Hotel El Escudo de Mijas

Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
Hotel El Escudo de Mijas

We hebben een aantal aanbieders voor El Escudo de Mijas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel El Escudo de Mijas in het Nederlands

2008

Prima doorreis hotel

Wilma
24-11-2008

Dit hotel bood een keurige verblijfplaats op doorreis van Malaga Airport naar het Westen.
De vier sterren lijken me wat overdreven. Het gaat hier om een overnachtingshotel zonder enige faciliteiten. Kamers zijn zeer gehorig. Alles is wel superschoon. Voor het ontbijt, en ook alle andere maaltijden, moet je het dorpje in. Da's ook geen probleem, want het hotel ligt centraal. Gewoon een leuk adresje voor degenen die op doorreis zijn.

Gereisd Met partner in november 2008

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Escudo de Mijas in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Escudo de Mijas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.