Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms

Tonen op kaart

11 reviews over Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms

• 2018
    10André van Beek27-01-2018

Fantastisch verbijf voor iedereen!

Voor het vierde jaar op rij in dit prachtige resort in Mijas Andalusië verbleven! Compleet voor elk wat wils, jong en oud! Geweldige service heel vriendelijk personeel, professionals! In juni 2018 weer geboekt. Beslist een aanrader!

Alleen gereisd in september 2017

• 2017
    10André van Beek12-08-2017

Kleinschalig fantastisch Resort, top!

Café Restaurant Marbella, fantastische bediening en uitstekende keuken. Heerlijke zonneterrassen rond zwembad, maar ook binnenbad en wellness uitstekend. Kortom The Place to be!

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

8Dassen18-08-2015

Prima verblijf

Prima verblijf met mooi en superschoon appartement. Zwembad is klein maar voldoende. Glijbanen die bij de zoover site staan zijn in de omgeving niet te vinden. Auto huren is erg aan te raden. Mooie omgeving om excursies te maken. Appartement heeft geen airco, kan dus erg warm worden met alleen ventilators.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Aukje en Wouter14-03-2015

App. Crown resort

Perfect Vriendelijk Comfort Geen afwasmachine Wel wasmachine !!! Zon We komen terug in Calahonda

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Ina19-11-2013

Super vakantie

Hebben een onwijs goede vakantie gehad! Top appartement op 2e verdieping met groot balkon, (hadden we voorkeur voor aangegeven), heel de dag zon en uitzicht op zee (wel in de verte). Het resort ligt wat verder weg maar er rijdt een gratis pendelbusje naar de winkels, de bushalte of het strand, echt super geregeld. Er was genoeg te doen, zwembad binnen en buiten (lekker 30gr.), fitness, sauna, en allerlei animatie voor groot en klein, dus je hoefde je niet te vervelen. Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, problemen waren zo opgelost. Inrichting van het appartement ook zeker oké, 2 sl.k. 2 badk. en keuken. Het restaurant (wij hadden half pension = ontbijt + diner, beiden buffet) was niet groot, diner was gewoon goed, soms super, niet altijd even veel keus, salades en koud buffet iedere dag heerlijk, obers ontzettend aardig. Wij waren in november, het was niet druk en prachtig weer (25gr.) en geboekt via een veiling, dus al met al was het echt geweldig!! Ik zou er weer gaan

Gereisd met partner in november 2013

• 9Jos26-06-2013

Waar voor je geld

We zijn bij deze accomodatie terecht gekomen dankzij actie. We konden dit appartement voor een week huren voor maar 129 euro, natuurlijk wel in het voorseizoen. De mensen bij de receptie zijn vriendelijk en helpen je goed. Het appartement is prima en luxe ingericht. 2 slaapkamers en 2 badkamers voor z'n 4en.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 7dtkp28-02-2013

Geen verwarming, geen airco

Wij hadden dit appartement geboekt via een veiling. Het is een timeshare complex en de medewerkers doen er alles aan om je een verkoopbijeenkomst te laten meemaken. Het complex Club Marbella is oud, maar er is veel geld gestoken in meubilair en gordijnen. Er zijn in de winter alleen 3 simpele electrische kacheltjes aanwezig met een stekker in het stopcontact. Er is geen airco. De miniclub is 5 uur per week, een verwarmd buitenzwembad (30 graden) en een verwarmd binnenzwembad en dan nog wat sportvoorzieningen. De appartementen zijn gehorig en je moet heel veel trappen lopen. De oude wasmachine was onbruikbaar omdat niemand een gebruiksaanwijzing had en op de machine geen aanduidingen stonden. Een auto huren voor een week via internet is goedkoper dan een taxi van en naar het vliegveld. De betaalde internetverbinding is erg goed. Dit complex is dus aan te raden als je erg graag een verwarmd buitenzwembad wil hebben in de winter en een goede internetverbinding nodig hebt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 7Du Mee18-02-2013

Goede faciliteiten

De appartementen zijn erg gehorig: praten, snurken, huiselijke geluiden allemaal alsof in eigen apartement. Personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Karin Schoenmaker24-08-2009

