Appartement Crown Resorts Calahonda

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Mijas

9.3Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Resorts Calahonda voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Crown Resorts Calahonda

• 8J. Den Ouden13-03-2015

Prima vertoeven

Heerlijk weekje achter de rug. Prima complex met goede voorzieningen. Restaurant heeft zeer vriendelijk personeel maar het eten is niet best. Ontbijt was wel goed met goede koffie. Paar tips: autoparkeerplaats huren niet doen, er is ruimte zat in de buurt. Laatste bestelde ontbijt konden we niet gebruiken ivm vroe vertrek, hadden we wel voor betaald maar terugbetaling kon niet.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9willekew19-10-2013

La Riviera

Onze herfstvakantie in La Riviera van Crown resorts gevierd. La Riviera is een van de kleinere resorts met 22 appartementen. Wij hadden een 4 persoonsappartement van 80 m2 met 2 aparte slaapkamers. De keuken is erg goed uitgerust en ook de wasmachine (+waspoeder), strijkpank, strijkbout, broodtoaster en oven zijn erg handig. Wij kwamen op zaterdag aan en op woensdag werd het appartement schoongemaakt en werden de handdoeken ververst. Er is een klein zwembad waarvan het water verwarmd is. Alles maakt een zeer nette en goed ondehouden indruk. Het personeel is egr vriendelijk en behulpzaam. Van de pendelbus naar een van de andere resorts hebben we geen gebruik gemaakt. In de buurt zijn een paar supermarkten en restaurants en naar het strand is het 10 minuten lopen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 9An09-10-2013

Geweldig verblijf!

Appartement Club Calahonda vorig jaar geveild via veiling. In mei dit jaar geweest. Wisten niet waar we terecht kwamen, maar dit was boven verwachting! Zeer rustig gelegen. Luxe appartement, met wasmachine, dvd speler en flat screen TV. 2 badkamers. Kinderanimatie (Maria) vond mijn dochtertje (toen 5 jaar) erg leuk. Taal was niet echt een probleem. We hebben het zo leuk gehad dat we voor volgend jaar nu zelf geboekt hebben!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Stephanie197321-06-2013

Zeker de moeite waard!

Via veilig deze accommodatie geboekt. Club Calahonda is een van de zes locaties van Crown Resorts. We hebben de overige clubs niet gezien. Maar club Calahonda heeft samen met club Marbella de meeste voorzieningen. Ideaal is het verwarmde zwembad. Het appartement is zeer schoon en van alle gemakken voorzien: wasmachine, oven, toaster en magnetron. We moesten wel zelf de handdoeken wassen en het beddengoed werd niet verschoond. Was overigens geen probleem. Ik raad u aan geen eten (half pension) bij te boeken. Dat stelt niet veel voor. Voor veel minder geld kunt u heerlijk zelf ontbijten en dineren of ergens anders uit eten gaan. Voor de supermarkt loop je in vijf minuten naar beneden. Maak je vakantie compleet door een auto te huren. Fuengirola, Marbella, Mijas, Puerto Banus en Benalmadena zijn leuke bezienswaardigheden. Het strand bij Calahonda is niet zo mooi als bij cabo Pino, twee afslagen verder. Daar is het heerlijk toeven.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9annoeskavdv28-07-2010

Gezellige plaats

appartementencomplex vlak bij malaga, erg gezellig stadje, mooi strand in de buurt, aanrader voor een strandvakantie.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 10Rolf02-09-2009

Zeer goed appartement!

We zijn hier met vier personen geweest, en hadden zelfs twee badkamers! Daarnaast een luxe uitgebreide keuken en een groot balkon. De appartementen waren echt goed!

De ligging boven op een heuvel is wat minder, grote afstand tot het strand (al rijd er wel weer een gratis shuttle naar het strand).

Het zwembad is wellicht wat aan de kleine kant, maar je kunt met de shuttle bus ook gratis naar de andere Crown Resorts zwembaden (overigens geen gebruik van gemaakt.)

Kortom: Al met al een zeer goed verzorgd complex, met overigens ook behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 10Josje du Puy26-05-2008

Dit crown resorts is een hele goeie aanrader, met vriendelijk behulpzaam personeel, goed om te eten, heel netjes onderhouden, mooie appartementen, voor 6 personen 2 badkamers. goed uitgeruste keuken. Heel net zwembad, niet te groot, 2 gratis sauna's, mooie gratis fitnessruimte met veel toestellen in perfecte staat. Internetlokaaltje is wel betalend, maar niet duur. echt een topper, voor herhaling vatbaar. 14 km van Marbella stad, dat goed bereikbaar is met openbaar vervoer 1.80 € enkel naar de stad.

Gereisd met familie in mei 2008

Appartement Crown Resorts Calahonda info

• Aantal personen5 tot 6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats