Appartement Crown Resort Club Delta Mar

Appartement Crown Resort Club Delta Mar

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Resort Club Delta Mar voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Crown Resort Club Delta Mar in het Nederlands

Schoon kleinschalig centraal

Chantal
24-8-2016

De appartementen waren brandschoon en compleet ingericht met een standaard inventaris maar ook een wasmachine strijkplank en strijkijzer. Er lag zelfs wasmiddel klaar, vaatdoekje toiletpapier en keukenrol. Wij zaten in gebouw 3 appartement A3. Keken uit op het zwembad in de prachtige tuin. Ligbedden zijn er genoeg. Bij het zwembad bij de receptie hebben we niet veel gezeten. Wel bij zwembad in de grote tuin. Kinderen vonden hetgeweldig (7,13,15 jaar) Alles was erg schoon en netjes onderhouden. Strand van Rivièra was ik niet kapot van door de grote stenen. Aanrader is om naar malaga te gaan, prachtige stad!!! Geparkeerd aan deboulevard bij de haven muello uno, vanuit daar naar het malagueta strand en s'avonds tapas etenin de stad. Verder nog naar marbella geweest puerto banus, winkelcentrum La Canada bij marbella en winkelcentrum Miramar bij Fuengirola Allen aanraders Boodschappen kan je dichtbij doen bij de supercor of de Mas ( open tot 24.00) 5 minuten lopen, strand ca 8 min lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
2008

we hebben er een fijne vakantie gehad, je kan door onder

Bergsma en Timmer
24-4-2008

we hebben er een fijne vakantie gehad, je kan door onder een tunnel door te lopen makkelijk op het strand komen, maar er lagen veel grote stenen in zee, waardoor je moest oppassen om je geen pijn te doen, het zwembad was oke, maar te weinig bedjes, die ook altijd gereserveerd waren, wat natuurlijk niet mocht, maar wel werd gedaan

Gereisd Familie in juli 2006

Een plus punt is de grote verzorgde tuin met een verwarmd

De Rudder-Windey
      13-1-2008

Een plus punt is de grote verzorgde tuin met een verwarmd zwembad vooraan aan de bar en ook nog een heel groot niet verwarmd zwembad in de tuin.

Gereisd Met partner in januari 2008

Appartement info

• ZwembadBuitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Op het terreinTuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
      • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Crown Resort Club Delta Mar in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Crown Resort Club Delta Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.