Appartement

7 reviews over Appartement Crown Resorts Calahonda in het Nederlands

Prima vertoeven

J. Den Ouden
13-3-2015

Heerlijk weekje achter de rug. Prima complex met goede voorzieningen. Restaurant heeft zeer vriendelijk personeel maar het eten is niet best. Ontbijt was wel goed met goede koffie. Paar tips: autoparkeerplaats huren niet doen, er is ruimte zat in de buurt. Laatste bestelde ontbijt konden we niet gebruiken ivm vroe vertrek, hadden we wel voor betaald maar terugbetaling kon niet.

Gereisd Met partner in maart 2015

La Riviera

willekew
19-10-2013

Onze herfstvakantie in La Riviera van Crown resorts gevierd. La Riviera is een van de kleinere resorts met 22 appartementen. Wij hadden een 4 persoonsappartement van 80 m2 met 2 aparte slaapkamers. De keuken is erg goed uitgerust en ook de wasmachine (+waspoeder), strijkpank, strijkbout, broodtoaster en oven zijn erg handig. Wij kwamen op zaterdag aan en op woensdag werd het appartement schoongemaakt en werden de handdoeken ververst. Er is een klein zwembad waarvan het water verwarmd is. Alles maakt een zeer nette en goed ondehouden indruk. Het personeel is egr vriendelijk en behulpzaam. Van de pendelbus naar een van de andere resorts hebben we geen gebruik gemaakt. In de buurt zijn een paar supermarkten en restaurants en naar het strand is het 10 minuten lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig verblijf!

An
9-10-2013

Appartement Club Calahonda vorig jaar geveild via veiling. In mei dit jaar geweest. Wisten niet waar we terecht kwamen, maar dit was boven verwachting! Zeer rustig gelegen. Luxe appartement, met wasmachine, dvd speler en flat screen TV. 2 badkamers. Kinderanimatie (Maria) vond mijn dochtertje (toen 5 jaar) erg leuk. Taal was niet echt een probleem. We hebben het zo leuk gehad dat we voor volgend jaar nu zelf geboekt hebben!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Zeker de moeite waard!

Stephanie1973
21-6-2013

Via veilig deze accommodatie geboekt. Club Calahonda is een van de zes locaties van Crown Resorts. We hebben de overige clubs niet gezien. Maar club Calahonda heeft samen met club Marbella de meeste voorzieningen. Ideaal is het verwarmde zwembad. Het appartement is zeer schoon en van alle gemakken voorzien: wasmachine, oven, toaster en magnetron. We moesten wel zelf de handdoeken wassen en het beddengoed werd niet verschoond. Was overigens geen probleem. Ik raad u aan geen eten (half pension) bij te boeken. Dat stelt niet veel voor. Voor veel minder geld kunt u heerlijk zelf ontbijten en dineren of ergens anders uit eten gaan. Voor de supermarkt loop je in vijf minuten naar beneden. Maak je vakantie compleet door een auto te huren. Fuengirola, Marbella, Mijas, Puerto Banus en Benalmadena zijn leuke bezienswaardigheden. Het strand bij Calahonda is niet zo mooi als bij cabo Pino, twee afslagen verder. Daar is het heerlijk toeven.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige plaats

annoeskavdv
28-7-2010

appartementencomplex vlak bij malaga, erg gezellig stadje, mooi strand in de buurt, aanrader voor een strandvakantie.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Zeer goed appartement!

Rolf
2-9-2009

We zijn hier met vier personen geweest, en hadden zelfs twee badkamers! Daarnaast een luxe uitgebreide keuken en een groot balkon. De appartementen waren echt goed!

De ligging boven op een heuvel is wat minder, grote afstand tot het strand (al rijd er wel weer een gratis shuttle naar het strand).

Het zwembad is wellicht wat aan de kleine kant, maar je kunt met de shuttle bus ook gratis naar de andere Crown Resorts zwembaden (overigens geen gebruik van gemaakt.)

Kortom: Al met al een zeer goed verzorgd complex, met overigens ook behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in mei 2008

2008

Dit crown resorts is een hele goeie aanrader, met goed om

Josje du Puy
26-5-2008

Dit crown resorts is een hele goeie aanrader, met vriendelijk behulpzaam personeel, goed om te eten, heel netjes onderhouden, mooie appartementen, voor 6 personen 2 badkamers. goed uitgeruste keuken. Heel net zwembad, niet te groot, 2 gratis sauna's, mooie gratis fitnessruimte met veel toestellen in perfecte staat. Internetlokaaltje is wel betalend, maar niet duur. echt een topper, voor herhaling vatbaar. 14 km van Marbella stad, dat goed bereikbaar is met openbaar vervoer 1.80 € enkel naar de stad.

Gereisd Familie in mei 2008

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Crown Resorts Calahonda in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Crown Resorts Calahonda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.