Fijne locatie

Geweldig complex. Mooie appartementen, leuke animatie. prijs kwaliteit verhouding is goed. Wat erg fijn was, de midgetgolf, tennis, sauna en de animatie kost niets. Calahonda heeft een mooi strand, niet druk. Leuke plaatsen in de omgeving, Torremolinos, Marbella, Fuengirola, Benalmadena. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad. Wij hadden wel een auto gehuurd voor de hele vakantie. Wanneer je geen auto hebt is het wel moeilijk om overal te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 10josje du Puy26-05-2008

Een zeer goed verzorgd appartementencomplex, met leuk,schoon niet te groot zwembad. Gratis sauna's en fitness ruimte.Hele goeie service, mooie inrichting van appartementen, doe ook heel groot waren, voor 6 personen 2 badkamers, ruime keuken met veel mogelijkheden, Sitio de calahonda is een rustig stadje, met goeie restaurants en bars. 14 km van Marbella, dat goed te doen is met openbaar vervoer. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met familie in mei 2008

4 tips over Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms

• Ina, 19-11-2013

Wij hadden bij de tickets (Ryanair) transfers geboekt via Malaga Shuttle bus. Voor 36 euro (2 pers.) werd je netjes naar het resort gebracht en weer opgehaald aan het einde van de vakantie. Echt een aanrader!! Vraag naar een balkon (niet alle kamers hebben er 1) en als je goed ter been bent een bovenverdieping ivm uitzicht. Wij zaten op het zuidwesten en keken op zee, volgens mij de beste plaats. Je kon ook boven het zwembad zitten, lijkt mij minder...

• dtkp, 28-02-2013

Let op: sommige appartementen krijgen bijna geen zon in de winter.

• Jos, 26-06-2013

Je moet wel een auto hebben om dingen te bezoeken en naar de supermarkt te gaan want het complex is gelegen op een berg. Leuk zijn de excursies die je kunt doen maar ik denk dat je beter alles op eigen gelegenheid kunt bezoeken.

1 vraag over Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms

• Linda, 09-11-2012

Wie weet....?

Wij gaan volgend voorjaar naar dit resort toe wie kan ons vertellen of je van het vliegveld fatsoenlijk met de bus hier kan komen de Taxi is namelijk schreeuwend duur!

Monique, 10-01-2014

anders heb ik de lijstjes nog wel..... ik hoor het wel...

Linda Lips, 10-01-2014

Hoi Kayleigh,

Ik ga kijken of ik het nog kan vinden voor je ga je naar dit resort?

mvg Linda

Linda, 17-03-2013

Hoi Monique,

Bedankt voor je reactie! ik heb zelf contact opgenomen met het resort en zij hebben mij een prijslijst van een autoverhuur bedrijf toegedaan! heb hun eerst gevraagd naar de mogelijkheid met trein,bus alleen dat wordt een gedoe (dochter van 4) dat gaan we niet doen! nu heb ik een auto gereserveerd voor 155,- voor een week (klasse B) en dan wordt je opgehaald op het vliegveld en naar je auto toegebracht als het ware, vervolgens kan je de auto ook weer achterlaten op het vliegveld! dit vonden wij op zich nog wel meevallen! wanneer je dat overzichtje van me wilt hebben mbt de huurauto's laat maar even weten!

gr.Linda

Monique, 17-03-2013

Hoi Linda,

dat lijstje heb ik ook gekregen wat het resort... Maar wij wagen het erop en pakken eerst de trein en dan nog een stukje met de bus. Het treinstation ligt tegenover het vliegveld...

Fijne vakantie..

groetjes Monique

kayleigh, 10-01-2014

beste Linda,

zou u mij dit formulier willen opsturen? Alvast bedankt.

[email protected]

Met vriendelijke groet, Kayleigh Ultee

kayleigh, 11-01-2014

Wij gaan uiteindelijk niet naar dit resort maar naar een andere in de buurt. Ik vind het lastig om te kiezen waar we de auto gaan huren omdat je vaak opgelicht wordt. Dus als u goede referenties heeft voor dit bedrijf, hoor ik graag welk bedrijf dit was. Alvast bedankt.

Monique Burmania, 09-03-2013

Monique Burmania, 09-03-2013

Hoi Linda, als je daar bent geweest met de trein en bus, wil je me dan laten weten of het te doen is? Want wij gaan eind mei naar dat complex. Fijne vakantie.. groetjes Monique

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats