en een royale badkamer met 2 wastafels en een groot rond bad. Aparte ruimte met wasmachine, keuken volledig ingericht. Redelijk schoon. (ik haal er zelf altijd een doekje doorheen)Ligging is rustig maar met een huurauto prima te doen. Afgeloten parkeerplaats. Ontvangst receptie andereocatie,maar zeer vriendelijk! Tussendoor extra schoonmaak gekregen. Al met al: Zéér tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2009

Appartement El Porton info